1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste forumleden,



    Naar een tijdje geen FIFA 15 gespeeld te hebben ga ik weer beginnen. Ik zoek een nieuw team van rond de 1.5 miljoen. Zelf ben ik al een beetje aan het knutselen geweest, maar kom er niet uit met mijn eisen.

    Ik zou het heel erg waarderen als iemand mij zou willen helpen met een team te maken. Onderaan het bericht staan mijn eisen opgesteld.



    Het belangrijkste wat ik vind is dat mijn team in balans is. Niet dat iedereen voorin staat en ik maar 2 verdedigers over heb met een counter (De W/R in balans). Met een opstelling van 3 verdedigers moeten de verdedigers genoeg snelheid hebben in verband met mogelijke counters. Dit geld natuurlijk niet bij 4 of 5 verdedigers.

    De spits(en) moeten altijd voorin blijven (geen high verdedigen, medium of low ).



    Hierbij mijn eisen:



    Opstelling: 352, 532, 41212 (bijna alle opstelling met 2 spitsen)

    Budget: 2 miljoen (2.000.000)

    Spelers die ik er wil: Aguero of Suarez (allebei in 1 team is mij niet gelukt xD, Neymar

    Spelers die mij fijn lijken: Robben, Bale, Hazard, Toure, Thiago Silva,

    Soort team: Hybrid


    Bij voorbaat dank....

    Dit was het wel [​IMG]
     
  2. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    [​IMG]
    Zoiets zeg maar?
     
  3. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ja precies ik dacht ook dat het middenveld iets te aanvallend zou zijn, Lahm is wel een goede optie inderdaad. Thanks!
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    als je 442 speelt en iedereen heeft loyalty bonus dan heeft iedereen in volgende team 10 chem. niet al je eisen zitten erin maar wel veel


    ------ aguero---- Suarex---


    Hazard---Touré--iniesta--- Bale


    Clichy--kompany-- Ramos--IF carvajal

    ----------------hart of Casillas---
     
  5. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik zou trouwens niet nu een team van 1.5 miljoen bouwen, doe dat over 2 weken maar. Anders verlies je ff 400k aan kapitaal.
     
    mutantemile vindt dit leuk.
  6. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
     
  7. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat vragen over fut. Vorig jaar even maandje gedaan maar toen gestopt, nu twee dagen geleden weer begonnen. Redelijk wat gespeeld en voor 25 euro pakjes gekocht. Ik heb op dit moment nu: Begovic, Luiz, Mangala, Cahil, Zabaleta, Walcott, Fabregas, Dembele, Schurrle, remy en Costa. In een 442 systeem waarbij theo en andré de buitenste middenvelders zijn. Hoe kan ik nu het beste verder gaan, want mijn costa rendeert vrij matig, Toch 433 maken zodat je meer aanvoer van de zijkanten hebt voor Costa? Speel niet meer zo veel fifa maar normaal gesproken kan ik goed mee en tot nu toe op FUT 13-2-2 of iets dergelijks als record. Wat houdt een hybrid team precies in, en hoe komen mensen aan zo veel coins om de hele dure spelers te halen et cetera?

    Thanks alvast
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444

    Ik zou je team niet omgooien voor een speler die niet functioneert momenteel. Kies de opstelling die je het fijnst vindt, want meestal is het toch een overwinning van het gehele team en niet van één individuele speler (Costa). Vind je 4-3-3 fijner of minder fijn spelen dan 4-4-2?

    Een hybrid is een team van meer dan één competitie. Bijvoorbeeld een 4-4-2 waarbij de linkerzijde uit de Bundesliga komt en de rechterzijde uit de Premier League. Zo hoef je je niet te focussen op de spelers uit 1 competitie en heb je meer opties. Nadeel: het kan lastig zijn om iedereen op 9 chemistry te krijgen.
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Coins kopen (mag er verder niet op ingaan) of gewoon veel geluk met dure spelers uit pakjes.
     
