[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij uitleggen hoe je op de xbox360 een vrijetrap goed neemt. ..ik knal hem altijd recht op keeper of ver over of ver naast haha.

2. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ben heel benieuwd naar jullie meningen over mijn team:

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dat denk ik stiekem ook wel! En geen idee hoe de IF versie is ga zo even potje doen. Snap alleen niet dat mijn xbox zo lang over een update oet van 260mb met een internet snelheid van 90mbit. Eerste 20% ging vlot daarna rete traag. Denk dat veel mensen tegelijkertijd downloaden ofzo :p

4. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hahaha, ik hoorde trouwens wel dat de IF en SIF echt een wereld van verschil is, maar als ik dan naar de stats kijk denk ik echt bij mezelf hoe kan dat nou weer, die verschillen zijn echt minimaal.

5. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Sick!

Perfect gebalanceerd team met goeie workrates op elke positie, valt weinig aan op te merken ;)

Zou graag een review van Alaba en IF Carvajal van je willen als je dat niet erg vindt :)

Laatst bewerkt: 5 dec 2014
  6. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Alaba is sinds afegelopen jaar mijn favoriet linksback in de game, dus ook nu moest ik hem halen. Nooit spijt van gekregen. Ik vind het altijd heerlijk om met mijn backs het middenveld in te schuiven, dus ik hecht waarde aan het complete plaatje. Ben ook heel vaak in balbezit, dus zou zonde zijn als het een speler zou zijn die niet goed kan voetballen en enkel verdedigen. Maar in aanvallend opzicht staan zijn kwaliteiten ten opzichte van andere linksbacks buiten kijf. Houd daarom ook deels wel van een snelle back, omdat dit in aanvallend opzicht ook makkelijker is als hij er overheen moet komen. In verdedigend opzicht is dit ook erg makkelijk met verdedigen. Ondanks dat zijn kracht tegenvalt, wint hij bij mij heel veel duels door zn snelheid en ook wel door zijn lengte.

IF Carvajal kan ik eigenlijk niet met de gewone vergelijken, omdat ik die niet heb gebruikt. Ik vind hem persoonlijk te klein voor een verdediger met zijn 1.73m. Daarentegen heeft hij wel hoge physical stats, maar ik was bang dat hij de nodige kopduels zou gaan verliezen. Maar ook hij speelt echt erg lekker. Wint veel duels, ook in de lucht ondanks zijn lengte. Ook gewoon een speler die naar voren altijd mee kan voetballen. Pace ook gewoon prima. Heb verder dit jaar ook Walker gebruikt en merk eigenlijk niet bijzonder veel verschil tussen de twee, waarbij de kanttekening gemaakt moet worden dat IF Carvajal wel veel duurder is dan Walker.

Niema94 vindt dit leuk.
  7. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Aight thanks!

Alaba lijkt me idd sick, maar ik heb tot nu toe altijd met 3 achterin gespeeld met m'n duitse teams vandaar dat ik de backs nog niet heb uitgetest, vond het altijd moeilijk om maar met 2 CB's te spelen als je keus hebt uit spelers als Boateng, Hummels, Benatia, Sokratis, IF Naldo en ga zo maar door, allemaal stuk stuk voor zeer goeie CB's.

De Normale Carvajal ik heb trouwens wel gehad en vond hem best wel goed, een speler die me een compleet gevoel gaf omdat ie eigenlijk alles wel kan, en over kopduels verliezen hoef je echt geen zorgen te maken hoor, zeker niet met z'n IF, dat komt wel goed met 83 Jumping en 81 Strength ;), dat z'n heading accuracy iets in de 50 is doet er effe niet toe, als ie die bal maar kan wegkoppen wanneer het echt moet :+

En ik denk dat je hem toch wel te kort doet hoor door hem gelijkwaardig aan Walker te noemen, ik vond z'n normale versie zelfs beter:oops:
    Walker is zoals elk jaar alleen Snel en Sterk, maar aan de bal vind ik hem zwak, komt er soms wel mooi langs omdat ie achterlijk snel is maar meestal speelt ie de bal veelste ver voor zich uit.

