1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2014.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben die dingen ook alleen nog maar tegen gekomen met dieren. Dieren zijn trouwens wel major overpowerd. Als ik een cheetah of zo'n kleine kut marter ofzo tegen kom heb ik dik twee lading kogels nodig om ze om te krijgen.

    Ik mis nog de silencers voor mijn sniper, dan kan ik pas lekker outposts bevrijden.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je het menu opent waar je ook de Map en Skills en dergelijke vindt, heb je rechtsboven staan hoeveel geld en karma punten je hebt. Helemaal rechts staat nog een getal, wat houdt dit precies in?

    In onderstaande afbeelding is het 10.

    [​IMG]
     
  3. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Het aantal items dat je in je rugzak hebt zitten ;)
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ohja, thanks!
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld!

    Leuke game. Wel erg veel collectibles en een beetje doelloos ook. Geen enkele incentive om ze allemaal te collecten. Wel veel gedaan 85% completion ongeveer. Vond alleen dat Shangri-la en die drug missions bleeergh ....

    Ben er nu wel klaar mee, game mag in de verkoop :)
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die 'space' missies vond ik in Far Cry 3 ook al zo ruk. Ik weet nog dat stuk bovenop die tempel... Mijn slaapkamer was een vliegveld van controllers...
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad. Snap niet waarom zoiets er altijd in moet ...
     
  8. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe kom je in godsnaam bij die posters die hoger hangen? Bijvoorbeeld naast een raam op de eerste etage?
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Flamethrower of Molotov Cocktail.
     
    Oujdi en Ajax*** vinden dit leuk.
  10. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Speelt er iemand wel eens zelf gemaakte maps (map browser)? Zitten beste leuke tussen alleen zelf maken is echt veel werk, ben er ook niet zo goed in. Iemand hier die zelf maps maakt?
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb er een paar gedaan, maar kan me niet echt boeien eerlijk gezegd
     
    Servantes vindt dit leuk.
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Volgensmij was Shortbull redelijk goed in het maken van die maps. Zelf nooit echt in verdiept, lijkt me ook dat zoiets beter werkt op de pc dan op een console.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hier heb ik ook 'last' van. Ben nu een paar uurtjes aan het spelen maar het weet me niet te boeien. Het ziet er mooi uit, er is veel te doen maar het been there, done that gehalte is wel heel erg hoog.
     
  14. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Paar dagen geleden deze uitgespeeld, maar

    Wat een slecht einde, je loopt naar binnen en je schiet Pegan Min dood of je laat hem leven..

    Voor de rest is het eigenlijk Far Cry 3 alleen dan in andere omgeving. Persoonlijk heb ik er geen probleem mee en me goed mee vermaakt :)
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Vond het einde toch wel zwaar tegenvallen. Als je eenmaal het noorden hebt vrijgespeeld heb je nog maar een paar missies en dan heb je het uitgespeeld.... Had naar mijn idee nog best wel veel uitgebreider gekunt... Nu nog maar even alle achievements halen maar dan houdt het helaas op. Had eigenlijk toch wel een langere campagne verwacht :mad:
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Had hem weer gekocht van Gakkie (topprijsje:)) en nu pakt het spel me toch wel. Toen ik hem een tijd geleden speelde pakte het spel mij niet en had ik hem weer verkocht, maar wilde het toch nog een kans geven en als je het even wat tijd geeft dan is het zeker wel een leuk spel:)
     
  17. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ben er net aan begonnen, wat is dit een prachtige game!!
    maar wel zeer moeilijk, ik heb hem op medium gezet waar ik normaal mezelf goed moet doorschieten,
    maar het blijkt me niet zogoed te lukken, vooral niet tegen die peetjes met pijl en boog wat zij deze vervelend en taai om dood te knallen
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook op normal (medium) gespeeld, maar vond hem eigenlijk erg makkelijk. En ik ben niet zo'n shooter fan zelfs ...
     
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Echt zo heerlijk om met je pijl en boog sneakend iedereen te killen. Kampen veroveren zonder het alarm af te laten gaan. Heerlijk gevoel geeft dat:)

    Zo moest ik een assassination missie doen, maar ik was eerst te snel qua handelen en telkens werd ik ontdekt. Dus ik op het dak klimmen en iedereen 1 voor 1 killen en hoppa missie voltooid.

    Dat Karma XP systeem vind ik ook wel leuk. Bij Fallout 3 vond ik dat ook altijd super ook al werkt het daar wel heel anders:p Mensen helpen om zo meer Karma XP te krijgen en zo weer dingen te unlocken zoals wapens of korting.
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Die gasten zijn heel snel, maar ook zo dood. Met een sniper ben je daar zo vanaf.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     

Deel Deze Pagina