1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Mijn iPhone 5 batterij is na iets meer dan een jaar ook echt slecht geworden, vanochtend op 100% uit de lader gepakt, 1 spelletje gespeeld en wat WhatsApp berichten gestuurd en rond half 1 zat ie op 20% .....
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Van mij is na ruim 2 jaar ook niet super meer, eigenlijk sinds iOS8.
    Hou er nog wel een dag mee uit, maar als ik 's avonds een spelletje speel, gaat het wel rap. Eigenlijk doet ie het goed tot laatste beetje (ca 20%), dan is ie soms ineens plots leeg of vrijwel leeg (bij licht gebruik).
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik word helemaal ziek van die WiFi problemen op m'n iPhone. 4G werkt prima, maar ik krijg gewoon geen internet over WiFi meer. Netwerkinstellingen al een keer hersteld maar dat heeft niet geholpen.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb je helemaal géén Wifi? Het valt mij wel op dat apps als Facebook niet volledig alle foto's en video's laden op Wifi. Dat is inderdaad wel erg apart. Echter werken apps als twitter en safari wel prima.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee. M'n iPhone connect wel met Wifi, en alles lijkt in orde. (Krijg IP etc.) Ik kan echt geen internet pagina's enzo openen. Op onverklaarbare wijze doet hij het een half uur later wel weer prima.
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb overigens nog met regelmaat als ik een filmpje in bijvoorbeeld Instagram het geluid niet automatisch te horen is. Ik moet dan even een keer de volume knop omhoog om omlaag in klikken waarna het geluid wel volgt. Gezien de korte filmpjes mis je alweer de helft omdat het volume icoon volledig in beeld komt. Zeer irritante bug waaraan ik mij steeds meer ga ergeren. Meer mensen die dit ervaren?

    Edit:/
    Dit is overigens op een iphone 6.
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ha, dat heb ik ook.
    iPhone 4.
     
  8. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik overweeg een iPad mini te kopen. Is 16GB te weinig?
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hangt natuurlijk helemaal af van je gebruik. Wat wil je met de iPad gaan doen?
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Van een 16GB iPad heb je als max. capaciteit ongeveer 12GB over.
    Ligt er inderdaad aan wat je ermee wilt gaan doen. Zelf heb ik ook een 16GB. Ik zet er geen video's of muziek op, maar ik heb wel een aantal apps, waaronder YouTube, Spotify, Tapatalk, 9gag, WeatherPro en 2GB aan kleine spelletjes. Heb nog maar 4GB over.. Dit vind ik achteraf gezien best weinig zeker omdat er maar 12GB daadwerkelijk vrije ruimte is wanneer je hem nieuw koopt. Was liever voor de 32GB gegaan, maar dit is natuurlijk ook wat duurder. Je zou natuurlijk ook spellen weer kunnen verwijderen in ruil voor andere.
     
  11. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Thanks voor de reacties. Ik snap dat het inderdaad van het gebruik afhangt, maar ik vroeg me af of 16GB niet in ALLE gevallen te weinig was. Dat gevoel ik heb ik een beetje, namelijk als ik naar de ruimte op m'n iPhone kijk.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nee, want als je de iPad gebruikt om alleen maar wat te surfen op safari, is 16GB nog te veel.
    Ga je er muziek, films, vele apps en games op installeren moet je misschien wel voor de 128GB versie gaan.
    Dus het ligt er echt aan wat je ermee wilt gaan doen. ;)
     
    pi3t vindt dit leuk.
  13. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    iPad 64GB is eigenlijk altijd genoeg, omdat veel tegenwoordig gestreamd wordt. Films kijken, muziek luisteren, kost allemaal geen opslag meer. Het zijn puur de apps en je filmrol. Die filmrol op de iPad is over het algemeen niet zo groot, maar de apps wel. Daarmee is de 16GB uitgesloten en is 4x meer opslag (64GB) duidelijk de betere keuze. Als je geld over hebt kun je natuurlijk voor de 128GB gaan, maar dat kun je natuurlijk ook in de Smart Case steken, wat zeker een waardige aankoop is.
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Volgende week mijn iPhone 4 maar eens vervangen.
    Twijfel tussen de iPhone 5C of de 5S..

    *Zie dat de iPhone 5C deze week €399,- is bij de Media Markt.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    iPad geupdate, jailbreak eraf en naar de laatste IOS gegaan. Zit nu met dit:
    [​IMG]


    Zwaaaar vervelend want ik heb dus geen updates. Ik heb wat gegoogled en er zijn er heel wat met dit probleem maar echt geen één oplossing werkt. Iemand anders nog een idee om die 7 weg te krijgen?
     
  16. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    @Cookie

    Je kan bij instellingen/notificaties nog wat rommelen maar een fabrieksreset en je handel bijwerken met iTunes/App Store lijkt de enige oplossing.
    Zit waarschijnlijk toch wat fout door de jailbreak.
     
    Cookie vindt dit leuk.
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Altijd gruwelijk irritant dat als ik word gebeld dat dan én mijn ipad afgaat én mijn Mac. Iemand enig idee hoe dit uit te schakelen is? Zie wel dat ik een aantal mailadressen kan verwijderen die aan facetime zijn gekoppeld, maar is het ook mogelijk dit gewoon uit te schakelen?
     
  18. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn iPhone kan ik niet meer normaal sluiten via de lock button want dan maakt hij automatisch een screenshot, nu lock ik hem via de Assistive Touch maar dat is een hele omweg.

    Iemand hier een idee wat ik kan doen?
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dit probleem heeft zichzelf opgelost opeens.

    Eind dit jaar ga ik mijn iPad 3 verkopen en de nieuwe iPad halen. Ik kijk er al een tijdje bijna dagelijk Netflix op en dat mono geluid begint toch wel storend te worden.
    Ik wil het liefst bij IOS blijven, mede omdat ik dan een android telefoon heb en IOS tablet wat toch wel lekker is voor de afwisseling. Op zich zou ik ook voor de Air 2 kunnen gaan maar hier word ik niet vrolijk van:


    Is er al iets te zeggen over het feit of de volgende iPad een Air 3 wordt of iPad 7 of is dat nog te vroeg? De Air 2 is een supertof apparaat met leuke specs maar die distortion in het geluid (wat gewoon een feit is) is echt niets voor mij. Kleine geluidjes pik ik sowieso direct op en als de speakers gaan brommen o.i.d. wanneer het wat harder gaat dan wil ik er al niks meer mee te maken hebben en die kwaliteit vind ik ook niet iets dat we van Apple gewend zijn.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de Air 2 vanaf dag 1 in huis maar herken helemaal niets van de "problemen".
    Dat zal mede komen dat mijn Air 2 in een case zit net als de overige iPad 1 en iPad 3.
    Krijg de kriebels als ik een iPad of iPhone zonder enige bescherming op tafel zie liggen.

    Voor de iPad gebruik ik een case van Thule.

    Zit wel met een ander probleem nu want de app voor mijn Parrot 2.0 drone werkt niet op de iPhone 5S , iPhone 6 Plus en iPad Air 2.
    Heb een vermoeden dat de 64bit processor de oorzaak hier van is.
     

Deel Deze Pagina