Xbox classics

Discussie in 'Algemeen' gestart door BoUtErSe HIQ, 5 aug 2003.

1. BoUtErSe HIQ

BoUtErSe HIQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er hier nog slimme mensen die mij kunnen vertellen wanneer de volgende lichting xbox classics eraan komen? ik ben op het ogenblik niet al te koopkrachtig maar ik wil toch nog spellen blijven kopen. Can somebody hellup mij ofzoietsdergelijks?

2. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Ze zouden rond deze tijd moeten komen:

Medal of Honor
    Fifa 2003
    007 Nightfire...

in engeland staat FIFA al weer op de 1e plaats :D

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    UC werd toch ook classic binnen kort?
    Zoja, wanneer?

4. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer D2R??

5. hello

hello Guest

fifa zuigt dus die zou ik niet kopen

6. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    niet eens.. FIFA ruled.. enige reden om em niet te kopen: 2004 over 2/3 maanden...

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    fifa heeft totaal een uitgemelkte gameplay, en het is van ea :eek:

maar anyway, ik zou gewoon je geld sparen tot september, dan komt er een lichting goede games uit.. dus geef daar liever je geld aan uit..

8. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
  9. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het wel maar ik ben niet slim.

10. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    toch is het ieder jaar weer leuk.. en wtf maakt het uit dat het van EA is?

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Omdat EA nooit online gaat met de xbox...:mad:

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    uhm ja erg relatief gezien dat: "toch is het ieder jaar weer leuk"

en EA produceert alleen maar games die geheel uittemelken zijn..
    ze doen het té veel om het geld.. daar heb ik een hekel aan..

13. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    wat maakt jou het nou uit of EA er veel geld meer verdient of niet.. het gaat het uiteindelijk toch om dat jij plezier hebt van je games... Ik vind het ieder jaar weer leuk om een nieuwe FIFA, NHL of NBA te spelen... Sims is nix voor mij .. maar Nightfire en Medal of Honor zijn wel weer gave games!

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8

daardoor maken ze nog steeds niet de games die ze hadden kunnen maken, dus houden ze heel wat kwaliteit en ontwikkeling voor ons "de gamers" achter..

voorbeeld: fifa
    pas toen pes op de markt kwam, begon al een deel "middenmoot" gamers te beseffen dat het eigenlijk wel een betere game was dan de toen laatst uitgekomen fifa.. hierdoor raakte ea klanten kwijt, waardoor ze tog ook zelf toegaven, dat de fifa serie eigenlijk geen kloot was opgeschoten sinds '98..

nu hebbben ze er het een en ander aan veranderd, pes 2 is nog steeds beter, maar doordat ze tog weer positiever in de middenmoot bladen (o.a. pu) ging de middenmoot gamers tog weer voor fifa..

maar nog steeds heeft ea er geen pracht game van gemaakt, terwijl ze dat al lang hadden kunnen doen..

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Eindelijk iemand die het met me eens is._O_ Vooral de Sims gaat echt te ver met uitmelken, nu komt weer de uitbreidingsset: Doing Magik. Hoe verzinnen ze het:eek:.

16. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ze kunnen het makkelijk doen, ze weten toch wel dat de spellen gekocht worden. Het enigste wat dat uitmelken kan stoppen zijn de consumenten

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    ja idd, en dat zijn de consumenten uit de middenmoot, die makkelijk beinvloedbaar zijn.. daardoor is de groep ps2ers ook zo groot.. allemaal uitmelkerij..

18. Beat

Beat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanner wordt Hitman 2 classic?

19. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou zeggen: zie het eens vanuit hun perspectief...

en trouwens... de groep die jij middenmoot noemt is een ontzettend grote groep die er mede voor zorgt dat het spelaanbod voor de consoles zo groot is.

Voor ieder wat wils... niet iedereen eist alleen perfecte games.. ze nemen ook genoegen met een simpele uitbereiding, daarom staat de Sims met aanvullingen op nummer 1 van best verkochte games.

EA brengt toch wel een behoorlijk groot aantal games op de markt, en er zit voor iedereen wel iets leuks bij... je gaat mij namelijk niet vertellen dat jij geen enkele game van hun leuk vindt.

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    1. bij deze: ik vind geen een game van ea leuk..

ik zeg: ik zie het niet vanuit hun perspectief, ik ben de consument.. hun moeten het juist vanuit MIJN perspectief zien.. niet andersom....

inderdaad is de middenmoot een grote groep, die zich laat gebruiken..
    iedereen wil perfecte games, want iedereen wil zo veel mogelijk plezier met een game hebben.. DOH
    natuurlijk nemen ze genoegen met simpele uitbreidingen.. ze WETEN namelijk niet beter..

EA misbruikt de middenmoot, en naait de "slimme" gamers, door een hoop geld wat door gamers wordt besteed in hun zak komt, en niet meer wordt gebruikt voor de ontwikkeling van hun games.. EA kan een ontiegelijk groot budget gebruiken voor de ontwikkeling van games , maar dat geld stoppen ze in hun eigen zak..

Deel Deze Pagina