1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Kuck PC volgend jaar kuck kuch. Dan rol ik in mijn hummer over een Mount Chiliad gemaakt van kerstballen! :cool:
     
  2. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Alleen dan? Juist de dagen dat mijn ps4 echt niet aan gaat.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind zulke DLC's leuk (zolang het niet simpele DLC's zijn zoals bij LA Noire) maar wat Rockstar nu aan het doen is, jezus... zijn we straks over 4 jaar nog bezig met dit spel.

    Ze melken het echt uit tot de laatste druppel. Heists duurde veel te lang om te releasen. Nu deze DLC's ook. Ik heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld en voel de noodzaak ook niet meer. Heb het wel gezien. Daarom is het jammer dat het zo lang duurt.
     
  5. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Tja leg dat Rockstar uit... Heists is alweer bijna dec 2015 :p

    Helaas wel is niet anders.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Huh? 4 jaar? Overdrijven is ook een vak he. De tijd gaat snel, maar niet zo snel...verhalende DLC kwam voor GTAIV ook pas na een jaar op de markt. Nu met DLC voor V mss anderhalf of 2 jaar.
    + GTA Online is een grootste community. Rockstar zal dat lang blijven supporten. Is altijd hun intentie geweest. Uitmelken? Man, wees blij dat je nieuwe content krijgt! Meeste is voor online nog gratis ook. Nou poe poe man. Huiliehuilie.

    Als je een jaarlijkse nieuwe game wilt ga je maar CoD spelen. Over uitmelken gesproken though..
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De verhalende DLC van Rockstar is doorgaans toch de moeite waard. The Lost and Damned, evenals The Balled of Gay Tony zijn gewoon goed gevuld en goed uitgewerkt. GTA heeft het privilege een engine en een map te hebben waar je nog oneindig veel dingen mee kunt doen. Bij andere type games is dit naar mijn gevoel gewoon minder en daar moet je gebruik van maken.

    Ik spreek pas over uitmelken als je ieder jaar een sequel uitpoept voor de volle prijs, maar met slechts incrementele vooruitgang. In dat opzicht ben ik blij met Rockstar: toffe, verhalende content voor een scherpe prijs en dan na enige tijd een waardig vervolg.
     
    Jorrie, Lijpe Mocro en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    The Ballad of Gay Tony _O_. Die is echt goud waard. Want een heerlijke DLC was dit.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Beste. DLC. Ooit.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Ik gooi mn router nog eens uit het raam
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Hoe kan je iets uitmelken door gratis DLC uit te geven? Zoals eerder is gezegd zijn de verhalende DLC steengoed. Kijk eens naar RDR, Undeads overal en de hele spelwereld was redelijk anders. Natuurlijk komt dit niet de eerste maanden uit.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Probleem met GTA/Rockstar is wel dat de karakters en het verhaal je dan net moeten liggen. GTA4 vond ik geweldig met Niko en ook het verhaal was tof. Met The Lost and the Damned vond ik het juist geen reet aan, en met Gay Tony had ik het inmiddels wel gehad met GTA4's stad en gameplay...

    Nu met GTA5 vind ik de stad echt geweldig en prachtig, maar ik heb wederom weinig met de 3 main characters, en daarom kan het verhaal me ook minder boeien...

    Alles valt of staat dus met de character(s), wqnt als dat niet boeiend is dan ga je liever gewoon zelf kloten in de speelwereld.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben er overtuigd van dat Rockstar dit spel nog minstens 3-4 jaar relevant probeert te houden door mondjesmaat content toe te voegen en de next-gen release en straks PC zullen daar makkelijk bij helpen. Daar doel ik dus op met die 4 jaar. Daarom denk ik dus ook dat een nieuwe GTA iets langer op zich zal laten wachten dan de normale 5 jaar.

    Het was gewoon een kritische noot, niks tegen Rockstar of zo. 'Binnenkort' krijg je toch weer een nieuwe RDR.

    Ik heb trouwens niks tegen een DLC of ander extra's die ze releasen. Ik leg met plezier geld op tafel voor extra content omdat hetgeen ze releasen vaak beter is en zijn geld waard is dan vele andere games. Kijk maar naar wat ze met RDR deden.
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Alles leuk en aardig, de story DLC is meer dan welkom (voor sommigen). Maar ik snap niet dat iedereen Rockstar blijft verdedigen. Al bij de release aangekondigd de heists in te voeren, dat is toch een complete lacher geworden!? Als 343i of Ubisoft iedereen zo lang aan het lijntje had gehouden had de hemel gebrand als de hel. Nu is het Rockstar en is iedereen er oke mee? Ik ben klaar met GTAV en zal ook geen cent meer spenderen er aan. Dat valt volledig te wijten aan de onzin die ze hebben verteld omtrent de heists.
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Sneeuw is online aanwezig, offline vooralsnog niet. (weet ook niet of dit gaat gebeuren)
     
  16. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. De heists hebben een flinke tijd op zich laten wachten, aan de andere kant heeft Rockstar net als Blizzard een beetje een 'when it's done' mentaliteit. En dat waardeer ik wel. En we moeten ook niet vergeten dat R* inmiddels al aardig wat extraatjes gratis heeft toegevoegd, daar waar andere ontwikkelaars rustig geld vragen voor minimale extra content (looking at you, bungie), daardoor ben ik in ieder geval vergevender als het om dingen als heists gaat.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ziet er goed uit. Potverdomme waarom niet gewoon in de SP voor een maand fso..
     
  19. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik denk dat ze van plan zijn veranderd toen duidelijk werd dat ze bizarre aantallen aan het verkopen waren. 33 miljoen een paar maanden terug alleen al op de 360 en PS3. Dan kun je de heists beter opschuiven zodat men nog (meer) reden ziet om het next-gen nog eens te beleven allemaal.

    Ik persoonlijk wacht tot wat meer maatjes een PS4 hebben aangeschaft, dan gaan we denk ik GTA Online weer eens proberen.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    PePzi NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina