1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb er intussen 5. Ik heb nu Mario, Link, Samus, Fox en Peach
     
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb Peach (voor vriendin) en Link gehaald. Ik vind dat ze geen toegevoegde waarde hebben. Had graag gezien dat je je eigen poppetje kon trainen en zodra je naar iemand anders toe gaat dat je je eigen karakter daar weer kon inladen. Niks van dit alles...Nu is het je teammate, gay!
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Echt? Ik dacht in eerste instantie dat dat juist de bedoeling was! Blijkbaar dus niet. Zijn dus alleen tof als hebbedingetje.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je het leuk vindt om 2 vs 2 te spelen dat is het misschien wel leuk. Maar ik heb er het liefst geen AI's bij. Wil gewoon mijn eigen poppetje aanpassen met pakjes en uiterlijk, daarnaast wat toffe moves aanleren a la pokemon. Maarja, het blijft de computer die voor je speelt.
     
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8

    Daarom zit er nu 8 player smash in. Kan ieder z'n Amiibo inzetten ;-)

    Ik heb vrijdag Samus & Fox gescoord.
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Donkey Kong, shit is episch _O_
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Jammer dat niemand hem hier blijkbaar wil doorverkopen. :+

    Dan maar nieuw kopen binnenkort.
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Wii U Mario Kart bundel voor m'n zus gekocht voor kerst ;p

    Donkey Kong is inderdaad echt te vet. Binnekort weer eens aanslingeren. Pun intended.
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nice, spread the love! Het is imo toch wel een enorm underrated console.

    Donkey Kong is sowieso een must-have voor mij. Blijkbaar verkopen sommige winkels Captain Toad ondertussen ook al!
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Child Of Light is momenteel 5 euro in de eShop. Heb toevallig nog 5 nogwat op m'n account staan. :D
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    [​IMG]

    Jeej, nog best snel. Zat ook echt in een doos met de beschrijving: Plastic model - 10eu (No battery!). :lol:
     
  13. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    CHild of Light heb ik al op de PS4 twijfel er nog wel aan om 'm te halen voor Wii U. Ergens de savegame voor de ps4 toch kwijtgeraakt (ondanks online backup van saves)
     
  14. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb net Captain Toad voor 40,- euro opgepikt bij de Media Markt. Erg geinig spelletje; mijn vriendin die nooit gamet, vindt het ook erg leuk.
     
  15. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Hallo, kunnen jullie me misschien helpen. Ik ben al zowat 23 jaar gamer en heb zowat alle grote (populaire) consoles wel gehad. Game nu alleen regelmatig nog op de Xbox One, en af en toe Red Alert 2: Yuri's Revenge op de laptop. Maar nu wil ik graag een Nintendo Wii U kopen voor m'n vriendin. Mario Kart 8 en Mario vinden we beiden leuk. Maar is zo'n Wii U nog de moeite waard? En is een Wii U met een hardeschijf van 32 gig noodzakelijk of kan je ook een externe HDD nemen en dan 8 gig van de Wii U pakken? Dit scheelt namelijk behoorlijk veel. En is 299 euro voor een zwarte Wii U 32 gig premium + Mario Kart 8 een nette prijs, of dus totaal overbodig? Alvast erg bedankt. En nee ik heb niks goed te maken :)
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    8 gig is ook voldoende, het is zeker de moeite waard aangezien de wii u toch weer een hele andere ervaring bied dan jouw pc of x1. Daarnaast kun je veel Nintendo titels lokaal met 4 of meer vrienden kunt spelen.

    Volgens mij heeft de mm momenteel een nette wiiu aanbieding.
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    8 gigabyte is erg weinig. Van de 8 gig hou je effectief heel erg weinig over ivm updatebestanden. Je kunt wel een externe harde schijf en/of usb stick aansluiten om extra opslag mogelijk te maken. Bij Nedgame kun je overigens de Mario Kart 8 bundel voor 280 halen, die heb ik voor mijn zus gehaald voor kerst.

    De console is zeker de moeite waard want er zijn geweldige games uitgekomen voor zowel Wii als Wii U die je kunt spelen en zeker na de komst van Super mario 3d World, Smash en Kart heb je games die je aan kunt zetten om tegen vrienden of je vriendin te spelen. Daar komt bij dat we komend jaar Mario Party krijgen, Splatoon, Zelda, Star Fox en er komt een mooie tijd aan.

    EDIT:

    Het volgende staat op de site van Nintendo zelf:


    Hoeveel intern flash-geheugen is inbegrepen bij het Wii U Basic Pack en het
    Wii U Premium Pack?

    Het Wii U Basic Pack heeft 8 GB intern geheugen en het Wii U Premium Pack heeft 32 GB intern geheugen. Vanwege het verschil tussen dit soort decimale aanduiding en de binaire weergave in de computerwereld is de daadwerkelijke opslagruimte echter 7,45 GB voor het Basic Pack en 29,8 GB voor het Premium Pack. Er wordt daarnaast geheugen gebruikt voor beheertaken, waardoor er respectievelijk 7.2 GB en 29 GB overblijft voor het opslaan van gegevens. Als hier de ruimte van wordt afgetrokken die gereserveerd is voor systeemfuncties en ingebouwde software, blijft er ongeveer 3 GB voor het Wii U Basic Pack en ongeveer 25 GB voor het Wii U Premium Pack over voor het opslaan van gegevens.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gaaf! Mijn vriendin leek het ook wel wat. Binnenkort even voor der ophalen.

    Iemand nog interesse in Super Smash? Het kan me echt niet boeien jammer genoeg :mad:
     
  19. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Begrijp ik het goed dat je met die 8 gig wel een aantal games kunt spelen, of heb je meteen een externe hardeschijf oid nodig?
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, dat kan makkelijk. Alleen het downloaden van games van de eShop, en dan vooral gedownloade retail games een probleem. Qua savegames etc. zou je het over het algemeen moeten redden.
     

Deel Deze Pagina