1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan en wil er iemand voor mij een hybrid maken meg Doumbia en Emenike in 352 opstelling?Het liefst zonder Musa als cam en 1tje met Musa als cam,heb niet meer te besteden dan het pietlullig bedragje van rond de 50k
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dit (met musa als cam)
    http://www.futhead.com/15/squads/10978381/

    Of dit: (geen musa als cam) Dit team heeft trouwens geen 100 CHEM maar in deze FIFA maakt dat volgens mij niet echt uit. Ikzelf heb er in ieder geval nog geen last van gehad als iemand geen 10 CHEM had. (Heeft trouwens ws wel 100 chem met de juiste coach)
    http://www.futhead.com/15/squads/10978660/
     
  3. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu rond de 40k aan coins (veel voor mijn doen!), maar welke speler kan ik het beste upgraden bij mijn team?
    Ik dacht eraan om Benzema of Rodrigez te kopen.

    http://www.futhead.com/15/squads/6873811/
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  5. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de bedoeling van de Fitness, Head, GK Coaches ect? Moet je die activeren en waar doe ik dit?
     
  6. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Al die coaches vermeerderen de effectiviteit van je consumables met het aantal procenten weergegeven op de kaart. Bijvoorbeeld voor fitness; met een coach +10% als je dan een fitness kaart van +40 gebruikt zal dat dus veranderen in +44. Deze hoef je niet te activeren maar doen het automatisch als ze in je club zitten.
     
    Laconiek vindt dit leuk.
  7. Avan

    Avan Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat FUT is wel gaaf. Zo zijn er regelmatig mooie dealtjes te maken. Ik ken iemand die nu alle Bryan Ruiz'jes aan het kopen is die tussen de 300 a 450 kosten en ze vervolgens allemaal te koop aanbiedt voor minimaal 500 met een buy now van 1000. Dat gaat hem goed af moet ik zeggen.
     
  8. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
  9. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Haha waarom zet je in godsnaam David Luiz als LB :F:

    En het speelt toch niet fijn met zoveel spelers die geen 9/10 Chemistry hebben
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  11. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    Die heb ik erin haha heb op verkeerde gedruktbijna alle spelers hebben goeie chem dus speelt lekker.
    Maar zocht een beest die bv erin kan zetten als bv laatste 20 minuten achtersta
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    het is volgens mij niet bekend hoe het zit met wisselspelers en chemistry.. sommigen mensen zeggen dat de wisselspeler de chemistry van de speler die er uit gaat overneemt, andere zeggen weer wat anders. Hoe dan ook, Zlaten lijkt me in elke situatie een prima pinch hitter :p

    http://www.reddit.com/r/FIFA/comments/288c2j/how_does_substituting_players_in_game_affect/
     
  13. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Nieuwe TOTW :

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2014
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Oeh tosic, misschien een goede aanvulling voor mijn overpowered cheap team!:+ @Siemenn
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Clichy, Vela, Pjanic en Tosic zijn wel nice ja. :+

    Maarja, dan is je team niet 'cheap' meer he. Of je moet Tosic voor discardprijs op de kop weten te tikken. ;)
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Alle IFs die Tosic ooit heeft gehad waren altijd 15k ofzo.
     
  17. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik hoop dat huntelaar beetje goedkoop wordt.. wat denken jullie?
     
  18. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Eindelijk een goede betaalbare RW in spanje, die achterlijke 1.1m voor Bale ga ik dus echt niet betalen, Vela all the way!
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vela is wel echt een toppertje hoor: 87 pace, 82 shooting, 75 passing en 88 dribbling gecombineerd met H/L workrates. Z'n normale statistieken zijn al baas, maar z'n IF zal nog wel wat beter worden. :eek:
     
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hij was idd al een toppertje maar op een of andere manier vond ik hem nooit echt chill spelen in de 4/5x die ik hem heb gehad dit jaar, hopelijk de IF welO-)
     

Deel Deze Pagina