1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. BlackmasterNL

    BlackmasterNL Gamertag BlackmasterNL Halo Player add me

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    1
    als je halo mcc hebt heb je automatisch toegang toch ?
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Correct :)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    eerste keer ging super, vliegensvlug werden er spelers gevonden maar daarna wel wat minder. Paar keer gehad dat hij er effe wat langer over deed om spelers te vinden, maar niets wat zo erg was zoals TMCC. Speelt erg lekker tot nu toe. Grafisch gezien toch duidelijk mooier dan Halo 4 MP, vooral qua belichting. Anti-aliasing is echt niet best in dat buiten level, in het binnen level veel minder erg. Hele avond lekker knallen, dat is een ding dat zeker is.
     
  4. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Werkt niet met beta codes?
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  7. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Speelt goed!
     
  8. BlackmasterNL

    BlackmasterNL Gamertag BlackmasterNL Halo Player add me

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    1
    speelt lekker ja merk wel dit vereist veel teamspel en als je teamgenoten blind eropaf rennen win je gewoon niet
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    We zijn in totaal met met vijf man, maar omdat het 4vs4 is kan de vijfde niet joinen. In H4 werd dit opgelost door de vijfde man in het vijand team te gooien. Kan niet in beta he?
     
  10. BlackmasterNL

    BlackmasterNL Gamertag BlackmasterNL Halo Player add me

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij niet, party size limit is 4 man
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah das echt super jammer. Dit was goed gedaan in 4.


    Tot nu toe twee maps. Denk dat we later dan meerdere krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2014
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik weet niet of dit wel voor mij is, niet dat ik er slecht in ben, maar het voelt heel wat anders aan vergeleken bijvoorbeeld een Halo 2, 3 etc, ik vond Halo Reach dan ook totaal niet mijn ding terwijl ik Halo 2 en 3 kapot heb gespeeld op Xbox Live. :+
     
  13. BlackmasterNL

    BlackmasterNL Gamertag BlackmasterNL Halo Player add me

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    1
    ja begrijp het opzich wel ik vermaak mij opzich prima met de beta. snap de veranderingen wel
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wij kregen na elke match bij intermission dat er stond ''searching for players...'' er mistte dan een of twee players en dan gebeurde er een minuut of twee niets en dan een error. Iets met ''excuse us....'' maar ja, beta i guess. Dan opnieuw een match zoeken en dat ging gewoon elke keer weer goed. Vind hem zelf heel heel erg gaaf.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn hier meer mensen die bumperjumper gebruiken? Ik vind die layout best wel gaar eigenlijk al kan ik ook niet meer zonder sinds ik het gebruik in Titanfall & Destiny.
     
  16. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik speelde altijd bumper jumper maar ben overgestapt op Halo 4. Thruster op X en sprint op A fockten me op en in vuurgevechten verneukte ik het regelmatig door per ongeluk te springen in plaats van thruster. In vuurgevechten heb ik gemerkt dat Thruster handiger is dan springen, wat Bumper Jumper in mijn optiek redelijk waardeloos maakt.
     
  17. BlackmasterNL

    BlackmasterNL Gamertag BlackmasterNL Halo Player add me

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    1
    speelde eerst ook op halo 4 controls maar is dan echt lastig om die ground and pound te doen dus overgestapt naar recon
     
  18. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Dit is echt de eerste game die ik speel waarvan ik het idee heb dat een SCUF controller enorm zou helpen. Nu heb ik gekeken naar de relevantie van de acties. Ground Pound is heel situationeel en thruster gebruik ik regelmatig, dus geef ik de voorkeur aan Thruster.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn geen loadouts meer en eigenlijk best heel ok is dat, maar unlock je nog wel abilities of is dit het gewoon? Die jetpack bijvoorbeeld, volledig weg? Ook zag ik iemand gisteren een move doen dat hij naar voren schoot en als het ware mij er gewoon mee killde ook, het leek echter niet op een B + RB kill.
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Kun je eigenlijk ook met twee spelers op één scherm spelen? Het lukte mij niet gisteren.
     

Deel Deze Pagina