1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    http://us.battle.net/hearthstone/en...=http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/#1
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou ja, dan is Rogue nog best te gebruiken hoor. Mensen deden ook zo dramatisch toen de Buzzard generft werd, want niemand zou dan meer Hunter spelen. Allemaal onzin, want Hunter is nog steeds één van de meest gespeelde classes. Die Miracle deck wordt wel het hardste aangepakt. Eerst met Leeroy, nu met Gadgetzan. Ach ja, ze proberen het een beetje meer in balans te krijgen, maar dat gaat waarschijnlijk toch nooit lukken.
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Alleen jammer dat Rogue nu al een van de zwakste/minst gespeelde classes is, Gadgetzan een onmisbare kaart is en er vrij weinig alternatieve Rogue decks zijn. Als iets OP is mag het best generfd worden, maar iets dat al niet erg sterk is? Dit heeft dan vrij weinig met balans te maken.
    Maar goed er zal vast wel weer een nieuw deck verschijnen, vooral met al die nieuwe kaarten. Althans dat hoop ik, anders heb ik een VanCleef en Malygos voor niks gemaakt. =(
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, Rogue vind ik een waardeloze klasse. Ik speel daar inderdaad nooit mee en je komt Rogues ook bijna nooit tegen online.

    Net Ysera in een pakje, maar die had ik al. Dus dan maar 400 dust. Jammer, want er zijn genoeg Legendaries die ik nog graag wil hebben.
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ter ere van GVG kan je nu arena doen eenmalig met de nieuwe kaarten. :D
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Yo, jullie weten dat je al Arena met GvG kan spelen heh? Heb al een paar runs gedaan. Moet weer oefenen helaas. Ging 6-3 8-3 5-3 en sta nu 2-0 met easy mode mage.

    Nee je krijgt eenmalig een free run. Je speelt nu gewoon met GvG
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijn eerste run was wel echt vrij dramatisch: 3-3 met nieuwe lock, al was de draft vrij dramatisch. Nu weer gedraft met Warrior, 2 Fiery War Axes dus misschien gaat het wat worden, maar het lijkt erop dat het weer een matige pick is. Soms is het echter bizar hoe goed je runs zijn met een deck waarvan je van tevoren denkt dat het matig is.

    Al ben ik nooit een held geweest in Arena. Ranked gaat ook niets worden dit seizoen, totaal geen tijd. Normaal gesproken rond Rank 4. Wel gewoon casual.

    Ik ga echt vlammen met Priest komend seizoen denk ik. Waar kijken jullie naar uit?
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben met mijn eerste run bezig met de nieuwe kaarten. Erg leuk en verfrissend. Je weet gewoon niet wat je kan verwachten. Ik heb nu een Legendary in mijn deck, Foe Reaper 4000. Dat is een 6/9 maar die doet ook 6 damage aan de vijanden die naast degene staan die je aanvalt. Erg sterk. In 1 attack ben je 3 enemies kwijt. Ik sta nu 4-2 in Arena, maar het is bij mij altijd hit or miss. Heel soms haal ik 12 wins, maar ik kan net zo goed 0-3 eindigen.
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik speel echt nooit meer arena, maar als ik een gratis run krijg dan moet ik het vanavond maar weer eens proberen. Ik zag trouwens dit filmpje:

    Vind ik altijd wel tof van die alternatieve decks. Helaas heb ik zelf te weinig kaarten om zoiets te proberen. =(
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, Arena kost me enkel goud. Dus ik doe nu even geen Arena meer zodat ik meer Gold heb zodra GvG officieel uitkomt.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja beetje lullig dat ik de hele tijd arena runs doe en alleen de oude packs kon winnen haha. Beetje dust collecten :+

    Oh trouwens, de 2 beste arena classes zijn Mage en Pally in GvG. Verrassend! Hunter is trouwens ook best goed te doen als je goed agro kan spelen. Hun nieuwe wapen is echt insane en common. Heb gehoord dat Warlock het meest heeft geprofiteerd van GvG maar dat was voor mij altijd een bottomtier class. Moet het nog uitproberen in GvG. Sowieso neem ik de arena spelers op twitch niet zo serieus met hun expertise aangezien ze op easy mode US server spelen. In EU kom je veel betere spelers tegen. EU is een stuk sneller en gaan wel voor face wanneer het correct is. Mensen zoals Kripp en Trump zie ik oneindig de value game spelen, dit werkt gewoon niet op EU aangezien je gewoon gerusht wordt. Je 2-drop missen op turn 2 is vaak ook een loss. Je verliest ook bijna altijd als je 2de gaat en geen sterke coin kan spelen.

