Wat is er mis met Busquets en Pique dan? Hun Pace?
Heb ze allebei gehad en ze zijn echt heel goed hoor, Pique is letterlijk een muur op Fifa, heel vergelijkbaar met Hummels. Z'n workrates zijn sinds die nieuwe update ook geen probleem meer. En Busquets is zo hinderlijk als wat, z'n 88 interception komt ingame echt duidelijk naar voren en z'n passing en vision zijn ook heel goed, stats als 84 reactions en 84 standing tackle zijn natuurlijk ook erg handig. Erg alerte speler die overal tussen zit.
Ramires op CDM zie ik vaak op Fifa maar heb ik eigenlijk nooit gesnapt, zal vast komen omdat ik hem altijd op tv zie spelen, hij is eigenlijk geen verdedigende middenvelder, laat staan in z'n eentje.
Bij Chelsea staat ie tegenwoordig wissel maar meestal speelde die met Mikel naast hem, die al het verdedigende werk deed en Ramires dan als irritante balafpakker die vooral aanvallend veel toevoegde aan het spel, ik zou hem persoonlijk nooit in z'n eentje op CDM zetten, omdat dat gewoon niet klopt, maargoed, fifa is all about the pace en dan werkt het natuurlijk weer wel
Laatst bewerkt: 7 dec 2014