dit wordt een hele vermakelijke game denk ik op de n64 was hij lachen zeker de single multi kon alleen met zijn vieren dus dat doe je ook niet vaak je kon bv in de plee over elkaar heen zijken en dan ging je dood das wel lachen op live dan
de single player blijft hetzelfde maar dan aangepast aan de xbox, en de multiplayer wordt online knallen... iig wordt het een zeer tof spel voor de mensen die nog nooit de single player ervan hebben gespeelt..
Ik heb de N64 versie nog nooit gespeeld, maar aan de screens lijkt me het een hele humoristische envermakelijke game te worden.
Ik heb de N64 versie wel gespeeld maar het is echt lachen (als je een beetje van scheet en pies humor houdt)
ze hebben de single player mode toch ook langer gemaakt??? maar online met beren en eekhoren met zwaarden sniperrifle en nog veel meer vettte wapens. ik heb de trailer al gezien op www.rare.com vet toffe trailer. ik heb (bijna) alle vertrouwen in deze game...
Raregames zijn volgens mij altijd de moeite om te kopen, bovendien ziet deze er heel leuk en speelbaar uit. Off topic: moet deze niet in het gamesforum?
Lijkt me erg leuk, heb het N64 spel nooit gespeeld, en krijg nu dus een 2e kans, betere versie van Bad Fur Day en dan ook nog multiplayer op LIve, dit spel ga ik wel kopen