1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Eurocup Megane Trophy [AM] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 13 okt 2014.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    nog even naar boven halen:)
     
    Divimus vindt dit leuk.
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik hoop dat Pieke het op tijd redt. Zat vandaag in de Ardennen en hij wist niet zeker of hij het gaat redden.
     
  3. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Ben ik nog op tijd om te joinen?
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Lobby is nog niet open
     
  5. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jahoor!
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    http://xboxclips.com/AZT B Tender/5d9b9b8d-f99a-4234-bffc-5a68af5f543f

    Een paar puntjes uit mijn races van gisteren.
    1) Contact tussen (een witte) @NovaCaine en @Menno88 waarvan ik kon profiteren
    2) Zwaar overstuur bij Raidillon, uit de pit komend met koude bandjes
    :cool: Contact met @ColdzeroNL die mij netjes de plaats teruggeeft :thumbs: en een bijna (echt heel close) ongeluk toen ik m'n schade (geen) aan het checken was en pas net op tijd Menno voor me opmerkte.
    4) Laatste ronde, laatste bocht, laatste rechte stuk, en ik steek hem voorbij @Flavourlicious :)
     
    lawaai vindt dit leuk.
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Na een weekendje buffelen in de Ardennen, niet ver van Spa :), nog ruim op tijd thuis voor de kwalificatie.
    Liep niet echt lekker, alleen mijn allereerste rondje was clean en correct gereden, ik kreeg het daarna niet meer voor elkaar om netjes en sneller te rijden.

    De eerste heat vertrekken vanaf P8. Flavour stuurde bij “la source” meteen de muur in, dat was dus een plekkie voor DeJong. Vervolgens lag Denvan in de clinch met Divimus en kwam hij op het gras. Dat was het tweede plekkie . Vervolgens gaan pushen om Divimus te achterhalen. Op het moment dat ik erbij was stopte helaas de Force Feedback.,,,grrrrr is toch wel een beetje irritant, en durfde ik m niet meer er voorbij/langs te zetten. Plek 6 uitiendelijk tevreden.
    [​IMG]
    [​IMG]
    De tweede heat heerlijk geraced. Jagend achter Denvan aan de rondes maken. Iedereen dook in ronde 4 de pit in. Ik wachte samen met Denvan tot de volgende ronde. Het veld zat erg dicht bij elkaar. Tijdens mijn ptistop op de xbox knop gedrukt en 2x op A om de Thrustmaster "preventief" te resetten. Inderdaad daarna geen last gehad van falende force feedback, maar doordat ik een aantal tellen verloor kwamer er wel leuk 4 mensen tussen mij en Denvan. Daarna wel erg leukë battle gehad eerst met Divimus en daarna met Surrealistic :thumbs:
    Op naar Swiss!
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Surreallistic vindt dit leuk.
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Uitslagen komen eraan! Heb het even heel druk met verhuizen vandaar wat later. Wel al de startprocedure voor aankomende race :

    [​IMG]

    Ongeveer hetzelfde als vorige race bij Spa. Hele groene gedeelte mag 100 KM/U gereden worden. Geef in dit gedeelte elkaar dus ook wat ruimte. Vanaf het blauwe gedeelte (halverwege carrousel tot start/finish) laat je je rustig terugzakken naar 80KM/U en met deze snelheid passeert de #1 de finishlijn. Wanneer de #1 over de lijn is mag de rest ook op het gas. Inhalen is pas toegestaan nadat je de startlijn gepasseerd bent.


    After Race Report

    Locatie incident: Circuit Spa-Francorchamps
    Datum incidenten: 07-12-2014



    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ronde & Heat:
    Ronde 1 / Heat 2


    Betrokken coureurs:
    Novacaine NL & ColdZeroNL

    Uitspraak:
    Waarschuwing ColdZeroNL

    Motivatie:

    Beide coureurs rijden met de juiste snelheid richting start/finishlijn tijdens de rollende start.
    Beide coureurs gaan op het gas als de nummer 1 de startlijn passeert. ColdZeroNL doet dit alleen eerder dan NovaCaine.
    Voor de startlijn word Novacaine hierdoor onregelementair ingehaald door ColdZero NL. De plek word niet teruggegeven.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Indien een valse start geconstateerd wordt, lijdt dat de eerste keer tot een waarschuwing zonder consequenties.

    Bij een tweede maal een valse start in de 4 heats na de eerste constatering, dan lijdt dit voor die heat terugzetting naar de laatste plaats in de betreffende uitslag.

    Mocht echter het vermoeden zijn dat de valse start bewust en/of onrechtmatig veel voordeel (bij meer dan 1 posities) oplevert zal men voor die betreffende heat direct als laatste worden geclassificeerd.
    Dit wordt gedaan om strategisch starten te voorkomen en bv een eerste waarschuwing voor lief te nemen.

    Al bovenstaande kan ongedaan worden door de coureur, indien hij direct na de start de plaats(en) weer terug geeft


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Tegen deze uitspraak is geen bezwaar of beroep mogelijk
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Daar was ik me niet bewust van, sorry Nova. Zal er vanavond op letten.
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik denk niet dat ik het ga redden vanavond ivm etentje.
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Wordt aardig spannend voor pole denk ik
     
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Lig plat op mijn bed met knallende hoofdpijn.

    Heb Flavourlicious gevraagd te hosten maar heeft nog niet gereageerd. Hoop dat hij kan hosten anders iemand hier?? :)
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zet een lobby rond 10 over op. Iedereen gelieve zelf te oefenen, dan starten we met de lobby gelijk met kwalificeren.
     
    Divimus vindt dit leuk.
  16. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben er vanavond niet bij. Volgende week denk ik wel!
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Klein groepje, maar leuk jongens! Ik had niet veel kunnen oefenen en dat was wel weer te zien aan het verschil in mn rondetijden in de kwalificatie en in de eerste heat, daar was ik sowieso een keer 1,5 seconde sneller. Met alleen maar snelle mannen in de lobby was ik er vanuit gegaan alleen maar alleen te rijden, maar dat viel mee, aantal leuke duels gehad, close racing, ingehaald. Was een leuke race! Qua plaats zat er alleen helaas niet meer in dan 3x 7e. In ieder geval wel een keer een 1.55 laag gereden.
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Daar had je je eventjes in vergist! ;)

    _0_
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Twee heel gave races achter de rug! In de kwalificatie was Coldzero de onbetwiste heer en meester met een heel knappe 1:53,midden. Daarachter zat de boel dicht bij eklaar, waarbij er tussen Pieke en ikzelf geloof ik maar 6 duizendsten (verschil gelukkig de góede kant op) zat. Een heel fijne eerste race gehad, met een heel snelle Coldzero die langzaam maar zeker metertjes pakte maar nooit uit het zicht verdween, en een eveneens heel snelle Pieke achter me die de druk ook niet liet verslappen in in míjn kielzog bleef, zelfs metzonder FFB. Zoals ik al zei na de race.. Applaus! ;)

    Tweede race was (traditioneel) iets chaotischer. In de eerste ronde op wat achterstand gekomen maar dit ook weer snel dicht kunnen rijden. @ColdzeroNL was minder fortuinlijk en verloor veel tijd bij een schermutseling waar hij in verzeild raakte. Op dat moment verloor hij de kansen op de overwinning in die race jammer genoeg. Ik had het genoegen om tegen Denvan te mogen strijden voor de overwinning. Verloren, maar wel met een glimlach. Goed gereden Denvan! :) Raakte je de laatste ronde nog onbedoeld hard, maar gelukkig was dit zonder gevolgen (behalve dan een Leo die heel heel dichtbij kwam op de finishlijn, en dat op m'n verjaardag!).

    Resumerend.. Close racing, en veel lol gehad! Zie hieronder enkele highlights en lowlights, in chronologische volgorde



    Onfortuinlijk contact met Cold. Gelukkig geen schade en weinig gevolgen. Anderhalve ronde later kon ik door heftige strijd voor me weer aansluiten:

    http://xboxclips.com/AZT B Tender/1281f574-ebbd-4eb2-b8a3-38f1eec2575f

    De heftige strijd waarnaar ik hierboven refereerde:

    http://xboxclips.com/AZT B Tender/ccf1a7d3-9cc5-47cd-8a93-0789599ad9df

    Rijdt daar nu een stofzuiger over de baan???

    http://xboxclips.com/AZT B Tender/46131fee-ecc4-472c-ba62-d553620ce0ab

    Close Racen zoals het hoort! @VanDen en ik gunnen elkaar genoeg ruimte om samen door deze verraderlijke volgasbochten te knallen!
    http://xboxclips.com/AZT B Tender/79ab23f2-d833-475d-9814-320f10c09a74

    Close racen zoals het niet hoort. Tender die een klein en een iets groter kusje uitdeelt aan @VanDen nadat hij zich verschakelt.

    http://xboxclips.com/AZT B Tender/7f2bf62c-633a-452a-b999-2a5ed4225a86


    @asjemenou75
    [​IMG]

    @averagegamer
    [​IMG]

    Coldzero
    [​IMG]

    Denvan
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    @NovaCaine
    [​IMG]

    @Flavourlicious
    [​IMG]

    Iedereeennn
    [​IMG]
    [​IMG]















     
    averagegamer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina