Ik heb gisteren ISS 2 gehaald, maar ik vind het een superspel, veel beter dan Fifa. Ben je dus nog op zoek naar een goed voetbalspel ga dan voor ISS 2 Heb je ook ervaringen met dit spel reageer dan even !!!
Ik heb het op de N64 gehad en daarop was het mijn favoriete voetbalspel ! Ik vind de Xbox versie wat snelheid betreft tegenvallen. Het lijkt wel alsof het allemaal wat trager is gemaakt ofzo...... Ik weet het niet maar het viel me gewoon tegen ! Fifa trouwens ook !
Toen ik het net speelde leken de spelertjes ook langzaam, maar hoe langer ik het speelde des te sneller gingen de poppetjes.
ik vond de controls van ISS2 eerst zuigen,maar na wat wennen vind ik deze game beter dan Fifa 2002! De kleine dingen daarin zijn gewoon leuk! zoals; kan wel met Oranje spelen! animaties van spelers zijn leuk gemaakt. (kan div. spelers heel goed herkennen) Alle spelers aan de bal worden bij naam genoemd door commentators. bij het begin van een match hoor je het einde van het volkslied. misschien nog wel meer van dat soort dingen? Heb hem pas een paar keer gespeeld! ( Thanx Ikke ) ik vind hem toppie