Dat van 141 MB was niet patch 4, dat was toen ie dus de hele game van 40 GB verving. Deze kwam er trouwens sowieso niet naast, maar verving de oude data gewoon. Voor mij in ieder geval. Mensen denken soms dat patch data nog eens bovenop de gamedata komt, maar dat is niet zo.
Al met al. Verder geen problemen ondervonden. Nog wat leuke clips van afgelopen dagen AC. Gevalletje, sja.. http://xboxclips.com/Froggle/cc720546-0cf5-4d81-b6c0-6d850bfc9138 Zoveel mensen, zoveel activiteit. Ik dacht even, damn! http://xboxclips.com/Froggle/bb4028a9-4019-42b8-a327-b3cb6e04ad19 En dan nog een strakke move in slo-mo http://xboxclips.com/Froggle/ace974a9-255c-4024-aa84-0a0590caa89e
Dus de game loopt nu wel goed? Heb hem nog steeds niet gehaald, komt ook door Rogue, maar als die nu wel goed is wil ik het zeker overwegen.
Nice! Waarom is je game in Nederlands en Engels? Als ik ergens begin volgend jaar de One haal, ga ik zeker voor Unity.
Op wat schoonheidsfoutjes na. Waaruit elke game wel bestaat. Ik kan daar wel mee leven. In de tussentijd geswitched tussen NL en US.
Ik speel AC Unity sinds begin december en heb het spel nooit onspeelbaar bevonden. Ja, er zijn inderdaad wat bugs maar dat heeft ieder spel. Ik heb tot nu toe met veel plezier zitten spelen.. (Even uit mijn hoofd ben ik gaan spelen na patch 2)
In het begin vond ik het wel te schokkerig, maar sinds patch 3 of 4 loopt het prima inderdaad. Dit weekend het hoofdverhaal uitgespeeld. Grafisch een mooie game, maar ik vond het verhaal maar matig. Heb vooral het idee dat ze veel meer met de Franse Revolutie konden doen, qua verhalenvertelling en wat de gameplay betreft. Wat meer variatie in de hoofdmissies kan geen kwaad.
De variatie bepaal je zelf. Er zijn tenslotte genoeg missies naast de verhaallijn te doen. Toch speel je wel aardig snel door de hoofdverhaallijn heen. Zit nu in de laatste sequence, maar laat die expres nog even zitten tot ik alles op legendary heb. Dan is het toch wat leuker uitspelen naar mijn idee. Veranderd er eigenlijk nog wat aan de stad nadat je de verhaallijn hebt uitgespeeld?
Na die patches speelt hij idd lekker. Pluspunten zijn voor mij: de graphics, het freerunnen (wat imo sterk verbeterd is), de co-op is zoveel beter dan die kansloze multiplayer uit de voorgaande games (helaas werkte die co-op niet altijd even soepel, heb het na de laatste patches niet meer getest) De missies zijn wat gevarieerder dan voorheen. Maar het verhaal is bagger en het eind al helemaal. Dus ik speel dit spel een beetje met een dubbel gevoel. Met de eyecandy zit het wel goed. Ook het free runnen is sterk verbeterd. Maar dat is het zo een beetje... Unity is een game die de potentie niet volledig weet te benutten. De grote spelwereld zit boordevol content. Maar als je het verhaal uit hebt, heb je alles wel gezien. Tenzij je een trophy/achievement hunter bent of een die-hard AC-fan. Ze gaan de goede kant op. Maar Unity komt niet in de buurt van Brotherhood of AC2. Waar ik toch wel stiekem op gehoopt had.
Een typische AC game dus. Ziet er mooi uit, boordevol overbodige content, met een hoofdverhaal die suckt en het einde al helemaal.
Ze gaan nooit Ezio en AC2/Brotherhood overtreffen. Daar is Ubisoft te Ubisoft voor en daar is de franchise te mainstream popcorn geworden.
Ik heb vanaf release gespeeld en geen problemen ondervonden, ook eigenlijk nauwelijks bugs. Prima speelbaar. Maar wat een ruk einde zeg, achterlijk... Ben aan Rogue begonnen laatst en die bevalt me nu al veel beter.
Inderdaad nice! Heb de game geleend van een maat van mij 2 weken geleden. Verhaallijn is uitgespeeld nu ben ik bezig met de side missies en boxen te openen. Blijft leuk.
Aight. Van de week de sequences uitgespeeld. Kan ik weer verder met iets nieuws. Spoiler Jammer dat het eind zo gruwelijk glitched in S12M3.