1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Crew

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 12 jun 2013.

  1. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Rechter stick.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Is 't wat? Lijkt mij meer een budgetbak game.
     
  3. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Same feelings.. Heb nog op Twitch gekeken. Besturing lijkt me echt ruk. Dan kan ik net zo goed NFS aanslingeren.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Besturing lijkt absoluut niet op die van NFS. Maargoed, mensen die de beta gespeeld hebben weten zelf wel hoe het speelt :+. Heel erg wennen, niet mijn favoriete besturing, maar ik vermaak me wel met de game!
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Volgens mij is er toch her en der te lezen dat de besturing beter is, dan in de beta. Er zijn sowieso meer instel mogelijkheden in de volledige versie. Er zijn aardig wat zaken aangepast, dus een echte vergelijking met de beta gaat niet op. Ik vond in de beta die Nissan trouwens prima sturen, zeker na wat upgrades lag ie redelijk strak op het asfalt. Als Ubisoft nou eens opschiet met die compensatie regeling van Unity, dan kan ik h'm ook downloaden :)
     
  6. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Gezien Ic3d 'm heeft ga ik er vanuit dat hij het niet over de beta versie heeft. Maargoed, dan nog denk ik dat ik me nog wel even kan vermaken met Horizon.
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hoe bevalt deze game? Ik en 2 maten gaan van de actie bij MM gebruik maken. Maar weet nog niet welke game. ( 3 halen 2 betalen )
     
  8. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de Gold edition op de ps4. Maar ik heb helemaal geen extra's gekregen zoals er stond. Nog meer mensen die dat niet gekregen hebben?
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel heel heel raar dat Ubisoft geen reviewcopies aan media gaf nog voor de launch en dat er ook nu nog altijd geen reviews zijn.
     
  10. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is helemaal niet raar. Hoe wou je een MMO reviewen als er nog helemaal niemand voor de release online is? Het zou gek zijn als er nu al reviews waren, want deze game is zo huge. Vanaf gisteren (sinds de servers online zijn), heb ik al flink wat uren in deze game zitten en het rijdt allemaal beter als in de beta (je kan nu ook meer instellen in de opties) en deze game is gewoon zo gaaf. Al die steden die er zo realistisch uitzien. Voor de grap gisteren even gekeken op google hoe St. Louis er van bovenaf uitziet..en het lijkt sprekend (vooral het centrum dan). The Crew is mijn verassing van het jaar.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Geen budgetbak game hoor. Hij rijdt heerlijk en de wereld is werkelijk waar gigantisch en mooi! Los Angeles is overweldigend zelfs.
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik moet zeggen, ik reed vannacht door New York, en het kwam me verrekte bekend voor. Niet dat ik er ooit geweest ben, maar van films en zo. Het zag er gewoon erg goed uit ;+
     
  13. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Vast wel eens een CSI miami gezien of een Scarface? Miami ziet er zo gedetailleerd uit, krijg gelijk zin om er op vakantie te gaan.
     
  14. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Zeker geen budgetgame. LA is inderdaad overweldigend, vooral als je het vergelijkt met gta 5 (waar ik vorige week nog in rondgereden heb)..in The Crew is LA en omgeving veel groter en meer als de werkelijkheid.
     
  15. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Hoeveel gb is the crew ?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Viel erg mee...ik geloof zo rond de 17 gb.

    Edit: of zoals hierboven 15.6 zou ook kunnen ;)
     
  18. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Dat is niet veel zeg na hoe groot the crew eruit ziet.
     
  19. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ach Skyrim was ook 6 gb en fallout 3 ook amper 5 gb..en dat waren ook enorm grote werelden. Ik vind het prima dat het niet zo enorm veel gb is...past het tenminste nog op mijn ps4 harddisk (die al bijna vol is).
     
  20. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja mijn schijf van de xbox one is ook bijna vol. Had nog maar 15 gig over. Kijk ik net toevallig bij GTA5 op de schijf heeft dat spel zomaar 14 gig gereserveerd... Tja unreserveren dus heb nu weer 29 gig net genoeg voor nog 1 spelletje.
     

Deel Deze Pagina