1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat van 141 MB was niet patch 4, dat was toen ie dus de hele game van 40 GB verving. Deze kwam er trouwens sowieso niet naast, maar verving de oude data gewoon. Voor mij in ieder geval. Mensen denken soms dat patch data nog eens bovenop de gamedata komt, maar dat is niet zo.
     
  2. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dus de game loopt nu wel goed? Heb hem nog steeds niet gehaald, komt ook door Rogue, maar als die nu wel goed is wil ik het zeker overwegen.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nice! Waarom is je game in Nederlands en Engels?

    Als ik ergens begin volgend jaar de One haal, ga ik zeker voor Unity.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    In mijn ogen is de game nog steeds onspeelbaar... misschien opnieuw installeren ma'ja.
     
  6. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Op wat schoonheidsfoutjes na. Waaruit elke game wel bestaat. Ik kan daar wel mee leven.

    In de tussentijd geswitched tussen NL en US. ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel AC Unity sinds begin december en heb het spel nooit onspeelbaar bevonden. Ja, er zijn inderdaad wat bugs maar dat heeft ieder spel. Ik heb tot nu toe met veel plezier zitten spelen.. (Even uit mijn hoofd ben ik gaan spelen na patch 2)
     
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    In het begin vond ik het wel te schokkerig, maar sinds patch 3 of 4 loopt het prima inderdaad. Dit weekend het hoofdverhaal uitgespeeld. Grafisch een mooie game, maar ik vond het verhaal maar matig. Heb vooral het idee dat ze veel meer met de Franse Revolutie konden doen, qua verhalenvertelling en wat de gameplay betreft. Wat meer variatie in de hoofdmissies kan geen kwaad.
     
  9. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    De variatie bepaal je zelf. Er zijn tenslotte genoeg missies naast de verhaallijn te doen. Toch speel je wel aardig snel door de hoofdverhaallijn heen. Zit nu in de laatste sequence, maar laat die expres nog even zitten tot ik alles op legendary heb. Dan is het toch wat leuker uitspelen naar mijn idee. Veranderd er eigenlijk nog wat aan de stad nadat je de verhaallijn hebt uitgespeeld?
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Na die patches speelt hij idd lekker.

    Pluspunten zijn voor mij: de graphics, het freerunnen (wat imo sterk verbeterd is), de co-op is zoveel beter dan die kansloze multiplayer uit de voorgaande games (helaas werkte die co-op niet altijd even soepel, heb het na de laatste patches niet meer getest)

    De missies zijn wat gevarieerder dan voorheen. Maar het verhaal is bagger en het eind al helemaal.

    Dus ik speel dit spel een beetje met een dubbel gevoel. Met de eyecandy zit het wel goed. Ook het free runnen is sterk verbeterd. Maar dat is het zo een beetje... Unity is een game die de potentie niet volledig weet te benutten.

    De grote spelwereld zit boordevol content. Maar als je het verhaal uit hebt, heb je alles wel gezien. Tenzij je een trophy/achievement hunter bent of een die-hard AC-fan.

    Ze gaan de goede kant op. Maar Unity komt niet in de buurt van Brotherhood of AC2. Waar ik toch wel stiekem op gehoopt had.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Een typische AC game dus.
    Ziet er mooi uit, boordevol overbodige content, met een hoofdverhaal die suckt en het einde al helemaal.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ze gaan nooit Ezio en AC2/Brotherhood overtreffen. Daar is Ubisoft te Ubisoft voor en daar is de franchise te mainstream popcorn geworden.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    AC2 en Brotherhood beste ooooooooooooooooooooit
     
  14. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb vanaf release gespeeld en geen problemen ondervonden, ook eigenlijk nauwelijks bugs. Prima speelbaar.

    Maar wat een ruk einde zeg, achterlijk... Ben aan Rogue begonnen laatst en die bevalt me nu al veel beter.
     
  15. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik durf het spel niet meer uit te spelen. Ben tot sequence 12. :x
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    13 januari

     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2015
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En gratis voor iedereen :)
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad nice! Heb de game geleend van een maat van mij 2 weken geleden. Verhaallijn is uitgespeeld nu ben ik bezig met de side missies en boxen te openen. Blijft leuk.
     
  19. VasiliBRT

    VasiliBRT New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk dat die dlc gratis zal zijn :)
     
  20. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Aight. Van de week de sequences uitgespeeld. Kan ik weer verder met iets nieuws. :)

    Jammer dat het eind zo gruwelijk glitched in S12M3. :F:
     

Deel Deze Pagina