Nou ben ik zelf meer fan van bestaande circuits, maar op Bernese Alps zijn het toch vaak leuke wedstrijden. Op dit hoge snelheid circuit wordt elk foutje genadeloos hard afgestraft…. De kwalificatie ging lekker, merkte wel dat de tijden iedere keer verbeterd werd door Denvan, geeft toch wel druk. Maar uiteindelijk kon ik er nog een snelle tijd uitpersen, weliswaar op een schamele 6 duizendste van Tender, maar toch…..shit net 1 keer teveel wielspin, maar 3e tijd, prima! De eerste heatwas mijn start niet denderend, meteen Denvan en vervolgens onderaan het circuit Nova in mijn nek. Nova raakte “on”gelukkig de muur in de S bochten vlak voor de klim naar Festival. Waarna hij samen met Denvan aan het knokken ging. Hier kon ik van profiteren en me weer concentreren op Tender. FFB was inmiddels al “gevlogen”, maar in principe weinig van gemerkt omdat ik gefocust was om de auto op de baan te houden. Teammate Cold ging inderdaad erg hard!! Tweede heat Tender en Cold eigenlijk meteen al voorbij, ik kwam te wijd te zitten in bocht 2, vervolgens tender weer terug gepakt omdat hij dwars ging in Lake (bocht na de tunnel). In de 2e ronde werd de Team Auto afgeschreven door Cold die, na ongelukkig contact, de Renault in de vangrail parkeerde. Is als team wel ff een “aderlating”. Ik kwam met Tender bij het groepje van Denvan, Nova en Flavour. Die waren met elkaar flink aan het knokken. Samen met Tender snel de pit opgezocht. Het plannetje om daarmee uiteindelijk tijd te winnen ging niet op omdat Flavour de ronde direct erna ook de pit indook. Flavour kwam net voor ons het circuit weer op, shit opzet mislukt. Met heel veel moeite uiteindelijk Flavour kunnen pakken in de allerlaatste ronde. Ik zag dat hij de bocht voor de “klim” iets verkeerd aansneed waardoor ik meer snelheid had……
Mooie foto's Pieke, leuk om te lezen hoe ieders race verliep want ik kreeg de 1e en 2e heat weinig mee van de actie omdat ik vooraan en achteraan reed
Niks verandert dus in die paar maanden dat ik er niet was A.K.A ReneNLNieuwvenn A.K.A SkittyFuzzle A.K.A FizzySkuttle A.K.A FittySkuzzle
Sorry voor het lange wachten! Echt super druk gehad met verhuizen maar dat is nu zo ongeveer wel achter de rug! Morgen rijders briefing voor Silverstone