1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het lied van de dwergen ook erg nice. Dat hoor je in de eerste Hobbit film, in Bilbo's huis.

    Zie nu pas trouwens dat Benedict Cumberbatch Smaug is...wtf. Cool!
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wist je al dat Gandalf door Ian McKellen wordt gespeeld? :eek:
     
    Servantes vindt dit leuk.
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Waarom doen sommige lui op XBW de laatste tijd ineens zo..............raar? Dat fucking McKellen Gandalf is weet zelfs mijn hond...iedereen en hun moeder weet dat. Dat Cumberbatch Smaug is...is allemaal niet zo heel erg vanzelfsprekend. Hij spreekt immers alleen maar de stem in ook. Dus tja sorry, waarom zo'n vage reactie?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik vind dit nummer eigenlijk nog beter dan die van Annie Lennox. Niet alleen de afsluiter van de trilogie, maar eigenlijk van heel Middle-Earth. Moet dus ook gewoon een Oscar krijgen. :cool:
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Omdat Smaug enige pluspunt is aan die gare Hobbit-films. :+
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Das weer erg negatief vind ik. Ik vind bepaalde personages best cool nog, ik noem een Bilbo en Bard vond ik ook tof. Smaug wordt helaas veel te kort gebruikt, maar de scenes met hem in deel 2 zijn erg cool ja.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Nee dat ligt meer aan het feit dat LOTR meer op practical sets gefilmd is en bij The Hobbit bijna alles voor greenscreens is gefilmd.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Net The Equalizer gekeken. Ik heb er weinig woorden voor: Bad-ass!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vanavond voor de 2e keer naar The Hobbit geweest, nu met 1 oog gericht op de daadwerkelijke kwaliteit van de inhoud van de film.
    Ik snap de ietwat negatieve recensies, maar als Hobbit/LOTR fan had ik maar één ding voor ogen, willen weten hoe het allemaal af zou lopen na die heftige cliffhanger van de 2e film.
    Daarom vind ik dit weer een geslaagd deel. Ik heb het gevoel alsof ik nu eindelijk een deel van mijn leven kan afsluiten. :cool:

    Iemand die het boek had gelezen kon me het volgende nog vertellen:
    * Dain, de neef van Thorin wordt de koning van Erebor.
    * Dain verdeeld het geld eerlijk over de mensen die meegedaan hebben in de strijd. Bilbo accepteert alleen een kistje met zilver, en een kistje met goud, omdat hij denkt dat hij hier zijn hele leven mee kan doen.
    * Bilbo geeft een cadeau aan Thranduil als teken van vriendschap. (Wellicht de witte kristallen?)
    * Bard wordt de koning van het stadje Dale.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat stuk uit die film waar dat dorp in de fik staat...wat ziet dat er dramatisch uit zeg :eek: Ik heb sowieso al een afkeer tegen CGI en The Hobbit is 99% CGI maar die draak die op dat moment ook overvliegt ziet er vrij waardeloos uit imo... Je ziet ook dat het allemaal voor een scherm is opgenomen, heel apart.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat was me nog niet eens opgevallen man. Maar sowieso door dat hele HFR zag alles er eigenlijk raar en nep uit, echt jammer. Was de marathon maar gewoon in non HFR geweest. Ik had het laatst met iemand erover en die zei dat alleen Azog en zijn Warg en die andere soort hulp van Azog CGI waren en dat de rest van de orcs gewoon makeup was zoals in LOTR. Maar niet dus he?

    Dus eigenlijk het enige wat geen CGI is....zijn de gebieden, Bilbo, de dwergen, elven, etc en verder allemaal CGI? The Hobbit is gewoon vermaak, maar zoiets als LOTR, gaat de beste man nooit meer maken.
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Tolkien is dan ook al tijden dood natuurlijk :+
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fans op de officiële FB pagina roepen al dat zo'n 90% CGI is, behalve een aantal kleine sets. Rivendell was ook veel meer CGI dan in LOTR, over Mirkwood, het huis van Thranduil en Legolas, nog maar te zwijgen. En dan de tig Tolkien onwaardige stukken, die nog veel meer opvallen dan in LOTR, op The Two Towers na dan, daar was het overduidelijk als boekenlezer. Neem die verrekte kut Tauriel, wat een schande is en waarvoor Tolkien zich om zou draaien in zijn graf. En dan dat liefdesverhaal tussen Tauriel en die dwerg. Nee, daar gaat de Hobbit 3 niet veel aan veranderen. Ik bid dat Tauriel sterft in de film, echt, liefst nog door Thranduil zelf. En als boekenlezer weet ik al welke dwergen er sterven. Dat Morgulpijltje had zijn werk in de Hobbit 2 al af moeten maken, maar dat weten ook veel mensen niet. Sterker nog, alle dwergen leven nog in de Hobbit 3, wat al niet klopt. Jackson, kan werkelijk niet begrijpen waarom die zoveel verprutst heeft t.o.v. Lord of the Rings. Alleen als fan moet ik dit wel zien en compleet hebben, dan vind ik een klein beetje wrang aan mijn rant hier. =(
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Leuk voor je dat je het boek gelezen hebt, maar dit zijn films en afwijken van het boek is daarin onvermijdelijk.
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    The Equalizer

    Okay, je hebt acteurs en je hebt acteurs die als magnets je ogen aan de scherm gekluisterd houden.

    Denzel behoort tot de laatste categorie waarbij deze film heerlijk wegkijkt, mbt de actie scènes wordt je ook goed bediend, want deze zijn gewoon bad ass.

    Zet deze film aan en geniet van een topacteurs, middelmatige verhaal, maar die wordt ruimschoots gecompenseerd door de charismatische Denzel en de gruwelijke actie scènes.

    Heb me reuze vermaakt.

    8/10
     
  19. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    The Hobbit is fucking baas.
    Alleen dat hele Tauriël geneuzel en hoe ze Legolas compleet negeert aan het einde...wtf
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is idd zo. Zijn genoeg matige films waarin die heeft gespeeld qua verhaal etc. Maar Denzel heeft iets waardoor een matige film gewoon ineens een extra boost heeft en je op het einde denkt. Het was best een toffe film.
    Unstoppable is ook een voorbeeld daarvan imo.
     

Deel Deze Pagina