In hoeveel films heeft Arnold ondertussen wel niet ' I'll be back' gezegd?! Hou op alsjeblieft, dat was 30 jaar geleden leuk.
Predestination gezien leuke tijdreisfilm, kan er verder niet veel over zeggen want elke vergelijking die je maakt is meteen een halve spoiler. Goeie setup, leuk geacteerd en ik hou gewoon van dit soort scifi. Gewoon kijken als je tijdreisfilms leuk vind
Donnie Darko Haha, wat. Dat ik deze nog niet eerder heb gezien. Dit is zowat een geboorte van acteur Jake Gyllenhaal, wat een baas. Zo'n awesome, bijzondere, rare, alles film. Fijne muziek ook. En kleine Seth Rogen, hahahahaha. 7,5 By far een van de beste acteurs op dit moment imo, al heb ik nu alles wel gezien eigenlijk. Zelfs een videoclip met psycho Jake, held.
Iron man 3 gezien. Qua actie is er niks mis met de film. Alleen vond ik het wat minder wat ze met de Mandarin hebben gedaan. Bijna de hele film lag de focus op hem, terwijl later niet alles zo was als dat het bleek te zijn. Er had wat meer aandacht aan de andere badguy besteed kunnen worden.