1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik heb een gids geschreven (in het Engels welteverstaan) over de 3-5-2. Deze lijkt uiteraard qua vorm wel iets meer op 3-4-1-2, maar kent wel iets meer balans. Je kan gewoon op de volgende link klikken als je hem wil zien. http://forum.ea.com/uk/posts/list/2953723.page#33406728

    Dat was nog voordat ik Player Instructions gebruikte. Moet hem dus nog eens aanpassen. :p
     
  2. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu deze squad:
    http://www.futhead.com/15/squads/6873811/
    Maar ik ben net gedegradeerd van divisie 5 naar divisie 6. Ik zit eraan te denken om een nieuwe competitie te kiezen que squad.
    Wat raden jullie aan? Ik zat te denken aan de duitse competitie.

    Ik heb trouwens nog 35k coins naast me squad.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zit op de XBOX360, dus dit kan niet zo makkelijk als bij de next-gen. Het kan alleen in-game: wedstrijd pauseren --> team management --> formations --> edit formations --> player roles

    Ik doe dit altijd direct aan het begin van de wedstrijd:
    • 1. Custom formation aanzetten
    • 2. Player instructions aan
      • LM & RM 'get in behind' en 'cut inside' (de beste aanvaller van de twee doe ik ook 'stay forward').
      • CDM 'stay back while attacking'
      • Doumbia 'get in behind'
      • Emenike 'targetman'
      • Als je een centrale verdediger hebt met high attacking workrates: 'stay back'.
    • 3. Profit
    :)! Ik heb gemerkt dat Tosic en Sow/Schürrle met deze player instructions véél gevaarlijker zijn.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    :oops:
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Haha komt ie weer met z'n OP team :p @MaasMaas dat team van Siemenn is wel baas! (Heb em zelf ook :whistle:)
     
  6. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Puike guide! goed leesvoer.

    Ik denk dat deze formatie wel kan werken met mijn team, alleen zijn sommige workrates niet helemaal zoals ik ze zou willen..

    Mijn team nu:

    auba (if) - Lewa
    Gotze
    reus muller
    lahm schweini
    benatia
    sokratis boateng
    weidenfeller


    Denk jij dat dit zal werken? (muller moet op den duur vervangen worden door robben maar heb nog niet genoeg coins)
     
  7. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik zou allereerst Boateng en Sokratis draaien. Komt doordat het allebei rechtspoten zijn, maar Boateng heeft meer Weak Foot. Komt dus beter uit in je opbouw.

    Vleugels komen niet veel aan bod in de 3-5-2, maar staan wel 2 prima spelers. Wat je kan proberen is Müller normaal houden staan en kijken of je Reus wat meer naar voren kan laten spelen dmv Player Instructions. Heb dat op deze formatie nog niet geprobeerd, maar denk dat je hem op kan dragen in de aanval meer naar voren te spelen.

    Achterin staat prima. Workrates niet optimaal, ik prefereer in zo'n formatie altijd High defensive, of in ieder geval meer defensive dan attacking. Maar M/M werk verder ook prima, al vind ik het niet optimaal. H/H in het centrum gaat ook nog wel, al loop je het risico (zeker met 2 H/H CDM's) dat je totaal overlopen wordt in de tegenaanval. Wat je in dat opzicht kan proberen is Lahm (misschien samen met Schweinsteiger) de opdracht geven om in de aanval achter te blijven. In de 3-5-2 willen de CDMs namelijk heel erg graag mee naar voren. Denk dat ze met altijd achterin blijven alsnog wel mee komen, alleen minder vaak of minder ver. Houdt de balans er wat beter in. Zou dit in ieder geval op Lahm toepassen, met Schweinsteiger moet je even experimenteren wat fijn is.

    Mijn principe is om de CAM als 3e spits te hebben, zoals ik dat in mijn voorbeeld in mijn guide met Pogba heb gedaan, die over een uitzakkende Tevez heen ging. Dat principe is hier niet aanwezig, M/M Götze, low defensive workrates van Aubameyang (de loper van de 2). Dit betekent dat je hier deze combinatie waarschijnlijk altijd voorin hebt, waarbij Götze gaat rouleren met Lahm en Schweinsteiger als die veel mee opkomen. In dat opzicht is misschien 2x achterin blijven van je CDMs een must, zodat je Götze een wat meer vrije rol kan geven. Dan zoekt hij misschien vaker de diepte op. Zou in dat geval wel de toepassing van de guide wat veranderen, want Aubameyang zou dan aantrekkelijker zijn om achter de linies te laten rennen, oftewel: de diepte in.
     
    fllix313 vindt dit leuk.
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hoelaat komen de 35k packs? Zie nu alleen 25k
     
  9. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Top info! Ga t zeker proberen. Thanks:thumbs:
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    35K pakjes zijn er al lang. Staan bij de special packs.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ow die zie ik niet op mijn app haha. Straks is ff checke
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Gaan de prijzen vanavond nog verder zakken denken jullie? De verleiding is nu al groot om te gaan kopen! Lewandowski staat op 75.000 nu. Reus 90.000. Boateng 15.000:lol:
     
  13. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Net eerste potje en mn tegenstander rage quitte in de 44ste minuut bij 4-0 :) kan er nog niet heel veel over zeggen na een half potje maar het voelt lekker!
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Alle 35K pakjes gekocht. Beste wat erin zat was Gotze..Kut EA... Hij gaat nu voor 15K, dus wacht wel ff tot volgende week wanneer die weer rond de 40K is.
     
  15. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is die egt volgende week rond de 40k waard?

    Wat is normale prijs dan?

    Worden de spelers nog goedkoper. ..en worde ze erna weer duurder?

    Wat benzema kost ook niks meer
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2014
  16. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Top team wel :'-(

    Maar nu even serieus :)
     
  17. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    En is het daarna nog een beetje goed gegaan? :p
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zo, alle prijzen zijn weer stukje gestegen sinds gisteravond zie ik. Ramos 85k > 91k, Reus 88k > 102k, Neymar 188k > 207k. Pfff. Ik ga niet meer investeren in ieder geval, heb de boot een beetje gemist :+
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Probeer de prijzen van IF Pogba en SIF de Gea in de gaten te houden. ZIJ gaan stijgen als een malle
     
  20. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand hoeveel benzema normaal verkocht werd/?op x box one
     

Deel Deze Pagina