heb van de week bloodrayne gehaald, en de naam zegt het al een beetje. dit is echt het bloederigste spel wat ik ook heb gezien. Als je een kamer vol met nazis hebt afgeslacht zitten de muren helemaal vol en overal liggen ledematen enz. ik heb sof2 niet echt veel gspeeld maar ik denk dat bloodrayne nog wat meer bloedvergiet heerlijk
Unreal 1 is ook wel aardig wat bloed te zien off topic=>heb gehoord dat in Duitseland geen bloed in de game te zien is ( schijnt niet te moge van de regering)
jullie zeggen alleen maar SOF, nooit gehoord van DOOM III? als je de E3 gevolgd hebt, weet je dat deze game, als je hem gespeeld hebt, nooit meer kan slapen (zoveel bloed, niet meer normaal) XBOX LIVE RULLESSSSSSSSSSSSSSS
lol XBOX_ENCHEDE, moet dat niet enschede zijn, maarja de meest bloody game is denk ik pokemon op gbc, jonge jonge jonge, wat een bloed, helaas is dat alleen in de alpha versie die ik heb gespeeld, want in die versies van jullie is het er uit gehaald. Wel jmmr want die martel scenes nadat je verloren had waren brutal man. maar ff serieus, ik dnek carmageddon, weet je wel , rijd zoveel mogelijk mensen om, om te winnen.
Vergeet soldier of fortune en mortal combat, state of emergency staat op nummer 1 (dit kun je trouwens ook lezen in xboxmagazine nr 2 200. klein voorbeeld: men gooit een vuilbak tegen een flik, neemt een bijl en hakt het hoofd van die cop eraf om uiteindelijk dat hoofd te gebruiken om tegen andere mensen te slaan. Dit gebeurt uiteraard in een hele pap van ingewanden en bloed.
een heel oud spel voor op de ps1 cardinal syn ofzo iet kun je ook hoofden en handen afkappen is wel een vechtspel