1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Geduld gaat lonen verwacht ik. Iedereen koopt zowat vandaag al, als ik het EA Forum moet geloven. Maar goed, nu 25k packs betekent dat er best 100k packs komen enz. En als mensen dan weer zoveel packs komen gaan die prijzen echt wel flink dalen.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat hoop ik maar, want dit..

    zie ik niet graag :+
     
  3. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Robben zit in TOTY, die gaat niet dalen. Sowieso ligt dit bij de duurdere spelers anders, maar je ziet dat het bij Neymar al in mindere mate is. Maar als je kijkt naar SIF Clichy die is vanaf 165k naar 115k gedaald bijvoorbeeld.

    Heb zelf Bale nog nodig maar hoop dat hij inzakt eind van de week met de aanvallers in de packs en 100k packs.
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik open 1 zo'n 25k pakje voor de fun, krijg ik Schweinsteiger. :) Niet veel waard, maar per saldo winst maken op het pakje gaat wel lukken. De rest vd spelers heb ik snel-verkocht voor 3300 coins.

    Heb nu 90000 aan coins beschikbaar. Alleen ik weet niet zo goed of ik een nieuw team moet maken of mijn huidige moet aanpassen.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Haha ja ik hoop wel dat de normale versie nog beetje zakt maar dat word pas na woensdag denk ik als toty weg is qua GK.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]
    VIER HET MET 2 GRATIS GOUD-PAKKETTEN*

    [​IMG]Je 2 gratis FUT Goud-pakketten* zijn beschikbaar tot en met 17 januari! Ga naar "Mijn pakketten" in de FUT-winkel op je console om je pakketten op te halen.

    [​IMG]FUT Team of the Year bestaat uit de allerbeste spelers uit het echte voetbal van het afgelopen jaar. Dit is één van de grootste FIFA 15 Ultimate Team™-evenementen en het is non-stop actie!

    [​IMG]Team of the Year-spelers zijn beschikbaar als speciale “In vorm-items” die tot en met maandag 19 januari in pakketten* gevonden kunnen worden. Mis deze kans niet om een écht buitengewone speler aan je selectie toe te voegen.

    --------------------

    Nice!
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mijn packs:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik ga maar weer polsviolen. :lol:
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het nog niet staan, wanneer komt dit?
     
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ze staan er bij mij ook niet.. :p
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Man man man wat zou ik die TOTY Neuer graag willen haha. 2.5 mil lal echt rete duur haha.
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Gister kon ik di maria nog voor 93.000 halen. Nu is hij alweer 111.000. Nu halen of verwachten jullie dat hij weer gaat dalen?
     
  13. Rawdi3

    Rawdi3 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb expres mij sif lacazette bewaard en is nu rond de 240 k waard. Denken jullie dat deze nou een upgrade krijgt en zo ja wanneer word dat bekend? Of verkopen slim omdat die weer gaat dalen? (177 k gekocht)
     
  14. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    hahah gaat lekker nu voor ongeveer 250K aan packs geopend:)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Geluksbal. Fuck jou kevin. No offence maar wel een beetje. Haha (K) Nice man.
     
  16. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Heeft iedereen 2 gratis packs gehad? Ik zie namelijk niets..
     
  17. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou gokken op een upgrade
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind Silva meer geschikt als LM, niet zozeer als LW. Daarnaast vind ik je middenveld vrij aanvallend voor deze versie van de 4-3-3. Met 3 CM's kan je beter ook wat tanks hebben, want die moeten veel meters afleggen. Ik zou met jouw spelers eerder voor 4-3-3(2) gaan met Khedira als CDM. Dat scheelt al wat. Al vind ik je twee CM's dan nog steeds wat aan de aanvallende en lichte kant.

    Daarnaast: Diekmeier > Rafinha. ;)
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij zijn ze alleen te openen vanaf je console, en niet via de web app?

    Maar je kunt deze packs toch beter op zondag openen als alle TOTY spelers in de packs zitten?
     
  20. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Hoe dan ik zit op de console en heb niks gehad ;)
     

Deel Deze Pagina