Die kun je bij de blacksmith in Haven kopen, volgens mij kost de eerste keer 1 coin en daarna is het duurder. Het amulet wat je moet kopen heet The Tactician's Renewal
Je refund alleen je ability points though. Als je een andere klasse wilt spelen (rogue, mage of warrior), dan zou je moeten rerollen. Je kan natuurlijk altijd van archer naar een dual wield veranderen zonder te rerollen.
Daar kan je juist veel gebruik van maken. Als je in de troon zaal bent, dan moet je de deur links in langs Josephine. Daar staat de war room
Bedoel je het Spoiler eindgevecht in haven, bij die catapults enzo ? Enemies daar waren level 11 en ik was geloof ik. Zelfde bij het gevecht in Redcliffe Denk eerder dat jij underpowered was
Ik gebruik de term als ''het opnieuw maken van je character vanaf het begin''. Je kiest dan opnieuw de klasse waarmee je wilt spelen, maakt een nieuw uiterlijk etc. Dit kan niet in-game, maar misschien komt het als DLC net zoals bij Dragon Age 2.
Toen kwamen er inderdaad wel veel waves. Ik zat op het eind wel zonder potions ... Jemig wat een hoop content ineens na aankomst in Spoiler Skyhold . Damn! 45u op de klok. Meeste games zijn dan allang afgelopen! Definitely GOTY did! Awesome! Net gewoon een uur gevuld met conversaties
Het eeenige nadeel aan deze game is dat als je maar twee keer per week 1 of 2 uurtjes kunt spelen, je dan niet echt goed in de game kan komen. Maar ff wachten tot m'n studie wat minder tijd eist dan
Wat voor level waren jullie toen jullie de eerste draak versloegen? Spoiler die in The Hinterlands bedoel ik
Wow nice. Ik ben nu 12 maar lukt me net niet, draak had nog ong 1/5de deel van zijn HP balk. Moet dan denk knight enchanter worden eerst
Net 12 geworden, nog geen draak gekilled. Als ik klaar ben in de Graves maar eens terug naar de Hinterlands om het te proberen. Ik heb nog geen specialization class. En ik ben een rogue, dus geen knight enchanter voor mij ...
Al je characters hebben ook specilizations nadat jij je eigen hebt unlocked. Vivienne is de knight enchanter.