1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Iemand een idee?
     
  2. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Uitgaande van je test en opstelling doe ik een gok, je PC staat erdoor te haggelen op de achtergrond met iets.
    Probeer eens zonder je PC aangesloten.

    Omdat je gokken moet volhouden, je modem resetten gaf verbetering -> Provider probleem, OpenDNS instellen als dat kan zoals Hybrid al vaker aangaf her en der. :)
     
  3. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Je hebt een verbindingsprobleem bij FIFA? Dat ligt niet aan jou, maar aan EA. So be it. Altijd al zo geweest.
     
    Ironstar vindt dit leuk.
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    PC staat af als ik op mijn XBox one speel. Doet niks op de achtergrond want hij staat niet aan. Mijn vriendins PC echt maar heel soms of soms zit ze Netflix te kijken. Maar mijn verbinding is 90mbit / 10mbit dus daar mag het niet aan liggen.

    Ook met CoD had ik lag terwijl maat van mij dit niet had. En na een modem herstart was de lag in Fifa ook weg. Ik en mijn maat wonen 3 straten van elkaar af.
     
  5. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Sja, ik kan niet in je modem kijken, anders gezegd, ik weet niet wat jij allemaal hebt ingesteld.
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Niks. Is vrijwel standaard, alleen wifi staat af omdat ik een Unifi heb die de wifi regelt. Ik heb niks in hoeven stellen qua open zetten van NAT oid omdat ik rechtstreeks op het modem zit. Geen routers oid ertussen. Heb zelf in mijn modem gekeken maar zie niks vreemds.
     
  7. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Misschien toch even de volgende poorten nakijken. Heb zelf deze open staan en geen problemen hier. Verder kan wellicht de DNS server aanpassen helpen, zoals regelmatig wordt genoemd.

    Xbox One NAT Ports
    UDP: 53, 88, 500, 3074, 3544, 4500
    TCP: 53, 80, 3074

    DNS servers
    Google: 8.8.8.8 en 8.8.4.4
    OpenDNS: 208.67.222.222 en 208.67.220.220
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik zal dit eens even nakijken en aanpassen. Wel raar dat het een jaar goed gaat en ineens mis gaat. Ook bij mijn ouders etc ging het allemaal goed en bij maatje van mij ook, allemaal ziggo. En verder hebben alle andere apparaten vol internet. Maar goed je weet het nooit. Thanks voor de hulp.
     
  9. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Misschien weten jullie hoe ik het moet fixen, want na veel proberen lukt het mij niet allesinds.

    Ik zit op een kamer van de unief (Gent) en om hier op internet te gaan moet ik via vpn een verbinding maken.
    Maar ik zou offc graag kunnen online gamen ook maar als ik de kabel in mijn 360 steek, dan maakt hij in geen 100 jaar verbinding met xbox live?
     
  10. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Installeer op je PC het progje Conectify -me (betaalde versie) dan werkt je PC als doorgeefluik. ;)
     
  11. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Held! Bedankt :)
     
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    No Prob's, graag gedaan.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit hielp allemaal niet. Ik lag nog altijd in fifa games. Zelfs tegeb iemand die 2 straten verderop zit. Hoe kan dit? Als ik xbox live connectie test is alles goed, ping is goed, geen disconnects alleen hapering. Ook als ik online tegen iemand anders ga hapert hij, als mijn maat tegen een random persoon gaat hapert hij niet. Iemand nog een idee? Ben out of options.
     
  14. mikeevl

    mikeevl Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Can't sign in

    A problem occured while signing in. Please try again, If the problem persists, visit www.xbox.com/support

    Ik kom niet in xbox live terwijl ik nog dik 4 maanden live heb en weet het probleem niet meer mensen last van?
     
  15. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Was LizardSquad om 12uur ongeveer dat xbl offline was.
     
  16. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Laatst bewerkt: 25 dec 2014
  17. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Sja, anders lag het er ook wel uit. Tis Kerst.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2014
  18. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Kut lizard squad


    A.K.A ReneNLNieuwvenn
    A.K.A SkittyFuzzle
    A.K.A FizzySkuttle
    A.K.A FittySkuzzle
     
  19. Misja

    Misja Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook niks spelen, vaak lukt het inloggen niet en als dat al lukt kan hij de laatst opgeslagen gegevens niet ophalen. Beetje jammer weer met deze vrije dagen..
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Wtf, ik koop net een Xbox Live kaartje van 14 dagen. Ik voer die code in op de computer en dan krijg ik deze melding:
    [​IMG]

    Iemand die weet hoe dit opgelost kan worden?
     

Deel Deze Pagina