1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Daarom, prijzen schommelen nogal! Maar jullie verwachten vandaag geen verdere dalingen? Komen er bijvoorbeeld nog 100k packs uit vandaag?
     
  2. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Met mijn vorige 100k packs (nieuwjaar) had ik best veel geluk (Hazard, Costa, Kompany), dus ik dacht laat ik van mijn laatste 100k een pack kopen....
    Heb alle spelers in de pack kunnen quicksellen. Wtf EA =(
     
  3. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    En met jou nog veel anderen! Dat is het risico van packs kopen, daarom doe ik het zelden. Laat staan een 100k pack, pure oplichterij.
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik koop er straks ook 2 zit nu op 1miljoen dus kan wel gokje wagen zit wel op de ps3 dat is wel jammer want de prijzen op ps3 zijn superhoog.Had gister If Caceres in pack maar die bewaar ik even want die gaat nu voor maar 18k
     
  5. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke achterhoede is beter?
    Alba(marcelo) - sif Godin - Ramos - Carvajal
    Casillas

    of:

    Alba(marcelo) - Ramos - Silva - Aurier(v/d wiel)
    Sirigu
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Wie is de betere LB in Spanje, Marcelo of Alba?
     
  7. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk de 2e, Sirigu bevalt mij namelijk beter dan Casillas en daarnaast zou ik kiezen voor Marcelo, ook die bevalt me beter dan Alba.

    Het is natuurlijk een mening, maar zoals ik al aangaf denk ik dat Marcelo iets beter is, hij bevalt me verdedigend namelijk 10x beter dan Alba.

    Voor de mensen met SIF Godin die hopen op een upgrade; ik herhaal het maar even: Ik denk niet dat Godin een upgrade krijgt, ik hoop het natuurlijk wel maar het is niet realistisch. Een Lacazette bijvoorbeeld heeft een upgrade gekregen van 79 -> 82 in h2h (bron: SoFIFA) en Godin is op 84 gebleven. Daar kun je ook al enigszins van afleiden of een speler een upgrade krijgt, er zijn in veel gevallen grote stijgingen in de rating van een speler, en vooral de IG stats, die spelers krijgen dus hoogstwaarschijnlijk eerder een upgrade.
     
  8. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar Godin IF blijft een in-game rating houden van 90. Ik heb al mijn Godin's gekocht voor onder de 60k en zonder de upgrade met Godin ook wel richting de 100k gaan. Gisteren was hij rond de 61k op te halen terwijl hij nu 70k is. Ik heb ongeveer een miljoen aan Godin, en sommige voor 52k opgehaald. Dus al goede winst maar het gaat waarschijnlijk nog veel meer worden. Sowieso zal hij niet onder de 60k komen. Dus geen risico in mijn ogen.
     
    Jwoeloe vindt dit leuk.
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    O mijn god krijg in 100k pack Toty Robben ben echt dolblij,nu het dubio of ik hem houd of zal verkopen,brengt nu op de ps3 3,4 miljoen op en heb aan eigen munten 800k
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  10. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou wachten. Over een paar uur zijn alle TOTY uit de packs dus zal de prijs gaan stijgen. Hij is nu op zijn laagst.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    BAAS! _O_
     
  12. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Amen. Een upgrade is verre van een vereiste, maar zou een goede meevaller zijn.
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja maar denken jullie dat Toty Robben echt veel gaat stijgen dan?Is nu op ps3 3,6miljoen,zal die boven de 4komen ofzo?wil niet risico nemen namelijk dat die onder de 3mil beland
     
  14. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Coins op dit moment op coin sites zijn duur maar zullen uiteindelijk weer zakken. Daardoor komen er meer coins in de game en de duurdere spelers worden duurder. Prijs gaat echt omhoog, over een maandje zeker over de 4 miljoen.
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Akkoord bedankt dan maar team maken met Toty Robben,nog 820k voor rest van team,word maar bundesliga denk ik
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Of een hybridje? Ik wil wel wat voor je proberen als je zegt welke formatie en welke spelers erin moeten naast Robben?
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat zou aardig van je zijn Speel 433(4)en wil eigenlijk verder alleen maar Neymar x proberen verder heb ik mn middenvelders het liefst allround en minimaal 70pace.Heb nog 800k op ps3
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Ik zou zelf eerder voor Schweinsteiger en Pisczcek kiezen zodat je Rafinha niet hebt, maar Gustavo is wel een tank!

    Andere mogelijkheid, waarbij je middenveld beter in balans is:

    [​IMG]
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Die 1ste ziet er goed uit maar ga ik niet redden met coins op ps3 zit Suarez en Neymar samen op 750k
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb deze toty al paar ton verdiend aan remy's. in overvloed te kopen voor 1500 en ze gaan makkelijk steeds weg voor 2500.
     
    Robinxb360 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina