1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Aha duidelijk! Dat had ik niet in de gaten. That makes sense :).

    Nog een vraagje; als je spijt hebt van een trainer is het zeker miet mogelijk je gold coints terug te krijgen :p? In dat geval moet je maar gewoon het beste er van maken en hopen op meer gold coints?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2014
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Goede punten die je noemt. Konami zet de manuals nu online:
    http://www.konami.jp/we/online/manual/2015/pc/nl/top.html
    Weliswaar voor de PC maar dit is hetzelfde als de Xbox 1.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zoals in mijn onderschrift te lezen is, gaan we op Digitaalgras ons richten op eenmalige wedstrijden met elkaar.
    Dat kan in principe met elk platform. Het gaat er alleen maar om of je dan spelers vindt die ook op jouw platform spelen.
    De bedoeling is dat je daar post dat je wilt spelen, welke gamemode en welk platform.
    Dan moet je natuurlijk overeenkomen wanneer ( hoe laat ) je wilt spelen.
    Het grote voordeel is dat je dan altijd spelers treft die je kent van de forums, waardoor cheaten vrijwel uitgesloten is.
    Voor verdere vragen kan je me hier of op Digitaalgras.nl/forum altijd een PM sturen.
     
  4. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand of het mogelijk is om bij een competitie de door computer bestuurde teams te kiezen bij select sides en dan door n persoon te laten besturen? Een vriend en ik speelden altijd competitie met 2 aparte teams waarbij we steeds elkaars tegenstander waren. Maar dat lijkt nu niet meer te kunnen... :mad:
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ook niet als je ophet veld staat?
     
  6. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee kan helaas niet boys.

    Belachelijk I know :)
     
  7. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
  8. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    OW er een prachtig goal uitverkozen tot de goal van de maand november bij Pesholland :)

    Door Pesholland lid Ebusje:
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2014
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Leuke goal, die voorzet :lol:
     
  10. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Nope, handmatige lob...

    Ga maar oefenen Han :)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2014
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Maar goed dat ik mijn goals niet post :p
     
  12. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Normaal gezien ben ik een fervent FIFA-gamer. Dit deeltje PES heeft mij overgehaald toch meer tijd te gaan besteden met PES. Het neigt namelijk veel meer naar voetbal dan FIFA. Ervaar nu vaak dat ik meer een potje flipperkast voetbal speel dan écht voetbal. Natuurlijk zijn Konami en EA eeuwige concurrenten- in deze - maar oh oh oh, stel je eens voor dat deze twee studio's alle krachten gaan samenbundelen voor het ultieme voetbalspel. Ik heb namelijk het gevoel, dat, indien PES en FIFA ooit zouden samenvoegen - de licensies en sfeer van FIFA, gecombineerd met de gameplay van PES - dit zal leiden tot blije gezichten alom. Helaas bekruipt mij het gevoel dat dit slechts een utopie is en misschien wel vloeken in de kerk zelfs..
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Laat ze maar niet samen gaan. Dat PES nu zo een goede versie met PES 2015 heeft uitgebracht is hoofdzakelijk aan concurrentie te danken.
    Ook dat FIFA t.o.v. 10 jaar geleden zoveel beter is geworden, heeft aan het bestaan van PES te danken.
    Als dat nu één wordt dan is ( na de release van dat ene perfecte deel ) elke motivatie om beter te worden weg.
    Ze zullen in het vervolg kleinigheidjes veranderen om weer een nieuwe versie te kunnen verkopen en verder niet.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Voor de mensen met een PS4: Momenteel 27-28 euro op PSN. Mooie aanbieding.
     
  15. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    weet iemand toevallig of een een OF is voor PES 15? heb al een beetje gegoogled maar kan er geen vinden voor de PS4, vind het echt een goeie game deze pes heb fifa verkocht en pes gekocht alleen jammer dan de shirtjes logos en team namen van de BPL
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu een week bezig met PES Myclub maar ik kan nog steeds nergens mijn voorafbepaalde tactiek veranderen. "Formatiewijziging" en "teaminstructies" blijven zwart, kijk ik er nou echt overheen? In de laad schermpjes zie je ook steeds van die tips, waaronder dat je je scouts aanwijzingen kan geven, dat kan ik ook nergens vinden.
     
  17. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Bestaat nog niet! Er zijn problemen met her integreren van externe data naar de harde schijf van een PS4

    Daymos is aan het zoeken naar een oplossing
     
  18. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Kan niet, dit is onderdeel van het myclub systeem. Je moet een trainer aanstellen en je speelt volgens de spelwijze en opstelling van deze trainer

    Tip: hou altijd genoeg mycoins op zak om een trainer te kopen die genoeg waarde aan spelers kan coachen. Dit ga je nog nodig hebben omdat de trainers niet allemaal met slechts gp verkrijgbaar zijn!
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2014
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Duidelijk, thanks :).
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De PS4 staat geen bestandsuitwisseling toe van plaatjes, dus kunnen er geen emblemen e.d. worden opgeslagen.
     

Deel Deze Pagina