V.I.P. op XBL ? ?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GustavSan, 7 aug 2003.

1. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik nu eigenlijk benieuwd naar ben is of mensen hier al eens echte celebrities zijn tegengekomen. Ik neem aan dat je wel eens raar op je neus zou staan te kijken, wanneer je medespeler met de naam 'symbol' inene the one and only Prince blijkt te zijn.

Of een gast met tag Waterschap blijkt de enige echte WimLex te zijn :)

Zou wel bizar zijn toch? Als je weleens naar MTV cribs hebt gekeken dan hebben al die bekende (ik heb het 1 keer gezien) rapper-dudes een console. Hetzelfde geldt voor die basketball (sport) gasten. Misschien geef ik Kobe Bryant wel een headshot met RTCW of lap ik hem met Moto gp 2?

Ik ben benieuwd of dat soort gasten ook online zijn? Iemand al eens iemand tegengekomen die zijn ware identiteit prijsgaf??

mX

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Valt niet te controleren denk ik :)

3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zal wel kewl zijn though, puff daddy ofzo neerschieten:p

4. The Grudge

The Grudge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm tja ik zat vorige week midtown madness te spelen toen zat er een knakker met als tag snoop66 en ik moet zeggen dat ie ook wel verdomd veel als ie aan het praten was op snoop doggy diddy pippy leek.:) Maarja dat is ook alles hij kan er gewoon veel op lijken kwa stem.

Greetzz

5. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zit Bill Gates er ook weleens op!

6. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, ik ben een keer Eckie en DarkwingDuck tegengekomen!

7. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens iemand tegen gekomen en die kon verdomd goed Austin Powers naadoen ,mss was het Mike Myers zelf ,maar ik denk dat je die dingen nooit te weten kunt komen hoor.

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Die hebben allemaal een PSX of PS2 (misschien dat ze hun Xbox niet laten zien of dat het gewoon te vroeg is gefilmd).

Hoe zou kunnen je weten dat je tegen een beroemdheid aan het gamen bent (als ze er wel tijd voor hebben)? De stem zegt niet veel en ik denk ook niet dat ze gaan zeggen dat ze een celebritie zijn.

Btw, ik ben nog geen enkele tegen gekomen, zelfs nog niemand van dit forum :'-(.

9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Eckie een keer gespot! _O_

10. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al veeel mensen van het forum gespot :D SuperZaadje ,Kwodox ,Ugamer ,nog een paar ,...

11. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okok,

Ik ook natuurlijk, maar laten we eerlijk wezen, hier zijn het in jullie ogen natuurlijk goden (vreemd genoeg :)), maar het gaat mij om echte hotshots (of supernerds) die wel eens online zijn.

Misschien gaat Jantje Smit straks zijn nieuwe album wel eerst airplayen middels de nieuwe xbl chatoptie (2.0) bijvoorbeeld.

Kom op...echte celebs i.p.v. eckie eckie en nog eens eckie ! (daar is overigens al een draad over, kan nog wel wat bs bij :))

ben benieuwd :)

mX

12. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben theone tegen gekomen!!!!!

en ik heb iemand ion mijn friendslist staan die ken Bert en Ernie GEWELDIg naadoen. Misschien wonen die wel bij hem.

13. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je denkt eentje tegen te komen moet je gewoon nog niets zeggen bij een acteur en als het een zanger is meot je aan hem/haar vragen of ie wat kan zingen.

Bij een acteur moet je gewoon zeggen: Gister heb ik toch zo'n kutfilm gezien...

14. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben Jan van de pu een x tegen gekomen

15. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    lol, dat mot je doen ja, kom je iig niet bij hem in de friendlist.

16. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb in een interview gelezen dat Justin Timberlake iig nooit op tour gaat zonder zijn Xbox mee te nemen dus dikke kans dat ie thuis Live! heeft. Geweldig, zit je net lekker te fraggen gaat hij er "Like I love you" doorheenbleren :p

17. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  18. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    heeft gelijk Diesel toegevoegd :)

19. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    w00t Diesel ga ik ook toevoegen :D hoe koel is dat

20. hello

hello Guest

ik heb shaq in mn friendslist staan ik heb met hem ff een potje mms 3 gespeeld hij zij trouwens dat nbadi2004 heel goed spel wordt, maarja dat moet hij natuurlijk zeggen want hij maakt reclame voor de game. hij zei ook tegen me dat hij zelf een keer een potje tegen bill gates had gespeeld en dat ie er niks van kon. tis wel een aardige gast shaq.

Deel Deze Pagina