Burnout 2: is mijn versie wel normaal??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 12 mei 2003.

  1. henkie

    henkie Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook gehad met die multyplayer. Het is best iritant maar ik heb het in totaal pas 1x gehad en dat vind ik dan niet zo heel erg storend omdat het niet iedere keer is op die baan. Bij die kruisjes heb ik ook 1x vastgezeten maar ja. Ik ga hem denk ik niet ruilen want daar vind ik hem toch te leuk voor
     
  2. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    jep toenk met me vrienden aant multiplayeren was viel jet ons ook op dat de cop oneindig boost heeft en de dief niet....vaag want je moet allebei hetzelfde doen.. wel is het zo dat in de pursuit mode in sp dat de dief dan niet kan crashen dus daar zou het wel eerlijk zijn dus.......
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    weet je zeker dat je niks gerookt hebt ofzo ? :p
     
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    hahahahaha indeed. hahahahahaha
     
  5. ViSiOn_

    ViSiOn_ new member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een bug gevonden ....

    Als je met multiplayer speelt, moet je eens met de voorkant van de wagen (getuned; omdat die betere acceleratie hebben) tegen de achterkant van de 2e wagen taken ... (DUS NIET OP VLIEGEN TEGEN HOGE SNELHEID!!!) Alsof je hem wil vooruit duwen.

    Dan moet de 2e wagen nix doen en de getunde moet beginnen optrekken en schakelen naar zn 2e gear. De wagens gaan blijven staan maar als je ongeveer een 50 tal seconden blijft gas geven gaat de 2e wagen de lucht in tot wanneer de 1e wagen eronder kan rijden.

    Echt een leuk zicht 8)
    Maar vanaf als de 2e wagen op gas of rem ofzo druk, dan valt ie terug op de baan. Moet je ies proberen...

    Grtz,
    ViSiOn_
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    stel je niet aan zeg gewoon houwen die gaan
     

Deel Deze Pagina