1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Scripted, cheating, rails hoe je het beestje ook wilt noemen. Het zit er nog steeds in en dat is op momenten zeer frustrerend. Ik snap dat niet, want zonder die rails zouden er zoveel meer oooe en aaah momenten zijn. Maar die rails verpesten heel veel potentiƫle mooie momenten.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Welke rails? Ik snap niet wat je bedoelt?
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik mis een agressieve AI, dit is echt zo slecht gedaan. In een heel seizoen, 2 vrije trappen mee. Heel slecht. Ook krijg ik voor iedere scheet een gele kaart. Scheids is echt heel slecht
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Rails als in dat je op momenten geen controle hebt over jouw speler. De speler loopt dan in een voorbestemde baan (rails) Dit moet je dan doorbreken met super cancel. Heel vervelend want ik wil ten alle tijde bepalen waar mijn geselecteerde speler loopt.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Klopt. heel irritant.

    Toevallig gisteren wel een vrije trap kunnen versieren, en die ging er gelukkig nog mooi in ook. (C. Ronaldo).

    Zou fijn zijn als ze de AI even wat agressiever zouden maken.

    Of misschien moeten we gewoon meer oefenen met die schwalbes.
     
  6. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    hmm, ik wilde dit spel ook voor de xbox one kopen, maar nu ik dit allemaal lees doe ik dat maar niet denk ik. :eek:
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Die dingen die ik noemde zitten als sinds ik mij kan herinneren in pes. Ondanks die foutjes blijft het een goed spel hoor. En ik ben best kritisch, want ik had pes sinds pes 2009 niet meer gespeeld!
    Maar het is blijkbaar moeilijk om die script/rails eruit te krijgen. Ik hoop gewoon dat we ooit een pes krijgen die rails vrij is en geen scripted passes, scripted aannames en all die andere situaties waarbij je denkt: "wtf gebeurt hier?!". Ik wil volledige vrijheid in mijn bewegen en het gevoel hebben dat als er iets fout gaat dat het dan door mij komt en niet omdat de cpu iets doms voor mij bepaalt heeft. Oh wat een geweldige pes zou dat worden. Gegarandeerd GOTY!
     
  8. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik begrijp je, ze moeten een soort van kansberekening maken in die sportspellen, niet dat als je op een knop drukt voor een sliding dat dan de tegenstander al in de weg gaat liggen terwijl jij zelf de handeling nog moet doen om de bal bv die kant op te schieten. Dat de ia poppetjes ook eens moeten nadenken van wat zou hij nou eens kunnen gaan doen en dan een verkeerde keus maken bv, maja. Denk niet dat zoiets kan en anders zal het spel ipv 60, misschien wel 150 euro gaan kosten haha
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Deze PES is echt de beste PES in jaren. Het is niet perfect, maar dat waren destijds PES4 en 5 ook niet. Als je dit seizoen de beste voetbal game zoekt en licenties zijn niet HEEL belangrijk voor je, dan is PES, imho, dit jaar gewoon de beste keus.
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Voor dat rails probleem zou ik m niet laten liggen. Je mist dan echt een geweldige game!

    Hoe moet de swalbe eigenlijk heb al van alles geprobeerd!
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Op de PS4 zowel L3 en R3 tegelijkertijd indrukken, en L1 +L2. Beetje onhandig qua vingers enzo, maar goed, je maakt een schwalbe. Had van mij makkelijker gemogen.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Swalbe weet ik niet. Wel weet ik dat een manier om een overtreding uit te lokken het beste gaat door voor een tegenstander eerst de slow dribble te doen en dan plotseling van richting te veranderen en te sprinten :) Zo heb ik al een aantal vrije trappen gehad en zelfs een penalty!
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ah dat! Tsja ik weet niet beter dan dat ik dan super cancel gebruik.
     
  14. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Over camera standpunten, er is een nieuwe genaamd 'Fan View'?



    [​IMG]
     
  15. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn. Kan pas morgenavond proberen of die 'Fan View' camera wat is. Ik hou wel van overzicht over de situatie. Moet ik alleen wel een grotere tv gaan kopen. Of met mijn muil op 1.00 meter van mijn 50" tv gaan zitten. :)
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat rails effect kan ik mij wel in vinden. Simpel voorbeeld is een diepe bal die ik toch niet meer zal halen. Ik wil dan dat mijn geselecteerde persoon niet meer rent maar helaas blijft die dat uit zichzelf doen. Hoe kom ik sowieso in mijn besturingsinstellingen? Krijg het gewoon niet gevonden in de menus 8) Kijk ik er nu overheen?
     
  17. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij uw gegevens kan je alles wijzigen,ook uw besturingsinstellingen
     
  18. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik dacht met linksonder ingedrukt houden kan je een speler van zijn rails halen. Overigens, wat is de ijslandse spits van Ajax heerlijk overpowered!
     
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Niemand de nieuwe camerapositie nog geprobeerd? Opmerkelijk...
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik speel niet graag met een view van zover weg. Het overzicht bewaar ik met name door het gebruik van de radar. Deze voldoet voor mij om perfect mijn loop of pass acties in te kunnen schatten.
     

Deel Deze Pagina