Ik wil een site opzetten met daarop grappige halo filmpjes. Het enigste wat ik mis is inspiratie... Daarom heb ik jullie hulp nodig Hier is alvast een voorproefje... http://www.geocities.com/halocartoon/Home.html?1060210698310
Ja maar toch wel grappig gedaan. Maybe zien we hem over een tijdje wel terug met ook zulke projecten.
Volgens mij heeft ash een beetje last van z'n zak , wel geinig, maar ik zie nou niet echt verband in Masterchief en Ash de pokemon trainer
beetje dom eerlijk gezegd probeer eerder de master chief in een soort counter strike gevecht voor te laten komen
Het is alleen maar bedoelt als een voorbeeld. Ik heb ook hulp nodig als mensen geintresseert zijn. Het is vrij moeilijk... om iets te verzinnen
Het spijt me zeer. Spam - Reclame etc. Xboxworld.nl is geen uitzendbureau, bill-board of advertentie-rubriek. Het plaatsen van links naar commerciele en/of niet-commerciele websites is verboden, behalve als het zou gaan om bronvermelding. Het recruteren van mensen voor het maken van nieuwe websites is verboden. Voor meer informatie over het adverteren op XboxWorld.nl kunt u contact opnemen met adverteren@XboxWorld.nl. Onder spam kan je ook het veelvuldig posten van dezelfde berichtjes plaatsen. Crossposten (zelfde bericht over meerdere topics of fora) is verboden. Evenals het zoveel mogelijk plaatsen van onzinnige posts om daarmee je postcount op te krikken. Wij hechten geen waarde aan je postcount, het is je gedrag dat telt en het is je gedrag dat je popi of niet popi maakt.