1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    hmm, ook in deze next gen fifa15 werkt in career veel niet, hands werkt niet, het spelen op een eindtoernooi met het nationale team werkt ook niet. Je wordt dan wel uitgenodigd voor het toernooi maar spelen is er niet bij, het speelt zich dan gewoon op de achtergrond af en je kan niet spelen of simuleren.... wel jammer en nog altijd doet ea niks aan de bugs...
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Je weet dat hands automatisch uitstaat op de PS4 althans, en je deze eerst aan moet zetten? :) Vind het wel secure werken, doch enkel met hands in de 16 uit
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2015
  3. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Zoals ik al eerder zei, hands werkt niet,,,, ook al zet je het aan. En dat je niet met het nationaal elftal toernooien kan spelen is ook niet leuk. Ik vind het werkelijk de ALLERSLECHTSTE buggie fifa ooit uitgebracht. Mijn fut werkt ook niet..... op de 360 wel maar op de one wilt ie niet werken..... echt belachelijk, maja. speel het niet meer.. wacht wel tot 16 uitkomt. Wat ik ook heel irritant vind in career is dat als mijn team de bal achterin krijgt en ze er iets te lang mee lopen en niet afgeven dat ze dan gewoon vanuit het niets die bal de tribune inrossen, ook al staan er 4 man naast die persoon vrij die zo die bal kunnen krijgen...... daar eger ik me dood aan. Ook lopen spelers elkaar constant in de weg... ik vind het echt weggegooid geld... :mad: Heb echt spijt dat ik hem gekocht heb voor de one, op de 360 was het al niks.. maja wachten op 16 maar.
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    *Iets over dat vrouwen niet goed zijn in FIFA* :+

    [​IMG]
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Fifa gewoon nog een kans geven als de menstruatie weer voorbij is....
     
    TobiasBB vindt dit leuk.
  6. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Vind de kritiek totaal onterecht. Je zal je controller instellingen wel niet goed hebben staan ofzo, en anders doe je gewoon heel vage dingen. :p
     
  7. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Spelers die in de weg lopen is totaal geen onzin hoor ;) En ligt al helemaal niet aan je controller. Penalty's worden ook vaak nutteloos mee gestrooid. Zo had ik laatst dat de tegenstanders mij schopte in me eigen strafschop gebeid en gewoon een penalty tegen krijg ik bedoel. Serieus ???
    Ook loopt de tegenstanders nog af en toe wanneer ze voorstaan naar de corner vlag en gaan daar een potje lopen mierenne*ken.. in de slot minuten. Scheidsrechters die fluiten voor hele lichte duwtjes. Keepers die nog regelmatig ver voor de doellijn staan en de bal met een afstand schot over zich heen zien vliegen.

    Vind Fifa leuk om te spelen heb er vaak genoeg lol in maar als ik dit soort shit tegen me krijg dan word ik al gauw een enorm kwaad.
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
     
    Dyonko en Siemenn vinden dit leuk.
  9. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Wat is er leuk aan game die geen normale scheids kan fixen? Ik krijg echt te vaak een onterechte penalty tegen, ben echt klaar met fifa jezus
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Onterechte penalties komen teveel voor ja. Ook leuk als je een speler vast houdt 5 meter buiten de 16, hij doorloopt en in de 16 valt het dan een penalty is.
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Schouderduwtjes waar je een pingel+rode kaart voor krijgt -_-
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Of:

    De verdedigende AI die het grappig vindt om tegen de tegenstander aan te lopen terwijl je geconcentreerd staat te verdedigend, waardoor je een penalty tegen krijgt waar je niets aan kan doen.

    Of:

    De verdedigende AI die het grappig vindt om in de weg te lopen, waardoor je spelers over elkaar struikelen en je tegenstander alle vrijheid krijgt.

    Tja, de verdedigende AI vind ik érg matig dit jaar. Ik ben een prima verdediger, beter dan in het aanvallen, maar daarvoor is deze FIFA niet echt bedoeld. Je verdedigers staan gewoon bijna stil als je ze niet zelf bestuurt. En als ze dan een keer besluiten om wél iets te doen, happen ze verkeerd en krijg je een penalty tegen.

    :rage:
     
  13. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    speel een offline career en zie het zelf.......... ik heb de sliders zelfs aangepast dat mijn team en van de tegenstander zo min mogelijk fouten maken en je ziet dat als je team achterin de bal krijgt ze hem gewoon zo de tribune in rammen 9 van de 10 keer, soms iets minder ook al staaner maar zat mensen vrij. en ook al zet je hands aan het werkt niet... hele volleyball momenten in het strafschop gebied bij de tegenstander.... en je wordt wel uitgenodigd voor het national elftal en dan begint het toernooi, zie je er niks van en speelt het zich af op de achtergrond,,,, de kritiek is zeker NIET onterecht.... veel mensen klagen erover bij ea .... ze hadden de gameplay van fifa14 gewoon moeten houden en het spel wat grafisch aan moeten passen. Dan was het perfect geweest.. voor fut maakt het idd niks uit, daar merk je niks van die bugs, maar speel je een offline career, dan merk je deze bugs allemaal...
     
  14. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik heb afgelopen tijd precies een carriere gespeeld, ongeveer een half seizoen. Heb gemerkt dat zolang je zelf normaal voetbalt er werkelijk niks aan de hand is.
     
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Net iets raars meegemaakt. Had een wedstrijd in Career gespeeld, echter gooide de game me terug naar het dashboard na de wedstrijd. Eenmaal de game opnieuw aangezet moest ik ineens allemaal voorkeuren opnieuw ingeven (favoriete team, spelniveau, etc.) en tevens al m'n Skill Games teruggezet op brons. Iemand dit weleens gehad?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja, in FIFA 14. EA fixed nooit hun bugs.
     
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Nee, dat heb ik helaas vaker gehoord. Viel me overigens wel op dat m'n highscores nog bewaard zijn in de leaderboards, maar niet in m'n eigen Skill Games. Gelukkig bestaan m'n overige savegames en FUT team nog wel gewoon.
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Okee dus ik heb een nieuwe Fifa nodig. Vorige was Fifa 12. Maar wat raden jullie mij aan 14 of 15? Qua player transfers maakt het me niet echt uit. Meer om het plezier dat ik eruit haal als ik met een maat naast me op de bank aan het gamen ben.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    14. FIFA 15 is weinig beter dan zijn voorganger. Sterker nog, voor mijn gevoel zitten er in 15 nog meer bugs dan in 14. Zeker wat betreft de falende goalkeepers.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Okee thanks, die info had ik nodig :) Scheelt me nog wat geld ook
     

Deel Deze Pagina