1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaan steeds al wat geruchten dat het dashboard een make over krijgt naar een soort van windows 10 interface en ze het misschien laten zien in januari.
    En dan zo tweet versterkt het alleen maar. :)
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar dit was toch allang duidelijk?

    Toen Windows kwam met WP 7 was al duidelijk dat ze een nieuwe weg in hadden geslagen en dat bevestigde Windows 8 ook nog eens, nu gaat alles langzaam maar zeker samensmelten en 1 ''platform'' vormen, elk platform zal wel als uniek platform gezien worden maar... als ik m'n Xbox, pc, tablet, phone opstart dan zal de content waarschijnlijk wel overeen komen, alles gesynct enzovoort.

    Als actief Windows gebruiker word ik hier best wel vrolijk van :eek:
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh ok dan, dat klinkt wel goed dan. Ben erg benieuwd.

    Goede vriend van mij die voor een paar dagen naar Groningen is gekomen krijgt vandaag zijn Xbox One binnen. Vanmiddag zullen ze hem komen langsbrengen hier. Eindelijk kan hij hem ook halen nu, het is de AC Pack geworden. Dude helemaal blij :D
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  4. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil graag mijn logitech driving force gt gebruiken voor the crew op de xbox one,
    Welke adapter kan ik hiervoor gebruiken.
    Ik heb iets gezien over cronusmax, maar vlgns mij ziet de xbox het dan niet als stuur(en dit merk je lijkt me in de besturing)
     
  5. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb de Xbox One stereo headset ontvangen, alleen nu is mijn vraag zit er ook een optie op de Xbox dat je het geluid alleen via de headset hoort zodra hij is aangesloten? Of moet ik gewoon steeds het geluid op 0 zetten van mijn tv?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die optie is er niet nee. Gewoon handmatig het geluid uitzetten.
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Je kunt bij Display & sound HDMI audio op 'off' zetten.
     
    Ajax*** vindt dit leuk.
  8. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Thanks man!
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb twee vragen....

    1- De afgelopen twee maanden stond mijn NAT van de X1 op Open, helemaal super. Ineens sinds gisteren zegt de X1 dat het op Strict staat. Ga ik echter Call of Duty AW in, dan staat er NAT Type Open. De game heeft gelijk toch? Ik meen gelezen te hebben dat de X1 soms kan zeggen dat een NAT open/moderate/strict staat terwijl dit niet zo is.

    2- Mijn Xbox One is bedraad aangesloten. Ik heb een vriend op bezoek en die heeft zijn Xbox One via WIFI aangesloten, hij haalt 600KB/sec met een download en ik haal nog geen 250KB/sec. Zou ik niet juist de hogere speed moeten hebben omdat ik bedraad zit?
     
  10. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand hoe je die irritante geluidjes kunt uitzetten? Je weet wel als je klikt en swiped etc?
     
  11. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Kun je je vraag iets concreter formuleren. Als je klikt en swiped? Geen idee waar je het over hebt.
     
  12. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    de geluidjes die je hoort als je met de controller door het menu navigeert en zaken selecteert.
     
  13. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meer mensen problemen met de download speed de laatste dagen? Ik download altijd met 9mb ofzo maar de laatste dagen begint die daarop maar na een paar minuten knalt die onder de 1mb en gaat die niet meer omhoog.
     
  15. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    bij mij fluctueert dat heel vaak moet ik zeggen , als ik kijk naar de Bandwith usage dan

    ik heb wel al een week het probleem dat ik mijn favorieten niet meer online ziet komen ,
    niet op de One en ook niet op Smartglass.
    Gisteren toevallig 1 favoriet online zien komen maar anderen niet.

    iemand hier ook last van ?
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mensen, hoe goed werkt de Kinect nu in NL? Hoe zit het met de voice commands? Nog altijd wat hardware mankementen?

    Ik denk erover om in het nieuwe jaar er toch één aan te schaffen, krijg altijd een mooi nieuwjaarscadeau in VVV-bonnen van mijn werk.
     
  17. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Niet dus. :F:
    Zit bij mij nog nieuw in de doos op zolder....
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh... dan kan ik net zo goed nu de console zonder kopen en wanneer het wél werkt de Kinect erbij kopen. Kan ik ook de kosten spreiden.
     
  19. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Los kost de Kinect een beetje veel als je het vergelijkt met een combo aankoop.
    Het hele gedonder met land/taal instellingen moet nog gefixed worden.
    Je kan wel een US/UK of Ierland instellen en dan Engels als taal maar dan werkt je
    Xbox Video weer niet.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    @Willem Voice commands werken (nog) niet als je de console instelt op Nederland.
    Als je voor b.v. USA kiest, werken ze wel.
     

Deel Deze Pagina