Voor FPS.
1. Goede Graphix, Veel dingen tegelijk in het scherm (een soort oorlog) en dan geen last hebben van de framerate.
2. De sound. Het moet echt Dolby Surround zijn. Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij een game (Bij Halo2 schijnt Dolby het geluid te maken
)
3. Veel vrijheid. Dus niet zoals Brute Force de hele tijd een ravijn volgen. maar zoals bij Halo, dat je meerdere wegen kan gaan. en dat je alle objectives in verschillende volgordes kan gaan doen, zonder dat je iets gemist hebt zodat je weer terug moet waar je vandaan kwam. (als bijvoorbeeld Objective 1 links is en Objective 2 rechts. dus niet objective 1 is als je e weg volgt en objective 2 ook.)
4. Multiplayer. Dit is een van de grootste redenen waarom ik een spel koop. Gewoon op 1 XBox is het strak (co-op en deathmatch, Maar dan wel met BOTS.) En natuurlijk nog Live mogelijkheden. Waarbij je strategisch moet zijn, en tegelijkertijd ook er op los moet knallen (RtCW alleen dan nog tactischer. GR is me wat te)
5. Het verhaal moet goed zijn, geen slap aftreksel van iets. maar echt iets vernieuwends. ook al is daar weinig kans op bij een FPS.
Als eze dingen allemaal ind e game zitten dan i het voor mij de perfecte game. En dan hoef ik Replay er niet bij te zetten want dan heb je dat al genoeg 
Als er Bugs in zitten maakt het mij niets uit. dan is het gewoon niet perfect afgewerkt. als het maar aan deze punten voldoed dan is het perfect (tenzij ej natuurlijk net als bij GTA:VC zomaar in de grond valt als je rijdt, en dat het niet 1 keer gebeurd. maar gelijk nog 10 keer)
Laatst bewerkt: 8 jul 2003