1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook die een paar vanguard puntjes geven zodat die ook guard krijgt/opbouwd.
     
  2. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ik walg van Sera. Heb der alleen nog rondlopen, omdat ik hoop dat ik hoogstpersoonlijk haar kan onthoofden.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vind haar ook maar niks, beetje irritant zelfs. Maar misschien zal dat nog veranderen. :+
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Sera is cool man; meid spoort niet, is eens wat anders tussen al die serieuze knakkers die er rondlopen.:cool:
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vind die Sera echt :'-(. Moet me elke keer inhouden om haar niet uit de Inquisition te gooien :)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind Sera wel tof. Interessanter karakter dan Blackwall bijvoorbeeld. Van die man tot nu toe nog niks gehoord van wat ik al niet wist qua verhaal e.d. Hoopte op wat meer uitdieping van de Grey Wardens via hem, maar het is vooral gejank en gejammer. De Grey Warden hebben we tenslotte zelf al eens gespeeld in Origin.
     
  7. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik vind Leliana of Josephine stiekem wel wat hebben;)

    Sera vind ik ook maar irritant zeg.
     
  8. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon doorspelen, blackwall wordt nog een stuk interessanter dan dat hij in het begin lijkt.
     
  9. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben een vrouwelijke rogue van een noble familie dus ik had eerst Blackwall gekozen als romance, wat een aids was dat. Toen hij in de slaapkamer stond heb ik hem afgewezen. Heartbreakertje ditdat.

    Nu maar kijken of ik een lesbian romance kan scoren. :lol:
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb Cassandra aan de haak geslagen. Lekker tough dingetje :)
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou ja, wat een haat jegens Sera.
     
  12. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat word Sera dan :)

    Ik ben maar voor Josephine gegaan. Ik zag wel voordelen in een romance die niet in je party kan. Volgende playtrough word ik een Qunari mage en ga dan voor Qunari on Qunari action ;)
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Omdat het ook een irritant kutkind is
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2014
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Helemaal niet. Ze is cool
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Normaal en ik merk in de early fights dat dit prima is en vaak genoeg pittig. Health bars lopen maar langzaam leeg om het maar zo te zeggen. Heb gisteren die sidequest gedaan van die wolven voor die boer. Dat gebied waar die wolven dan rondhangen zag er weer nice ook uit zeg, zit echt een supernice variatie aan gebieden in en het is een wereld van verschil met die ugly-ass kale shit uit 2 en zelfs deels 1.

    Mijn dwarf gaat uiteindelijk knuffelen met Cassandra en Josephine. Die zie ik wel zitten. :D
     
  16. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Nightmare is tot nu toe ook prima te doen, zit er nu zo'n 30 uur in en heb pas één of twee keer een gevecht had die ik niet kon winnen. Ik twijfel alleen nog over mijn vierde party member. Naast Blackwall, Viv en mijn eigen rogue archer ben ik er nog niet over uit wat nu het handigste is als vierde. Ik wissel het nu een beetje af met een two handed warrior (Iron Bull en Cassandra).
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Hoe spelen jullie eigenlijk het spel?

    Doen jullie eerste de main quest of doen jullie ook meteen alle side quest?:)
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Alles door elkaar. Heeft geen nut om de side quests te bewaren ofzo. Je raakt underleveld of overleveld. Je krijgt geeneens XP meer als je +/- 3 lvls verschilt met enemies
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe vooral exploren en onderweg kom ik quests tegen en tot nu toe zijn dat telkens sidequests. :)

    Ik heb precies hetzelfde met Skyrim en Fallout 3 en NV en deels Witcher 2, zooooveel sidequests eerst en later pas echt verder met de story. Maar ik heb begrepen dat het wel verstandig is om niet te lang rond te hangen in Hinterlands, dus ik zal wel verder gaan met de story.
     
  20. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zou rond level 7/8/9 even een stukje verder gaan in de main quest. Dan kan de pret pas echt beginnen. :+
     

Deel Deze Pagina