Soms (om de 2 dagen ongeveer) valt mijn Xbox uit. Beter gezegd, het beeld blijft en ik hoor een zoemtoon. Enige wat ik kan doen is heropstarten. Dit gebeurt altijd bij Splintercell. ( ik speel bijna alleen maar Splinter ). Hoe kan ik uitzoeken of het aan Splinter of aan de xbox ligt. En is er een oplossing? Of ligt het gewoon aan de hitte?
Misschien met een ander game proberen, ezel. Als jouw Xbox veel in de zon staat moet je hem best verplaatsen waar hij niet (veel) in de zon staat. Als hij nooit of bijna nooit in de zon staat kun je best eens naar de hulplijn van MS bellen.
Een andere game spelen en verder weet ik geen andere manier omdat te checken. Als hij bij andere games ook blijft steken zou ik maar eens best naar MS bellen.
je ken ook je xbox (zonder cd) een tijd aan laten staan, als ie het dan niet doet weet je wat het is.
Splintercell is een game die heel veel vergt van je grafische kaart van je Xbox, hierdoor wordt hij warm. Met deze zomerse temperaturen kan het zijn dat je Xbox overhit raakt. Probeer hem eens in een wat coolere kamer te gebruiken. En zorg uiteraard voor goede ventilatie.
Het zou wel heel vaag zijn als je xbox niet tegen deze warmte kan. Ja ok als ie de hele dag in de zon staat met deze dagen. Maar het lijkt mij dat ie daar gewoon tegen moet kunnen als ie in de schaduw staat. Probeer idd eens een andere game, en anders ff bellen met MS. Is zo gedaan en als ze hem komen halen is ie binnen een week weer terug. suc6
heel toevalig had ik t zelfde probleem als ik splintercell speelde. Hebg toen halo gekocht en die geprobeerd en daar blijf ie ook op hangen, omdat ik het toen pas 2 dagen had kreeg ik een nieuwe. Het zal hoogstwaarschijnlijk niet aan t spel liggen
tja dit probleem heb ik ook wel eens (alleen als ik heel lang speel en dat doe ik vaak)maar zoveel last heb ik er niet van heb het trouwens alleen nog maar mee gemaakt toen ik live speelden
hmmz, mijn xbox werd opgehaalt omdat die ook vaak hing, twas het mobo tje van de xbox die nie goed was, als je nog garantie hebt kun je beter ff belle voordat het te laat is