1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Blijkt een zeer groot minpunt. Zelfs in de Champions League, waarvoor Konami de rechten heeft, kan ik dus niet met Arsenal spelen. Jammer. Heb nu maar even Real Madrid gekozen, maar normaal gesproken speel ik toch het liefst een career in de Premier League ofzo.

    Ik weet wel dat je zelf de namen even aan kunt passen, maar goed, dan zit je nog steeds met die shirts enzo.
     
  2. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Is er al een BLES OF voor de PS3?

    Dit weekend eindelijk mijn UEFA player gekregen, Neuer.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zijn er nog mensen die online (goed) spelen?win bijna alles (PC)
     
  4. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Maar desondanks blijft het een super spel beste van de 2 ditjaar veel beter als FIFA 15 dit voelt als echt voetbal ..
     
  5. boadie

    boadie Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds dinsdag PES gekocht en vind het echt een topspel!!
    Speel nu voor t meest ML met twente op superster en het is echt realistisch.
    Sta nu 1e met 16W 2G 2V

    Heb net in myclub volgens mij geluk gehad, gelijk de eerste keer op zwarte bal kreeg ik Bale, daarna uefa team of the year player gekregen: Ozil.

    Daarna nog 3x gedaan, had toen 2x goud en 1x weer zwart, kreeg een franse verdediger van 82.

    Als er nog mensen potje online willen spelen heet reflex boadiiee op xbox 360 ga deze week weer live kopen.
    Had op ander account online 6W 1G 0V
     
  6. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Komt er nog een patch met stadiums bv of is de versie die er nu is volledig?
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Niemand die het weet. Wel is het zo dat Konami bezig blijft te proberen licenties te verkrijgen, dus mogelijk zitten daar ook stadions bij.
     
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    zou wel heel dik zijn ja mis toch wel behoorlijk wat stadions en licenties zou heeeel goed zijn
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ouderwets frusterend kan het soms zijn :F:
    En dat maakt het tegelijk dan weer zo heerlijk dat het mogelijk is!
    Ik speel dus mee in een competitie die eerder genoemd is in dit topic. Speel met Bayern Munchen als team en moest gisteren tegen een speler die het aandurft met Ajax. Uiteraard zijn goed recht en ook toffe keuze. Thuis wedstrijd overtuigend met 3-1 gewonnen zonder probleem. De goal tegen was ook de enigste doelpoging dus uitermate effectief. De uit wedstrijd begon net zo voortvarend. Ik vraag mij nog steeds af of het dan gemakzucht is... Maar die goal valt maar niet! Uiteindelijk in de 70ste minuut een corner tegen krijgen, prima weg gekopt (helaas in de voeten van de tegenstander op 20 meter afstand van de goal) waarna vervolgens een geweldig afstandsschot volgt van mijn tegenstander in de goal! Sta je in eens 1-0 achter. Uiteraard ga je dan de boel forceren en loop ik kei hard tegen een 2-0 nederlaag op. Bizar en frusterend op dat moment maar een dag later heeft het wel z'n charme.
     
    CrewPlayNL, domienr en appie21 vinden dit leuk.
  10. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Men eerste seizoen zit er op. 7De plaats in Engeland maar wel uefa-cup gewonnen. Via de competitie zou ik normaal in de uefa-cup moeten belanden met men 7de plaats. Toch bij de start van het volgende seizoen kreeg ik de melding dat ik start in de groepsfase van de champions league. Is het zo dat de uefa-cup winnaar een champions league-ticket krijgt of is dit een bug in PES?
     
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Als het goed is is dat vanaf dit seizoen, in het echt, zo. De Europa League winnaar krijgt automatisch een play-off ticket als ik het goed heb.
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ze mogen echt met een patch komen zodat je zelf online de camera positie kan instellen. De voor ingestelde posities vind ik veel te dichtbij.o_O
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Als het goed is komt er vandaag een update met een paar nieuwe teams en iets van 300 nieuwe gezichten.

