[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben met mijn female human rogue op nightmare net bij Skyhold terecht gekomen en ben weer wat verder gegaan. Het lijkt wel of de sidequests (ook die al open stonden) moeilijker zijn geworden voor mijn character.

Ik moet een nieuwe balans vinden in mijn team. Iemand suggesties? Ik speel zelf het liefst dual wield rogue, maar switchen naar een archer build zou ik ook geen probleem vinden.

2. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Wow:eek: Ben nu al verslaafd aan het raken aan dit spel. Heb ook een nieuwe tik gekregen. Steeds op de linkerstick drukken om loot te vinden:+

Maar damn wat een spel inderdaad. Zo groot en er is echt super veel te vinden en te doen. Zit nu al aan de 5 uur (moet wel stoppen anders weet ik nu al dat ik heel de avond nog zit te spelen) en ben nog steeds in Haven. Ik probeer elke side missie eerst te doen voordat ik weer doorga met een main missie:)

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Blijf niet te lang hangen in Haven en het daarop volgende gebied (Hinterlands). Het verhaal komt pas echt op gang als je wat verder speelt. Ik ging zelf pas na 22 uur uit de Hinterlands en achteraf gezien heb ik daar een beetje spijt van :p

4. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    You ain't seen nothing yet. :+

Zit jij trouwens ook op fok?

5. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Moet me dan gaan inhouden ja:+

Yep:+

Had hem eerst daar gekocht van Droopie, maar dat spel is helaas nooit aangekomen hier=( Dus vanmiddag maar een ander exemplaar hier in de buurt gekocht.

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dit spel is toch echt wel GOTY voor mij.

Prachtspel!

7. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Waarom dan? Zonde van die 22 uur? Je komt toch vanzelf in alle andere gebieden ook al doe je lekker lang over het begin gebied.

Gister begonnen. Met 2 uur en 15 minuten zit ik nog in de proloque.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat wordt over het algemeen als de beste class gezien wanneer het aan komt op combat? Ik merk dat de combat echt wennen is, ik heb nu korte stukjes gespeeld met alle classes en ik moet echt wennen aan de warrior en twijfel nu of ik daar wel tig uur mee wil doorbrengen. In DAII was de combat duidelijk sneller, dus dit is echt effe wennen. Welke class biedt de meeste fun qua combat vinden jullie?

9. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    912
    Wil je het beste of het leukste spelen? Zorg eerst dat je van jezelf weet of je van close combat of distance houdt? Ik ben altijd distance fighter dus was voor mij de keuze mage of rogue archer. Uiteindelijk rogue archer gekozen. Bevalt mij goed, maar snap ook wanneer het helemaal je ding niet is... Dus beste class is lastig. De party moet gebalanced zijn, dat is het belangrijkste.

10. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Wat ik wel een beetje mis (voor veel mensen is dat totaal niet boeiend:+) is wat achtergrondmuziek. In Fallout of Skyrim had je altijd wel muziek. Ook al liep je lekker rond toch hoorde je die mooie rustige muziek. Bij dit spel heb je dat jammer genoeg niet.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Denk zelf dat archer me na een tijdje wel gaat vervelen, natuurlijk kan ik later nog altijd respeccen. Krijgen de warriors later nog wat leuke abilities erbij? Ik vind hun moves in het begin was....basic en simpeltjes.
    Mage was ik in DAII en vond dat erg cool, maar denk wel dat ik zwaardvechten ga missen. Man man, decisions decisions. Waarom altijd zo moeilijk, hahah.

12. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Pfff waarom heb ik dit spel gekocht man. Eigenlijk zijn dit soort games niet goed voor me. Vandaag gehaald en zit nu alweer bijna aan de 8 uur|:-

Maar jesus er zijn echt onwijs veel side missies in dit spel. Kan ook wel iets teveel zijn hoor. Je verdrinkt gewoon in al die missies die je krijgt:confused:

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat zit er wel in hoor, alleen wat minder vaak dan in een Skyrim. Vind zelf de muziek, wanneer je het hoort, prachtig.

Mijn tip is ook blijf niet TE lang in de Hinterlands hangen, al zal je er vanzelf wel uit moeten omdat je daar ook te hoge levels voor jou aantreft. In de Emerald Graves, een gebied wat je later vrijspeelt met net als de Hinterlands veel quests, tref je veel vijanden aan van level 11/12 en dieper in het gebied hoger, dus hou daar rekening mee met het level van je eigen character. Anders doe je straks quests en combat wat heel makkelijk voor je is qua level en dat is niet zo tof imo.

En trouwens, ik zei toch dat je de game gewoon een kans moest geven.. ;)

Laatst bewerkt: 14 dec 2014
  14. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Door priveomstandigheden zal de game even moeten wachten en zal ik moeten afkicken omdat ik er even een paar dagen tussenuit moet. M'n vriendin gaat nu verder. Ben nu level 14 en een paar uur verder met wat quests. Blijft verslavend, ook de tweede keer.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De levels van de normal enemies scalen mee. Bij mij waren ze in de Emerald Graves level 15+. Alleen bij de main missions zit een vaste level RANGE. Ik heb alles super sloom gedaan en de enemies waren bijna altijd van mijn level op iets hoger ... Er zit dus wel een level scaling mechanisme in ... Zit nu in de Hissing Wastes en daar is alles 19/20 voor mij ...

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Een goede vriend van me speelt de game ook sinds launch en hij zei me vandaag dat hij alles maar wat saai vond. Wat blijkt nou, hij hing al 30 rond in de Hinterlands. Dus daar gaat hij nou wel weg, haha. Hij had dus niet door dat het beter was om verder te gaan.

17. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Dat merkte ik al idd. Ik moet ook eigenlijk weg nu, maar er is zo ontiegelijk veel te doen man in de Hinterlands. Eigenlijk vind ik het ook iets teveel wat je allemaal kan doen.

18. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is een bug, dan heb je zeker ook heel weinig party banter, of niet? Als je via [links op D-pad] naar je map gaat en dan fast travelt, kan het zijn dat je geen muziek en banter hebt. Dat kan je oplossen door via de War Table te fast travelen.

@Gakkie Speel op de One.

Ja, snel opbokken uit de Hinterlands, mensen! Je kan ook nog veel nieuwe companions vinden als je daar weggaat. :)

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij de meest gegeven DAI tip op het internet: leave the Hinterlands. Al kom ik er wel met plezier terug. Ik wissel gewoon random wat af tussen gebieden en ga om de zoveel tijd terug naar Haven.

Verder let ik er wel op dat ik niet te overpowered raak voor de main quest. Hard is trouwens erg goed te doen.

20. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ga denk ik toch opnieuw beginnen:+

Merk toch dat ik archer in deze game niks vind. In Skyrim is het echt anders omdat je sneakend je enemies kan killen. Daar krijg je dan ook een sneakattack bonus etc. Voelt gewoon veel toffer dan. Hier heb ik dat totaal niet omdat die combat heel anders is;)

Wat raden jullie nog meer voor classes aan? Is een mage leuk?

Deel Deze Pagina