1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Beetje sos erbij. #goodlife
     
    Zeepsop, Reckuuza en Saaslijer vinden dit leuk.
  2. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Zijn hier mensen die een walkthrough gebruikt hebben voor GTA 5? Ik heb het spel uitgespeeld op de 360, en nu op de One ben ik ook bezig met de missies, maar ik merk dat ik het toch te snel zat ben om dezelfde missies te doen die ik al een keer gedaan heb.

    Daarom wil ik regelmatig even wat anders doen dan missies, en dat zijn dus alle dingen die je ernaast kan doen. Natuurlijk alles voor de 100% checklist, maar ook easter eggs opzoeken etc etc.

    Dus wat is de beste walkthrough hiervoor? GTA wiki gewoon?
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Bij de 360-versie gelijk de strategyguild van Bradygames erbij gekocht. Perfect!
    Koop dat soort boeken wel vaker bij een top-game waar ik weet dat er veel zaken 'verzameld' moeten worden. Boeken zijn altijd erg mooi en duidelijk gemaakt waardoor het een genot is om ze te gebruiken. Alles staat tegenwoordig ook online, maar er gaat nog steeds niks boven een traditioneel boek vind ik. :D
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  4. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het zoeken van collectibles zijn de filmpjes op YouTube ook altijd erg handig.
    Al ben ik het eens dat een boek toch het leukst is :)
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    GTA 5 verhalende dlc is in de maak

    Er is verhalende dlc in de maak voor Grand Theft Auto 5.

    Shawn Fonteno, rapper en acteur, spreekt de stem in voor het hoofdpersonage Franklin. In een interview met Jack Thriller (zie onderstaande video) meldt hij dat hij momenteel bezig is met dlc voor GTA 5.

    Rockstar beloofde vorig jaar dat ze de avonturen van Franklin, Michael en Trevor middels dlc zouden uitbreiden. Het is dus geen verrassing, maar wel aangenaam nieuws gezien we er sindsdien niets meer over gehoord hebben. De focus lag voornamelijk op heists voor GTA Online, die er eindelijk aan zitten te komen begin 2015.





    Update: GTA Online-spelers krijgen een kerstcadeau

    GTA Online-spelers krijgen een kerstcadeau van Rockstar, zo laat de studio weten in een Q&A op zijn website.

    Het is nog niet bekend wat het cadeau precies inhoudt. "(Online) Heists zijn een veel grotere uitdaging dan we eerst dachten. Vroege versies werkten niet goed genoeg en we hebben ze meer dan eens geschrapt om er achter te komen hoe ze precies moeten werken."

    De singleplayermodus van Grand Theft Auto 5 bevat wel Heists, waarin spelers moeten schakelen tussen de drie hoofdpersonages om grote overvallen voor te bereiden en uit te voeren. Rockstar beloofde deze Heists ook voor GTA Online, maar eerder deze week werd pas bekendgemaakt dat ze begin volgend jaar verschijnen. Wanneer precies is nog niet bekend.

    Begin volgend jaar verschijnt ook de pc-versie van Grand Theft Auto 5. Deze versie krijgt ook de online Heists. Rockstar maakt in de Q&A bekend dat mensen hun personages uit GTA Online naar de pc-versie kunnen overzetten.

    [​IMG]

    Update: De kerstupdate is inmiddels beschikbaar op de PlayStation 4 en voegt een tal van nieuwe content toe. Het is nu mogelijk om een derde woning te nemen en een kerstboom, inclusief cadeaus eronder, voor in je appartement.

    Daarnaast zijn er een tal van feestelijke nieuwe items te vinden: van maskers en hoeden tot een pyjama. De update voegt ook twee nieuwe auto’s toe: de Bravado Rat-Truck en de VapidSlamVan. Nog leuker zijn de nieuwe wapens die zijn te gebruiken: een doelzoekende raketwerper en intelligente (proximity) mijnen.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2014
  6. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Heb er een kunnen vinden op een torrent site.. Ga hem vanavond eens even bekijken, thanks man!
     
  7. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Je zou GTA juist lekker zonder strategy guide moeten spelen joh, dat is juist het leuke aan een game als GTA imo. Een beetje doelloos rond kutten is bijna net zo leuk als de gemiddelde missie.
     
  8. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ja, dat ben ik met je eens.. Maar zonder guide ben ik anders bejaard voordat ik de 100% heb behaald.. En juist door naar die locaties te gaan die je nodig hebt voor 100%, kom je ook wel weer op nieuwe, gave plekken..
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 18 dec 2014
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
  12. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Iemand enig idee of er een mogelijkheid is om mijn character over te zetten van Xbox One naar PS4? Het overzetten van Xbox 360 naar de One is wel gelukt, maar hier speel ik het eigenlijk niet op. Heb nu een PS4 gehaald met GTA:V erbij waar ik van plan ben het wel op te gaan spelen.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan wel cross-platform transferen... Maar dat kan kan alleen als je het nog niet gedaan hebt. Ik denk dat in jouw geval niet meer kan omdat je al de transfer van 360 naar One hebt gedaan.
     
  14. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat las in idd ook ja. Zou wel zuur zijn. Heb die PS4 gekocht om met vrienden GTA:V te kunnen doen, en om nou helemaal overnieuw te beginnen.. Misschien Rockstar even een lief mailtje sturen dan maar hehe
     
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Dit kan inderdaad niet. Je hebt je progressie al overgezet van de Xbox 360 naar de Xbox One, vanaf daar kun je het niet nogmaals overzetten naar de PlayStation 4. Je had het dan in één keer van de Xbox 360 naar de PlayStation 4 moeten doen.
     
  16. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die kerstupdate (kerstboom, kleren, etc) ook al voor de Xbox 360?
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Geen eens sneeuw bij de kerstupdate..
     
  18. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Pas op 1ste en 2de kerstdag
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Alsof je de hele kerst gaat gamen, ben zelf weg naar vrienden en familie dus heb er de ballen plezier van.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze zouden dat gewoon lekker nu moeten activeren. Voor zowel SP als MP.
     
    Smirnoff en Alexknl vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina