[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Hard is inderdaad prima te doen, je moet gewoon een goede party hebben :)

    @Vault-Boy een Mage is heel anders om te spelen, je kan echt toffe dingen doen, je hebt bijvoorbeeld fire of ice traps die je op de grond kan leggen en daar kan je echt gigantische schade mee doen. Ik zou zeggen, geef Mage iig een kans voor je deze game opzij legt. Ook geeft het mage-zijn een leuke dimensie aan het verhaal, ivm het hele politieke gedoe tussen de Templars en de Mages.
    Waar ben je met het verhaal? Want als je nog in het begin bent kan het ook zijn dat je het nog traag/kut/saai vindt, maar na een tijdje loopt het zeker los.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben nu pas in de Exalted plains aangekomen en het is voor mij de eerste area waar ik zwaar overleveled ben. Alles is tot nu toe level 11 en ik ben 20 en mijn party 19. Hier had im eerder naar toe gemoeten blijkbaar :)
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik vind het spel niet saai hoor, maar wil toch iets anders proberen. Archery vind ik toch niet echt heel boeiend in dit spel. Komt ook omdat de combat gewoon anders is.

    Morgen even proberen als Mage. Vandaag even een pauze gehad en helemaal niet gespeeld. Gister stond de teller al bijna op 8 uur:confused:
     
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.007
    Leuk Bevonden:
    8.924
    Ik ben een rogue archer
    Moet ik nu voor Assassin of Artificer gaan? Artificer zou meer logisch zijn (aangezien Assassin meer bedoeld is als close combat, maar toch lees ik veel dat er véél meer damage mee gedaan kan worden dan Artificer)
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zo straks weer opnieuw beginnen. Ga nu eerst echt alleen de main story doen. Bedoel al die side missies vergen echt heel veel tijd en volgens mij zijn dat meer fetch missies. Niet dat dat erg is, maar dat doe ik wel bij een 2e playthrough:+ Dat deed ik bij de Mass Effect games ook. Eerste keer puur de verhaallijn en een 2e keer echt alles proberen te doen wat er te doen is.

    Volgens mij is de main story alleen al als je rustig speelt 40 uur. Dus dat is al netjes:)
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    40 uur?
    Zijn maar 8 main missies he...
     
  7. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Oh dacht dat ik dat ergens had gelezen.

    8 maar? Dat is wel erg weinig dan voor alleen de main missies=(
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet ook gewoon lekker side missies doen, genoeg die er tof zijn. Zijn niet alleen maar fetch missies. Maak een mage en ga gewoon die game lekker spelen man.
     
  9. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Mensen zouden eens moeten beginnen om te stoppen met wijzen naar Skyrim als ze deze game spelen. Als je Halo er in stopt ga je het toch ook niet vergelijken met een Killzone omdat het toevallig allebei sci-fi is? De combat van een archer is anders, de manier van spelen is anders, de wereld ziet er anders uit, de keuzes voor muziek is anders. Het is een hele andere game.

    Respec eens en probeer de dual wield rogue. Die vind ik erg tof. :Y Gigantische burst damage is tof, je kan hiermee voor de battle begonnen is al vaak de lastigste tegenstanders (mages bijvoorbeeld) al kapot maken.

    Mage is imo wel een beetje saai in het begin.
    Hoe kan er nu teveel zijn om te doen? :') Echt, dit is zeuren om het zeuren hoor...
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mage blijft imo de beste keuze voor DA. Het geeft door het verhaal een extra dimensie aan de game.

    Verder een leuke verrassing als je door Hinterlands loopt en voor de lol eens een kijkje neemt achter een waterval :cool:

    Wat een spel......
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Na lang lopen kutten en gewoon teveel andere games te hebben, nu echt begonnen aan DAI. Heb ook eindelijk besloten gewoon voor een one handed warrior dwarf te gaan en het bevalt goed tot nu toe. In DAO en DAII had je dat teamgenoten met elkaar gingen kletsen en jij kon je er nooit in mengen, maar net kreeg ik gewoon dialoog opties over iets waar zij het hadden tijdens exploren, leuk gedaan. Ook loot zoeken is nu erg leuk om te doen, doet echt aan Witcher 2's wolf sense (zoiets) denken, tof.
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Neem mijn woorden ook weer terug:+

    Het is toch wel heerlijk om rond te lopen en allemaal missies te verzamelen. Kwam er net pas achter dat je ook kan fast travellen naar je kampen. Had dat bericht even over het hoofd gezien dat je dat kon:+ Wel makkelijk want je kan zo wel per regio dingen ontdekken en verzamelen. Niet dat je steeds heen en terug hoeft te lopen.

    Man het begin was nog wel even wennen, maar ben er nu toch wel lichtjes verslaafd aan:lol: Daarbij merk ik toch weer eens dat dit mijn favoriete game genre is.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik merk nu ook dat het veel leuker wordt als je een aantal levels sterker bent. Als je nog maar level 3 bent dan wordt je vaak al snel ingemaakt, maar als je level 6 a 7 bent dan kan je gelukkig al wat meer dingen aan. Dan durf je ook wel meer naar andere plekken toe en kan je de sterkere rifts aan.

    Had echt nooit gedacht dat ik een Dragon Age game leuk zou vinden, maar ik geniet echt met de volle 100% van deze game.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Man oh man wat een vrijheid, heerlijk! Dit kan je niet eens meer vergelijken met DAII waar de restricties qua vrijheid gigantisch waren en waar alles er ook extreem saai en slecht uit zag. Man ik ben nu de hele tijd al aan het exploren in Haven, op zoek naar Elfroot etc. Wat is dit al groot zeg, tjonge jonge en dit is nog maar het thuisgebied. Wat ik tof vind in bepaalde RPGs dat je tijdens het exploren ineens een groot tegenkomt waar je in kan gaan, zit dit ook een beetje in DAI? Nu nog niet tegengekomen, maar ja...ik ben ook echt nog nergens.
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Grotten zat man.. Genoeg te exploren ;)
     
  17. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    In elk gebied heb je er wel een paar ja. Vaak moet je ze zelf ontdekken (check de watervallen :+) of gaan ze bijvoorbeeld pas open als je iets anders gedaan hebt.
     
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.007
    Leuk Bevonden:
    8.924
    Barbabravo vindt dit leuk.
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt. Ik kwam er eentje tegen achter een waterval inderdaad, Valammar heet het daar. Ik had echter een sleutel nodig en die was nergens te vinden. Ik denk dat ik hier later heen moet voor een echte quest.

    Nice, ook een dwarf dus. Ze zijn echt gaaf. Vond het ook al zo'n tof volkje in I en II.

    Meteen na de proloog kreeg ik een dik Heavy Dragon Armor, shield en zwaard. Ik dacht...shiiiiiiit is dat mijn beloning voor wat ik net heb gedaan? Bleek het dus die Flames of the Inquisition DLC te zijn, haha. Vond het al zo raar dat ik even later een veel zwakker armor kreeg waarvan de smith mij vroeg of hij me beviel, lol.
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ook al zeggen mensen wel dat je snel uit de Hinterlands moet. Toch blijf het leuk om daar lekker rond lopen. Weet niet waarom, maar het is gewoon leuk om al die quests te vinden en te voltooien en zo meer power/influence te krijgen. Of al die kampen veroveren zodat daar geen bandits meer komen en je daar kan rusten. Nee voorlopig ben ik nog niet weg daar:+
     

Deel Deze Pagina