Hoi, ik heb Splinter Cell gekocht via xbazar, maarre nu loopt hij wel erg vaak vast tijdens een laadscherm, ongeveer 4 keer op de 10... M'n xbox is al een keertje weg geweest voor reparatie en ik heb het voor de rest bij geen enkele andere game... Is het een kenmerk van Splinter Cell dat ie soms vastloopt?
Voor zover ik weet niet, maar 4 op de 10 is wel erg vaak Misschien eens kijken of je hetzelfde probleem hebt met een andere Splinter Cell?
Een andere splinter cell, ik kan hem helaas niet ruilen want hij komt van xbazar, ik heb die jongen net gePM'ed om te vragen of hij er ook wel eens last van had... (hoop dat ie een eerlijk antwoord geeft)
Thanks The Answer, ik denk dat het daaraan ligt, want het is hier in deze kamer stikheet, daarnaast is de ventilatie ook niet optimaal, ik zal proberen 'm wat meer te laten ventileren kijk of het dan nog steeds zo is...
die van mij is dus nog nooit vast gelopen terwijl het op men zolderkamer snik heet is en hij niet echt goede ventialtie heeft....maar heb het ook nog nooit in de zomer gespeeld.
Hmm, ik heb 't al veel vaker gehoord dat Splinter Cell vastloopt. Die van mij loopt ook heel vaak vast, valt weinig aan te doen denk ik omdat dus meerdere mensen het hebben ..
Ik heb met dit warme weer als 2 keer de melding gehad dat mijn xbox kapot was. Gelukkig doet hij het wel nog gewoon (ik zette de xbox uit en weer aan toen ik die melding kreeg). Ik heb de xbox nu in de veel koelere woonkamer gezet.
hmm, ik het zo'n vin op boven m'n xbox gehangen en nu word ie lekker gekoeld, geen vastloper meer gehad, lol dus splinter cell heeft zulke mooie graphics dat je xbox er oververhit van raakt Enne, waarom ik vandaag in die hitte game... Omdat ik de laatste 3 dagen al op 't strand heb gezeten en daar is het ook niet te harden, daarnaast moest ik vandaag eigenlijk werken maar het was zo rustig dat ik vrij kreeg, en tsja, je moet toch wat doen he iig bedankt voor de hulp
Mijn splintercell liep ook in sommige velden(3, 4 en 5) ook regelmatig vast(was in December dus hitte gaat niet op) maar hij was speelbaar en het was alleen hinderlijk. Het was een kado van een bedrijf waar ik al weer weg was, dus ruilen lukte ook niet. Alleen toen ik hem aan mijn zwager uit heb geleend had hij geen enkele last van vastlopers. Dus ik denk dat het gewoon een combinatie is van xbox+splintercell. Mijn vastlopers gebeurden allemaal bij het laden van de velden