1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Walking Dead: A Telltale Games Series

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 dec 2012.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Seizoen 1 is denk 2 uur per episode. Er zitten 5 episodes in, enkel de laatste was wat korter. Maar een uur of 9 a 10 ben je wel bezig.
    Seizoen 2 is 1,5 uur per episode. Ook 5 episodes. Dus daar was ik ongeveer 8 uur mee bezig.
     
  2. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    dank je. best lang nog. leuk!!!. ik ben benieuwd.
     
  3. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Lijkt me op zich wel leuk, maar wat is het uiteindelijke doel van dit spel?
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Het is een zeer verhalende game. Je keuzes bepalen (min of meer) het spelverloop.
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Zo, gister seizoen 1 opnieuw uitgespeeld op de One nadat ik hem al eens op de 360 heb gespeeld. Leek me handig voordat ik aan seizoen 2 begin. Nu heb ik ook eindelijk de tussen ep 400 days gespeeld. Opzich vond ik hem heel tof maar nu ben ik benieuwd of de resultaten van die episode nog relevant zijn voor het gewone verhaal? Zonder inhoudelijke spoilers, een ja of nee volstaat :) Thanks.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Nee. Er is een heeeel kleine connectie met Season 2, maar de resultaten zijn daar niet op van toepassing.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2014
    FinalBob vindt dit leuk.
  7. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    oh bij zo'n telltale trailer toen van seizoen 2 zeiden ze dat je keuzes uit seizoen 1 ook invloed hadden op het verdere verloop in seizoen 2.....
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    We hebben het over 400 Days, dat hoort niet bij Seizoen 1, maar is iets losstaands.
    Daarnaast is de invloed van keuzes uit Seizoen 1 ook nihil.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Telltale is een meester in het je doen geloven dat je invloed hebt. Ga je het herspelen, dan heeft het uiteindelijk geen enkele invloed op het verhaal. In The Walking Dead kies je gewoon wanneer iemand dood gaat.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mwha, het zijn de kleine dingen die het doen, al heb ik nog maar 3 episodes gespeeld dus in seizoen 2 heb ik geen idee.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ben nu ook voor het eerst met de game bezig en ben klaar met S01E03 maar heb ook niet het gevoel dat je keuzes echt heel veel uitmaken. Ongeacht of je keuze A of B maakt heb ik het gevoel dat je altijd bij C uitkomt

    Neemt niet weg dat ik het wel echt tof vind
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    In seizoen 1 maakten je keuzes inderdaad weinig uit. In seizoen 2 over het algemeen ook, dus iMark heeft daar inderdaad gelijk in.

    Maar de serie is wel geslaagd. Het is gewoon lekker om te spelen tussen het andere game-geweld.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is precies hoe het is inderdaad. Ik heb bijvoorbeeld ook de eerste episode gedaan van Game of Thrones. Heel vet. Toen ging ik op Twitch kijken en die deed eigenlijk qua keuzes het tegenovergestelde, maar het eindresultaat was pretty much hetzelfde. Desondanks zijn het wel leuke ervaringen. Vooral de eerste episode van Borderlands is sterk, goed geschreven.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De weg is gewoon iets anders steeds. Maar de bestemming is hetzelfde. Wat wel logisch is want dan moet je een insane grootte game maken.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vind de game echt geweldig. Ben nu aan het einde van S1E3 en geniet er echt van. Ook al maken de keuzes niet al teveel uit het geeft toch wel het gevoel dat je invloed hebt en daar gaat het om. Verhaal is echt vet. Sommige keuzes die je maakt zijn echt 'heftig' vind het soms echt vervelend als er iemand dood gaat. Kan niet wachten om verder te spelen.
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Clementine!!! :D
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ze is ook wat ouder geworden :)
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog steeds niet legaal shiz!
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  20. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Iemand de eerste episode van seizoen 3 al gespeeld?
     

Deel Deze Pagina