1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Crew

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 12 jun 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zat net op Twitch te kijken, maar het motorgeluid klinkt wel slecht zeg. :+
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Slecht vind ik wel meevallen. OK OK, het is geen Forza, maar het klinkt zeker niet slecht. Helaas hebben ze de audio wel veel te zacht gezet, en de locatie van het geluid klopt ook niet altijd lekker :+
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het was een Nissan (350Z?) en met optrekken/slippen/optrekken leek het wel een game uit de jaren 90 qua motorisch geluid. 8)
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik zoek nog 2 members voor in de crew, gegadigden? (Het gaat om de ps4 versie).
     
  5. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Voeg me maar toe. Zit ook in een andere crew met me broertje en nog iemand maar kan ook jullie ff joinen. psn is YBurn88
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb je toegevoegd!
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  8. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Probleem is dat we op de Xbox verwend zijn met Forza. De racers op de Playstation zullen dit spel vast helemaal geweldig vinden, maar als ik zo hier en daar lees is het bij lange na niet een racegame als dat we voor ogen hebben. Maar ik zal mijn mening vanuit het koopjesbak perspectief hier verder bij laten. :x
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je kan Forza Horizon en The Crew gewoon niet met elkaar vergelijken op content. Ja, het zijn beide racers in een open wereld, maar de wereld in The Crew is zo overdreven veel groter en er is zo veel meer te doen dan in Forza Horizon. Natuurlijk ziet Forza er wel stukken beter uit, en klinken auto's veel beter, maar de Crew heeft gewoon meer gameplay.

    Er is maar een enkeling in dit topic die de game echt gespeeld heeft (of de beta), en de meeste mensen halen hun meningen van 'ik heb gehoord' of ik 'heb gezien'. Ik denk overigens ook dat om deze reden de game binnen de kortste keren in de budget bak ligt, maar dat gaan we vanzelf wel zien :+.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Deze game krijgt gewoon onterecht te weinig aandacht en heeft een slechte naam gekregen door de beta.

    Deze game verdient het nou echt om gespeeld te worden.

    Voor de twijfelaars, nogmaals als je van freeroamen houdt en van test drive unlimited.... Buy it!
     
  11. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik heb TDU letterlijk grijs gespeeld. Echter was dat ook nog van een tijdperk dat Forza nog op deel 2 stond. Na een jaar of 2-3 met TDU kwam Forza 3, en dat was even een grote verandering ten opzichte van de brakke besturing en vage glitches.

    Zo gezegd, tijden veranderen en als je dan de controleerbaarheid van de auto bij andere racegames gewend bent wil je eigenlijk niet meer terug naar racegames waarbij je eigenlijk maar half de controle lijkt te hebben over de auto, als je begrijpt wat ik bedoel.
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik snap precies wat je bedoelt, de handling is idd niet het sterkste punt van The Crew. Ik heb eerst een paar uur met Hardcore settings gespeeld, maar die heb ik nu omgezet naar Sport (assists). Vooral de snellere wagens zijn verschrikkelijk onvoorspelbaar, wielspin op een rechte baan terwijl je 200KM/h + gaat. Maar met de Sport setting gaat het helemaal prima, voeg daar een paar lekkere upgrades aan toe en het speelt zowaar fijn :+.
     
  13. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik merk dat ik dit spel aardig goed voor me had op het gebied van controle over de auto. Op het YouTube kanaal van FailRace hebben ze hierover ook even hun uitgebreide mening gegeven.

     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heerlijk hoe hij ook zegt dat die RUF totaal kut is om in te rijden :+. Ik heb gisteren echt 2 uur vastgezeten op die race, dat was dus ook de race waar ik mijn settings naar sport heb gezet. Die auto is zo verschrikkelijk onhandelbaar... Het is overigens niet dat ik de finish niet kon halen, maar ik moet overal goud halen :+.
     
  15. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Neemt niet weg dat andere racegames ook van die momenten hebben waar het bloed onder je nagels vandaan komt. Ik ben bijvoorbeeld totaal niet iemand van de rewind knop, maar doe eens op Forza Horizon 2 die Cross Country races. Er valt daarin totaal niet te anticiperen hoe je aan moet komen rijden om op de juiste manier tussen de bomen door te knallen. Alle wegraces, geen probleem, rijden we zo uit, maar Cross Country is echt te leip voor woorden.
     
  16. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    Leuk spel :) Heb m net binnen en ik vind m op t eerste gezicht veel beter dan Test Drive Unlimited (2). De map is inderdaad gigantisch, de verhaalmisssies zijn redelijk (in test drive waren die heel slecht). Qua handling vind ik t niet zo slecht dat hij wat moeilijk is, omdat Forza het soms wel erg makkelijk maakt. Forza op easy is totaal niet uitdagend, maar een andere setting is soms niet te doen voor mij.

    Jammer dat Need For Speed dit jaar overslaat, maar The Crew is denk ik goede tweede!
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hmm, servers gaan offline van 16:00 t/m 20:00 (ongeveer). DUH!
     
  18. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Serieus ??? Gaar hoor koop hem net kwartier geleden en dan kan ik nu al niet spelen zeer triest dit....
     
  19. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    Is het nu mogelijk om te shiften met de buttons ipv de rechterstick?
    Heb de Beta maar een uurtje gespeeld, en vond het erg lastig schakelen op die manier. En het was niet mogelijk om het te veranderen.
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Op de pc sowieso wel.
     

Deel Deze Pagina