1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii U/3DS] Super Smash Bros.

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 18 jan 2014.

  1. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was bij de mediamarkt in Den Haag gisteravond en daar liggen erg veel examplaren van Smash. Ammibo's zijn hier daarentegen bijna niet te krijgen, alleen Mario, DK, en Link gezien tot nu toe.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Die Amiibo's gaan wereldwijd inderdaad zeer hard. Er zijn een aantal standaardversies nog beschikbaar.

    Goudmijntje voor Nintendo.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind ze wel tof, maar ik zie momenteel de meerwaarde er nog niet van in :)

    Ik had graag een Nintendo variant van Skylanders/Disney gezien... (met alle bekende Nintendo elementen)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja want wat heb je nou echt aan die Amiibos dan?

    Denk dat ik hem maar via Budgetgaming bestel dan. Want MM gaat hem toch niet meer worden.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2014
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    In Smash kun je ze nog best gebruiken als je vaak met vrienden speelt:

    http://www.ssbwiki.com/Amiibo

    Het idee is dus dat je dan een soort 'eigen character' hebt die je kunt levelen en zodoende in je Amiibo mee kunt nemen om tegen vrienden te spelen.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Slim bedacht van Nintendo. Dit gaat ze een hoop centjes opleveren.


    Heb hem net gehaald bij een andere MM hier in Groningen die er gewoon genoeg had, terwijl de MM in de stad zelf geen enkele had, lol. Prachtig prijsje 46 euro.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2014
  7. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Mijn god, in m'n herinneringen was ik aanzienlijk beter. Maar ik bak er echt niets van.:+
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    MM Westhaven heeft een heel lading van die dingen binnen gekregen. Ik was er rond 8 uur en die vent haalde net een hele doos vol met Amiibo's los. Heb zelf Link en Princess (voor me vriendin) meegenomen. Vind het jammer dat je het poppetje niet zelf traint in de vorm van: je levelt je eigen character voor pakjes etc. Dat de amiibo nu je CPU teammate of vijand wordt vind ik maar gay. Ik hoef geen cpu's die met mij mee moeten vechten.
     
  9. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb je ook een mail gehad dat yourgamezone hem heeft verzonden? Ik heb hem niet binnen gehad... :'-(
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh ok dan nice. In de middag hadden ze nog niets en ze deden heel erg twijfelachtig of ze de games nog gingen krijgen.

    Wat een mooie game zeg en alles klopt ook gewoon. Grafisch, animaties, de muziek, alles gewoon. Even een vraagje...bij controls heb ik wat dingen veranderd en het ook opgeslagen. Ik wil oa gewoon jumpen met B. Wanneer ik echter ga vechten kan ik helemaal niet springen met B en heeft hij dus niet mijn nieuwe controls layout gekozen....hoe moet dit?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Bij character select kun je die control scheme kiezen in jouw hokje. Ik heb nog geen idee hoe je het permanent kunt binden.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok niiiiiiiice.

    Nu eerst maar goed oefenen met characters, want damn ik bak er echt niets van. Vind tot nu toe Mega Man wel een wat tegenvallende character. Ik vind hem supertof maar zijn moves zijn wat simpeltjes. Hij heeft zo te zien geen punches en/of kicks, alleen maar schieten met de Mega Buster, mja.
     
  13. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Manmanman, m'n 1v1 for glory record lijkt nergens op.
    38-1 :rolleyes:
    Maar ik geef niet op. Ik gebruik nu voornamelijk Diddy. Spelen jullie ook 1v1 for glory?
     
  14. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Deze game nog steeds niet ontvangen van yourgamezone.nl. Wat een kutzooi, ook nooit een mail gehad van ze en pas na zelf te vragen melden ze dat er weinig exemplaren waren binnengekomen. Wat slecht, wat slecht. Nu het hele weekend zonder Smash.. die 9,2 is eerder een 2,9 op budgetgaming. Ik ga daar nooit meer bestellen.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    YGZ is gewoon een goede shop hoor ;) nooit problemen daar gehad en juist vaak games voor release binnen in veel gevallen.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb wel een mailtje gekregen met dat de game verzonden is :)
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ho-ly shit, die sound test. Wat een gigantische collectie awesome muziek!
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Shulk is de character. Te OP voor woorden. :cool:
     
  19. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik gebruik nu voornamelijk Diddy, Dr. Mario en Lucina. ik sta iets van 55-3 :+
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Charizard bevalt me prima tot dusver :D
     

Deel Deze Pagina