1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Headset geluid

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Gluon, 9 dec 2014.

  1. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel sinds 3 dagen DayZ en ik gebruik hiervoor mijn Triton headset die ik eerst gebruikte voor de Xbox 360.
    Nu is het probleem dat ik de mensen in de server wel kan horen, en hun mij ook. Maar dat ik hun alleen hoor praten via de Headset, ik zou ze graag horen via de computer ipv de headset. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

    Ik was ook al aan het kijken voor een andere goedkope headset voor de PC, dus als iemand een goedkope headset weet voor onder de €20 waardoor ik hun via de PC hoor, en zei mij wel horen praten hoor ik dat ook graag.
    Wist niet goed in wel sub-forum ik deze vraag moest stellen dus vandaar doe ik het even hier :)
     
  2. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    o_O Nu ga ik heel langzaam proberen dit te volgen.

    Je headset werkt dus correct, hoort game en chat audio via je headset.
    Nu wil je chat via je PC horen, aka monitor?
    |:- i'm lost.

    Je wilt eigenlijk een losse microfoon?

    Ik vermoed dat die Triton vreemd aangesloten is, niet op je PC.
    Goedkope PC headset, like this.
     
  3. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha ja sorry ik ben een beetje onduidelijk als ik het zo terug lees.
    Om het kort en simpel te houden. Ik wil het ingame geluid + de mensen waarmee ik praat via teamspeak horen via mijn speakers, en dus niet via mijn headset. Maar ik wil natuurlijk wel nog gewoon met hun kunnen praten.

    Het rare is dat als ik DayZ opstart, en ik sluit de headset aan, ik het ingame geluid gewoon via mijn speakers hoor. Maar de mensen op teamspeak via de headset.
    Als ik eerst de headset aansluit, en dan DayZ opstart dan hoor ik alles via de headset (het ingame geluid en de mensen op teamspeak dus)

    Ik hoop dat jullie me nog een beetje kunnen volgen? :p
    Ik wil dus gewoon kunnen gamen zonder het ingame geluid, en de mensen van de teamspeak door mijn headset te horen. Ik wil dat dus beide op de speakers aangesloten krijgen. Maar wel nog met hun kunnen praten. Dit moet toch mogelijk zijn lijkt me?
     
  4. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik wil het ingame geluid + de mensen waarmee ik praat via teamspeak horen via mijn speakers, en dus niet via mijn headset. Maar ik wil natuurlijk wel nog gewoon met hun kunnen praten.

    Had ik het toch bijna goed! :D

    Je wilt alleen een microfoon. Neem bijv. die goedkope headset uit mijn vorige post, zitten 2 jack pluggen aan.
    1 voor mic. en 1 voor koptelefoon. Laat je die van de koptelefoon eruit dan hoor je ingame geluid + chat door
    je pc speakerset. Maar om nou een headset daarvoor te nemen, gewoon losse mic. aansluiten.
     
  5. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha ja damn, stom :')
    Waarom een complete headset kopen indd als je ook een losse microfoon kan kopen. Die van Trust is goed? want heb in het verleden slechte ervaringen gehad met Trust. Kan natuurlijk zelf ook kijken naar een betere van een bekender merk. Maar ik neem aan dat die voldoende is. Dankjewel voor de tip (Y) ik ga een microfoon bestellen dan maar :)
     
    Ironstar vindt dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Trust zou ik altijd vermijden :+
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  7. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben toch voor die van Trust gegaan, voor €8 mag ik niet klagen denk ik. Zolang ze me maar een beetje fatsoenlijk horen :)
    Bedankt voor jullie tips (Y)
     

Deel Deze Pagina