    Sinds gisteren even de moeilijkheidsgraag omhoog gegooid naar de een-na-hoogste, want dat stond nog op regular omdat ik natuurlijk na al die jaren FIFA eerst weer even in moest komen, maar dat is nu meteen ook wel een stuk leuker tegen de CPU. Nu was het al vrij leuk vergeleken met de nieuwste FIFA, maar toch fijn om nu wat meer tegenstand te krijgen van de computer, en daar ook leuke creatieve aanvallen van te zien. Enige nadeel was wel dat ik 1-2 goals tegen kreeg waar ik weer wat twijfels over heb, dus wellicht weer dat scripted gedoe, maar van de 4-5 potjes die ik speelde, viel het mee met het gevoel dat ik 'genaaid' werd ofzo.... ;)

    Ben echt zeer tevreden over deze nieuwe PES. Ik zal niet beweren dat ie beter is dan FIFA14 (PS4 versie), maar wel stukken beter dan PES2014 (duh), en beter dan FIFA15. Al kan het best gebeuren dat ik over 1-2 maanden FIFA15 gewoon weer een nieuwe kans geef natuurlijk.
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Zit er ook iets als Career Mode (uit FIFA) in PES?
    Dat is zo'n beetje het enige wat ik in FIFA speel, wil PES wel eens proberen.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja, Master League.

    Er wordt veel te snel ''scripted!!!11one'' geroepen....
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Nou ja, in PES4 en 5 was dat wel degelijk gewoon een zeer duidelijk en bekend probleem. Opeens kwamen je eigen passes gewoon absoluut niet meer aan, terwijl bij de tegenstanders dan opeens alles lukte. Zeer vervelend en irritant. Dit gebeurde dan voornamelijk op de 2 hoogste moeilijkheidsgraden.

    Gisteren dus 1 opvallende blunder van de keeper, die ik op de lagere moeilijkheidsgraad nog niet gezien had, en 1 maffe collision tussen 2 verdedigers waarna de CPU makkelijk in kon schieten, maar goed, dat kan gebeuren. Zoals gezegd, pas sinds gisteren even omhoog gegooid die moeilijkheidsgraad, dus nog veels te vroeg om daarover te kunnen oordelen.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het wordt tegenwoordig zo ongeveer al geroepen als de CPU een keer tegen je scoort... ;)
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Nee, als de CPU scoort vind ik absoluut geen probleem. Graag zelfs. Ik vind het juist prima als het een uitdaging vormt en je spannende potjes hebt. Probleem destidjs was echt dat gewoon je eigen skills opeens flink omlaag gingen terwijl de CPU opeens foutloos speelde, en dat was zeer duidelijk en frustrerend. :)

    Beetje nadeel van de nieuwe PES vind ik ook wel dat afstandsschoten er misschien wel iets TE makkelijk in vliegen, maar dat kan ook komen omdat ik af en toe met Madrid speel, en dan heb je een aantal spelers op dat middenveld die gewoon een zeer goed schot hebben...
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De term 'scripted' wordt ook vaak als iets kwalijks gezien, iets cheaterigs.
    In feite is scripting juist het sturen van de AI. Aan de hand van de diverse scripts binnen PES kan de AI zien hoe hij moet spelen.
    Zo is het opkomen van backs een voorbeeld van een script waarnaar de AI kijkt als hij in de aanval is. Zo heeft de AI er velen.
    De AI speelt juist intelligenter naarmate zijn scripts goed zijn geschreven.

    Dus als iemand nog eens zegt dat PES AI scripted is, dan is de juiste reactie : "Dat klopt" :)
     
    appie21 vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    In de oude PES-games was het in ieder geval 'cheaterig' ... ;)

    Zoals gezegd, totaal geen moeite met slimme CPU die prima weerstand weet te bieden en goals maakt, maar in de oude PES games merkte je echt dat je eigen team opeens een stel randdebielen werd, terwijl de CPU opeens de wedstrijd van hun leven speelden... :p (totdat ze weer gelijk kwamen, waarna het weer weg trok... ;) )
     

Deel Deze Pagina