Goede uitleg van de Start procedure, en mooi dat je het per baan aankijkt.. Wel jammer dat je niet voor Long beach heb gekozen in de agenda
Top, Divimus! Ik begrijp dus dat het nu weer pas toegestaan is gas te geven van op de startlijn zoals vroeger? (behalve dan om 60 te blijven rijden) Vind ik eigenlijk wel beter dan wel op het gas mogen maar alleen nog niet in mogen halen, dan krijg je juist grote snelheidsverschillen, want zolang je een gat hebt en nog niet inhaalt kon je dan al vol gas gaan, waardoor je net na de finish er keihard langs kon.
@averagegamer Volgens mij mag je op het gas als de nummer 1 over startfinish gaat, met dien verstande dat de rest mag pas inhalen nadat zij zelf over startfinish gaat "Zodra de nummer 1 de start/finishlijn passeert mag de rest ook op het gas gaan. Er mag echter pas ingehaald worden wanneer je zelf de lijn ben gepasseerd. "
Team C&A Racing!!! Hopelijk ben ik zondag op tijd......zit het hele weekend in Belgiƫ......... Gelukkig is mijn teamgenootje er wel en man..........wat gaat hij hard!! Ik wens iedereen veel sterkte! grt A.
Wat een mooi team erbij weer! Een echte aanwinst! en... Hoe snel is snel?? Ik houd als maatstaf aan dat zodra er vonken onder je auto uitkomen op Radillion, het meestal wel snel gaat
Morgen ga ik mijn xbox & tv naar het nieuwe huis verplaatsen. Er is prima internet (beter als hier + bekabeld) dus zou gewoon moeten kunnen gaan werken. Maar dan weten jullie iedergeval als het niet werkt waar ik niet van uit ga wat de reden is .