Vanuit jou opzicht kan ik het begrijpen alleen hoe meer apps zegt niet altijd hoe beter en al helemaal niet over de kwaliteit.
Want weet je wat er dus staat te gebeuren dat de voorheen Metro UI en nu Modern UI verloren gaat en dat dus elke app anders wordt. Ik weet niet waarom jij voor Windows Phone bent gegaan maar ik heb voor de simplicity, Tiles en toen onderscheidende UI van Windows Phone gekozen. Als ze dit dus doen kan je al vaarwel zeggen tegen de Modern UI apps, ze breken bij MS al de Hubs af (shame on MS) wat triest is. Vergelijk de People Hub van WP8 maar eens met die van WP7, de Photo Hub is ook al naar de knoppen geholpen. En de Games Hub tja laten we het daar maar niet over hebben...
Maar ook hier zal wel weer een logica achter zitten... ik zie het met lede ogen aan wat de ooit zo mooie Metro UI was. Ze breken het af en nee ik hoef geen Windows 10 interface (zoals op de laptop of pc) ik heb altijd al gezegd dat de Windows Phone interface de enige goed uitgewerkte Metro/Modern UI versie is.
Edit: Ik post het hier ook nog maar een keer maar mocht je het Windows 10 event willen volgen dan is dat morgen vanaf 6 pm te bekijken hier.
http://news.microsoft.com/windows10story/
Laatst bewerkt: 20 jan 2015