Toevallig zitten beide spelers ook in het conceptteam dat ik hier gepost had, jij hebt me nu wel overtuigd over die 2:thumbs:

8. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dat laatste is goed om te horen, want ik zou iedereen aanraden om ze te gebruiken. Ik hoor het wel hoe het afloopt. ;)

9. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb zelf ook IF Carvajal gehad en de normale versie. De normale versie was bij mij veel aanvallender dan zijn IF. Vond verder dat er weinig verschil was tussen de twee.

Wel mooi IF Carvajal vandaag met 13k winst verkocht en Bale met 83k nettowinst. :D

10. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen die zich niet kunnen inloggen op dit moment op live?

11. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help mensen wie kan me helpe ik was gisteren met een maat van me online aant spelen en op eens viel bij ons beide Internet weg en konden we ons niet meer aanmelden op live want kregen deze fout melding code 8015190e

Iemand enige idiee?

12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/errors/error-code-8015190e

Beetje google doet wonderen ;)
    Daarbij geeft xbox.com aan dat de core services problemen ondervinden

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje mannen. Ik heb nu http://www.futhead.com/15/squads/11286844/

Maar ik wil graag 4-1-2-1-2 Gaan spelen. Ben alleen bagger slecht in hybrids krijg het niet voor elkaar. Neymar, Tevez, Cuadrado en lichtsteiner zijn de mannen die er sowieso in moeten blijven. Ik heb nog 14000 coins dus als ik spelers moet veranderen hou dan rekening mee dat ik de vervangen speler moet verkopen dan komen die coins erbij.

14. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ben ook heel slecht in Hybrids maken, maar wou het wel effe proberen en na een kwartiertje kloten kwam ik hierop uit, vind het wel leuk teampie al zeg ik het zelf :p

Als je een beetje goeie skiller bent kan je nog meer uit dit team halen, aangezien Neymar, Fernández en Cuadrado zijn alledrie 5* Skills zijn ;)

Laatst bewerkt: 6 dec 2014
  15. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik zou sowieso nooit met Busquets of Pique gaan spelen. Denk dat je er veel meer uit kan halen indien je je spelerseisen vermindert of een andere formatie gaat spelen. Deze formatie is namelijk verre van ideaal voor hybrids.

Edit: Toch wat geprobeerd.

http://www.futhead.com/15/squads/11458085/

Staat voor Xbox 585k voor. Is dus nog net iets duurder, maar je kan bijvoorbeeld tijdelijk voor Hart als keeper kiezen en daarna naar Courtois overstappen. :D

Zou voor dit team wel instructie gebruiken dat Ramires achterin blijft als CDM.

Laatst bewerkt: 6 dec 2014
  16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Thanks mannen! Ga even kijken wat ik ervan fa maken. Snap dat de opstelling niet fijn is voor hybrids maar deze spelers spelen gewoon erg fijn!

17. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wat is er mis met Busquets en Pique dan? Hun Pace?

Heb ze allebei gehad en ze zijn echt heel goed hoor, Pique is letterlijk een muur op Fifa, heel vergelijkbaar met Hummels. Z'n workrates zijn sinds die nieuwe update ook geen probleem meer. En Busquets is zo hinderlijk als wat, z'n 88 interception komt ingame echt duidelijk naar voren en z'n passing en vision zijn ook heel goed, stats als 84 reactions en 84 standing tackle zijn natuurlijk ook erg handig. Erg alerte speler die overal tussen zit.

Ramires op CDM zie ik vaak op Fifa maar heb ik eigenlijk nooit gesnapt, zal vast komen omdat ik hem altijd op tv zie spelen, hij is eigenlijk geen verdedigende middenvelder, laat staan in z'n eentje.

Bij Chelsea staat ie tegenwoordig wissel maar meestal speelde die met Mikel naast hem, die al het verdedigende werk deed en Ramires dan als irritante balafpakker die vooral aanvallend veel toevoegde aan het spel, ik zou hem persoonlijk nooit in z'n eentje op CDM zetten, omdat dat gewoon niet klopt, maargoed, fifa is all about the pace en dan werkt het natuurlijk weer wel|:-

Laatst bewerkt: 7 dec 2014
  18. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op de x box one slaat die automatisch filmpjes op van fifa.
    soms maak je een wereld doelpunt dan kan je hem zelf niet opslaan en slaat die hem ookniet automatisch op .
    iemand een idee hoe ik dat kan oplossen

19. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Bedoel je dat twee keer op home drukken en (X) niet werkt?

20. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44

Deel Deze Pagina