1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oude xbox 360 aansluiten op een nieuwe tv.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door melissav, 9 dec 2014.

  1. melissav

    melissav New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb een nieuwe televisie gekocht.
    Alleen het probleem is dat ik hier eigenlijk alleen HDMi en USB aansluitingen op heb zitten.
    Nu heb ik nog een Xbox 360 uit de eerste generatie en deze heeft geen HDMI aansluiting alleen een a/v aansluting.
    Is er een manier om mijn Xbox 360 op een HDMI aan te sluiten?
    Het beeldkwaliteit maakt me niet zoveel uit als het maar werkt en ik me games weer kan spelen :D.

    Groetjes,

    Melissa
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je nieuwe TV heeft geen Component en ook geen VGA aansluitingen? Wat is het model van de TV?

    Als er echt geen VGA of Component ingang op zit moet je denk ik een Component naar HDMI adapter kopen
     
  3. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Een oude xbox kan je het beste dan via component (5 tulpjes) aansluiten. Scart kan ook wel maar daar word je niet echt blij van.

    [​IMG]

    Mocht je tv die nu niet hebben, is het misschien toch het overwegen waard om ergens tweedehands een xbox met hdmi te kopen, die zijn tegenwoordig niet echt duur meer.
     
  4. melissav

    melissav New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een foto gemaakt van de achterkant van me tv. Volgens mij heb ik op dit moment alleen een component kabel bij mijn Xbox 360 zitten. Ik heb volgens mij wel een VGA aansluiting zie ik.

    [​IMG]
     
  5. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62

Deel Deze Pagina