1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Is dan een trial code voor nieuwe accounts had dit zelf ook.
     
  2. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Happy new year for everybody!!

    Misschien dubbelpost, excuus daarvoor, maar weet iemand hoe ik mijn games kan spelen zonder internet connectie (ziggo huisje is opgeblazen gisteravond in onze wijk)...

    Als ik in het hoofdmenu mijn games opstart vraagt hij bij elke game om me bij live aan te melden, om vervolgens aan te geven dat ik geen verbinding heb.......
    Thanks!
     
  3. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je via settings je console niet op 'offline' zetten?
     
  4. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Bij mij doet sinds de ddos van vorige week xbox live het niet, nog steeds niet... Meer mensen hier last van of ben ik de enige?
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Meer mensen problemen dat de achievements niet unlocken. Op de XBOX krijg ik een error code 0x87c47500 als ik de achievements wil bekijken. Ook de website van XBOX doet het niet, wanneer ik daar de achievements wil bekijken dan krijg ik de melding

    Code:
    Oh-oh... dat was niet de bedoeling.
    
    Je bent mogelijk tegen een probleem van het systeem aangelopen.
    Volgens mij unlocken ze wel als de storing is verholpen, maar toevallig meer mensen hier last van?

    PS: Op https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status staat ook wel iets van een melding over social gaming limited en dat smartglass effected is. Weet niet of dat er mee te maken heeft.
     
  6. Djboelie

    Djboelie Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb het probleem ook echt vervelend!



     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Probleem schijnt al dagen te duren en tech support is aware of the problem maar ze kunnen geen tijd of datum geven wanneer het is opgelost. Er zijn met ons vele die het probleem hebben. Lijken er ook steeds meer te worden. Op het Xbox.com forum is een topic met mensen die er last van hebben. echter de moderator daar laat ook niets weten. Schiet lekker op.

    http://forums.xbox.com/xbox_forums/...pport/f/4274/t/1892253.aspx?pi7962=70#5113523

    Verder geeft het tech support van Xbox op Twitter ook niet veel info. Ze geven aan er mee bezig te zijn maar Geen idee hebben wanneer het is opgelost.

    Mooi Klote dit. Ongelofelijk dat dit probleem al zolang bezig is en bij zoveel mensen speelt , maar dat er nauwelijks info wordt gegeven vanuit Xbox. Best kwalijk vind ik.
     
  8. Djboelie

    Djboelie Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog steeds geen oplossing?
     
  9. Djboelie

    Djboelie Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik heb net even contact gehad met Microsoft. na een aantal tests uitgevoerd te hebben zei de medewerker dat er inderdaad problemen waren met de service, en dat ze er mee bezig zijn.
    Wel heeft hij een ticked aangemaakt van mijn probleem. Hij kon mij niet vertellen wanneer het opgelost is, maar heeft mij wel beloofd dat de arschiefments die ik nu behaal wel bijgeschreven worden.

    nog even wachten dus!
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad volgens en moderator op het XBOX.com forum kun je gewoon doorgamen. Achievements komen er later gewoon bij. Ik twijfel alleen om nu door te gamen.
     
  11. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Want je speelt alleen maar voor de achievements? Lekker belangrijk.


    Ik heb gisteravond nog twee achievements behaald en zijn gewoon bijgeschreven. Geen problemen dus hier.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2015
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bij mij is Xbox Video al ruim een maand SUPER TRAAG. Op m'n laptop met Windows 8.1, Surface 2 en op de Xbox 360 (allernieuwste model). Diensten als Netflix of Youtube (in 1080p) draaien als een zonnetje.

    De films die ik gekocht heb zijn qua streamen niet om aan te zien: enorme lage videokwaliteit, moet tussendoor héél vaak bufferen, of hapert verschrikkelijk irritant. Een film downloaden en daarna lokaal afspelen kan wel zonder problemen.

    Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik het kan fixen?
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Het haperen in FIfa was weer terug dus heb even Ziggo gebeld om mijn modem uit te lezen. Toch wel wat verontrustende uitslagen.

    Er is momenteel iets aan het downloaden terwijl alle apparaten afstaan en er niemand thuis is. Toen ik lag had en wel thuis was zag ik niemand raars op mijn netwerk. Natuurlijk ga ik straks het wachtwoord van mijn Wifi direct veranderen. Na een modem herstart zag het uitlezen er beter uit, echter begon er wel direct weer iets met downloaden. Ik denk dus dat er ergens een virus op staat.

    Hoe scan ik mijn netwerk hierop? Ik heb 1 PC, laptop, Xbox One, Xbox 360, Printer, 2 telefoons en een unifi access point. Is het mogelijk dat er iets aan het downloaden is terwijl het af staat? Of kunnen er virussen zitten op een access point?
     
  14. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Dat gaat een leuk klusje worden.
    Eerst je Wifi, WPA2 en nieuw WW.
    MAC filter instellen, alleen jouw apparaten kunnen dan gebruik maken van netwerk.
    Alleen je PC aanzetten, firewall resetten, virusscan draaien.
    Daarna laptop zelfde verhaal.
    Telefoons, instellingen nalopen, downloaden op achtergrond uitschakelen.
    Je Xbox One en Xbox 360 zullen in principe geen problemen geven.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee dat dacht ik ook al inderdaad. En ja met Mac Adressen is wellicht wel een goede optie. Alleen denk ik niet dat er iemand op mijn netwerk zit. Ik denk een virus oid die mijn vriendin heeft mee getrokken met liedjes downloaden. Hoe zit het eigenlijk met die Ziggo hotspots? Als daar iemand op zit te downloaden gaat het dan ook van mijn snelheid af?

    Edit: net nogmaals met Ziggo gebeld. Ga vanavond terug bellen als ik thuis ben. Ga dan 1 voor 1 mijn spullen eruit halen en kijken wanneer het downloaden stopt. Heb ik gelijk de boosdoener gevonden. Zolang overal het internet maar af is valt er niks meer te downloaden.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2015
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Zou het niet een firmware-update geweest kunnen zijn van de router zelf...?

    Anyway, ik heb sinds vanmorgen ook problemen om te connecten met mijn router, draadloos, maar dat zal dus waarschijnlijk met de instellingen zelf te maken moeten hebben.

    Ik heb in de modem/router niets veranderd, en in de Xbox zelf ook niet qua instellingen, maar wanneer ik de verbinding test gaat het meteen al mis tussen Xbox en modem/router. Heb al een restart geprobeerd van de modem, maar dat loste niets op.

    Heb vandaag ook geen tijd om het te fixen, want ik moet zo weg, maar wel irritant natuurlijk dat als je zelf helemaal niets hebt veranderd, dat je dan toch op de een of andere manier je verbinding met je modem kwijt bent.
     
  17. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Heb je kpn ?
     
  18. -Japster-

    -Japster- Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen, ik heb iets raar voor. Ik kan gewoon niet inloggen op mn xbox one. Wel staat er de melding in network dat er problemen zijn met de social and gaming. Nog mensen met het zelfde probleem??
     
  19. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Yep, nog steeds. Toevallig als de preview update er is.
     
  20. M@rtinus

    M@rtinus Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds begin deze week veel moeite om te connecten met Xbox Live. Krijg foutcode 8015190b. Suggesties van de xbox site opgevolgd, maar zonder succes. Meer mensen ervaring mee (en eventueel werkende oplossing) ?
     

Deel Deze Pagina