    Maar damn wat zijn Pally en Mage sterk geworden alweer. Pally heeft een 2/2 shield voor 2 mana. Wat gewoon onmogelijk is voor je tegenstander om goedkoop mee te dealen, kost altijd veel mana. Mage heeft een RNG based random creature card erbij, unstable portal wat bijna altijd free tempo genereert. Ze hebben ook de beste draw gekregen voor 4 mana. Het is trouwens wel een epic. Momenteel heb ik een mage draft met double skillstrike, cairne en 2x die epic drawcard. Dus als ik wil kan ik gewoon cairnes spammen vanaf turn 10.

    Ik ga me nog ff focussen op Arena voordat ik constructed induik. Beetje gold n packs verdienen etc. Merk ook dat ik weer veel moet leren met de expansion. Veel deathrattle, minions zijn sticky en blijven vaker op board hangen. Alle kaarten die minions buffen zijn hierdoor handiger geworden.

    BTW, ik heb een nieuwe favo 4-drop. Dat is die mech die een 2 drop spawnt wanneer ie dood gaat. Soort van super Harvest Golem is het voor je 4-slot. Daarnaast raak je ook nooit meer je hele board kwijt tegen flamestrike, dat is behoorlijk goed voor een 4-drop. Een always pick voor mij dus.
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik denk niet dat hij vandaag nog gaat komen... In de US kreeg iedereen trouwens drie gratis packs, ik hoop toch dat dat voor ons ook geldt. :cool:
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik krijg alleen maar de melding all tables full.
    Morgen maar weer eens problemen.
     
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Drie gratis packs gekregen. In de eerste pack meteen een legendary (trade prince gallywix)
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2014
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Och ja, je krijgt free packs? Zijn helaas veel nieuwe kaarten die ik wil hebben. Ik ga nog ff een weekje arena runs doen maar ben bang dat ik packs moet kopen wil ik weer constructed doen. Zoveel toffe decks om te bouwen opeens :9
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja als je tijdens de preview periode gespeeld hebt krijg je free packs. Nu is het wel zo dat ik de game destijds via de amerikaanse app store heb gedownload. (Las hierboven ergens dat het regiogebonden is)
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Warlock voelt nog steeds crap aan in Arena. Zeker met nerfed soulfire. Sinds blood imp generfed is lukt het me niet meer om een goed warlock deck te draften :mad:
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Constructed gaat me ook zwaar af nu. Gewoon helemaal terug naar rank 19. :F: Door die Auctioneer nerf heb ik in de meeste gevallen net één turn te laat lethal...
    Ik heb nu een Rogue mech deck gemaakt en ga straks ook nog eens wat proberen met die nieuwe midrange Hunter.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Arena gasten... whats going on! Het lukt me niet meer om winstgevend te spelen. :mad:

    Alles voelt zo random aan in Arena. (Ik ga zelfs slecht met Mage.. wtf?!) Ik geef shredder de schuld. Hoogtepunt was dat er een Doomsayer uit spawnde wat mn hele board clearde... XD

    Binnenkort toch maar weer constructed spelen. Lijkt erop dat de expansion niet zo heel duur gaat worden. Meeste legendarys zijn toch kut. De priest legendary is goed, verder is alles pretty much een joke vergeleken met de oude legendarys. Ik denk dat Blizzard dit bewust zo heeft gedaan vanwege de pay2win klachten. Er zijn wel een paar goede epics bijgekomen though. En shieldmaiden(rare) is sweet in controle warrior. <3 Mn huide controle warrior runt slechts 4 nieuwe kaarten, meer wil ik eigenlijk niet. Ik blijf nog ff zuinig met mn dust collectie.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb al zo'n 10 pakjes geopend, maar helaas geen legendary gehad. Ik ben ook niet echt bezig met het maken van nieuwe decks. Ik heb alleen mijn Warrior aangepast. Twee Warbots erin voor meer early game en twee shieldmaidens, want dat is een prima kaart. Perfect voor shield slam.
     

Deel Deze Pagina