  10. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    coins kopen is zon beetje het meest achterlijke wat je kan doen, zorgt alleen maar voor nog meer inflatie op de markt en verpest het spel gewoon.

    Geluk uit pakjes is inderdaad een optie, maar die kans is zeer klein.

    (Veruit) De beste (en leukste) manier om rijk te worden is handelen. Ik heb de afgelopen 2 weken zon 500k verdiend puur door te handelen.
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    En handelen inderdaad! Dat ik die ben vergeten :+
     
  12. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja maar wat is dan een beetje de juiste manier van handelen. Wat werk wel en wat werkt niet ?
     
  13. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Dat zal je zelf moeten achterhalen. Denk niet dat er mensen zijn die al hun methodes even bloot leggen. Kost hun namelijk ook winstgevendheid van het traden.
     
  14. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor jullie tips! Ja favoriete opstelling ben ik een beetje kwijt, na fifa 13 waarbij ik online met seasons iets van 46-3-6 stond, ben ik het een beetje kwijt op fifa haha. Deze fifa ook heel lang niet aangeraakt, maar de laatste tijd vind ik hem weer wat leuker. Ga denk ik 4-3-3 proberen want in mijn opstelling verpest ik walcott en andré. Mocht dit niet lukken ga ik denk ik Costa verkopen en sparen voor Sanchèz. Op gewoon Fifa speel ik het liefste met een snelle spits die ik weg kan sturen. Handelen klinkt logisch, maar moet je daar niet al dure spelers voor hebben? Costa heb ik voor 39.250 gekocht, maar die krijg je niet voor duurder weg bijv.
     
  15. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Tja het ikke ikke in de wereld is helaas groot ;) Maar tips moet er toch wel vanaf kunnen. Ik vraag ook niet om een heel handboek ;)
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit was het eerste jaar dat ik met FUT begonnen ben. In het begin veel packs gehaald en ook via EA gekocht. 0,0 erin moet je echt puur geluk hebben. En Fifa Point kopen is een grote oplichterij. Handelen is de beste manier. Ben hier zelf ook niet goed in maar zoals hierboven word gezegd, als je het niet erg vind paar euro uit te geven heb je voor 3/4 euro al 100K.... no offence tegen alle die hard handelaren hier maar het is gewoon zo.
     
    Robinxb360 vindt dit leuk.
  17. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Nope, in de huidige FUT is dit de goedkoopste en makkelijkste manier... Helemaal als je een full time baan hebt heb je geen tijd om te handelen en een goed team te krijgen door die achterlijke prijzen.

    En natuurlijk verpest dat het spel, maar dat is het al toch? Dit gebeurt al jaren zo! Ik had er pasgeleden nog een discussie met Siemenn over, EA treedt gewoon te weinig op tegen coin sellers en buyers waardoor we elk jaar te maken hebben met die inflatie.

    Enige oplossing is harder aanpakken van coin sellers en buyers en de prijzen voor fifa points verlagen! Of gewoon dat hele commerciële systeem afschaffen. Werken met tokens ipv coins ofzo...
     
    Pride en Marcelinho_NL vinden dit leuk.
  18. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    En de bots zijn er ook gewoon nog steeds een trieste manier van zaken doen. Zet je speler erop voor weinig!! Voordat je druk op plaats op transfermarkt is hij eigenlijk al weg..
     
    Robinxb360 vindt dit leuk.
  19. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Dus je bent het eens met het feit dat het het spel verpest maar je doet er wel aan mee? |:-

    Daarnaast hoeft handelen echt geen uren te duren, ik ben er per uur ongeveer 30 seconden mee bezig om al mijn spelers te relisten en dan is het klaar.

    Maarja aan de andere kant al die gasten die coins kopen gebruiken die coins vervolgens om mijn spelers te kopen dus dat is dan wel weer prima..
     
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Er zijn ontzettend veel factoren die prijzen van spelers beinvloeden, als je deze een beetje kent kan je hier gebruik van maken om winst te maken.

    Edit: oeps dubbel
     

Deel Deze Pagina