1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. Turtle Boy 77

    Turtle Boy 77 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    4
    Thanks voor je reply x-junk! Wederom een positieve reactie aangaande de matchmaking van MCC. Goed om te horen!

    Als er nog meer mensen zijn die hun ervaringen willen delen? Keep em coming!!

    p.s. Waypoint vind ik vermakelijk maar neem ik niet zo serieus, het is voornamelijk de berichtgeving op neogaf, teambeyond waar ik waarde aan hecht. Op neogaf wordt over het algemeen genomen redelijk serieus en genuanceerd berichten gepost e.d. (al lijkt dat in het geval van de MCC wat minder het geval ditmaal. Dat op zichzelf zegt ook al iets).
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2015
  2. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Bij het spelen van Halo 5 kreeg ik continu silvers en golds in mijn team tegen mensen van mijn rank of Onyx, dus dat schoot niet op. Toch maar weer de MCC een kans gegeven. 2 keer oneven teams, 1 keer een incomplete match (eindeloos laadscherm) en een normaal potje. Dat is het me allemaal niet waard.
     
    Turtle Boy 77 vindt dit leuk.
  3. Turtle Boy 77

    Turtle Boy 77 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    4
    Frank O'Connor (a.k.a. stinkles) van 343i op 15/1/2015 aangaande de MCC:

    "The "wall of vagueness" is a combination of actually working busily to fix it and not wanting to make promises as we continue to try to fix it once and for all. Once that's done (and I have some optimism that will be soon), we'll have more detail and clear answers and can be less vague."

    Lastig om waarde te hechten aan de woorden van deze kerel maar iig een positief teken wat betreft verdere updates/ fixes.

    bron:
    http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=147477422&postcount=1818
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Voor het gros van de community is het al te laat.
    Veel te laat zelfs.
    Net als toen met Reach en Halo 4.
    Te veel trash game mechanics en te weinig core Halo gameplay.

    Nu ligt het aan de MM en beperkte playlists en wederom geen ranked playlists.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Speel hem dan ook hoofdzakelijk voor de SP. Wanneer komt die ODST voor ons ook alweer?

    Op moment gewoon teveel op de PC aan het gamen, en ik moet zoals ieder jaar weer teveel console games afwerken nog. 8)
     
  6. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Wanneer komt die ODST inderdaad, had wel gehoopt dat die er inmiddels zou zijn?
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Die is pas net aangekondigd.
    Ze kunnen niet toveren.

    Later dit jaar komt ODST uit.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Sad but true....
     
  9. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    "Als teken van waardering voor je blijvende steun in Halo: De Master Chief Collection, we hebben een gratis verlenging van 1 maand toegepast op je Xbox Live Gold-lidmaatschap. Veel plezier!" …
     
  10. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Same here, en ik heb nog wel een refund aangevraagd na 3 weken, heb de hele game niet meer :)
     
  11. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij niks gekregen. Gek wel, want ik heb de game al sinds de release.
     
  12. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Deze morgen zat dit tussen men berichten van de xbox. Misschien krijg je het nog wel, gewoon wat later.
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben allang weer terug gegaan naar Battlefield 4. Heb de MP van de MCC hooguit een uurtje gespeeld.

    Ook heb ik vandaag bericht gekregen van 1 maand verlenging van gold! Samen met ODST is het dan wel weer prima gecompenseerd lijkt me.
     
  14. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Die van mij is ook al lang weer bij de gamestore op de plank... maar wel blij met het maandje live voor nop!
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Niks hier, maar ik heb ook maar 15 potjes gedaan of zo! :+
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik maar 1 of 2. Had hem wel op de release en heb wel de SP gespeeld.. Wel een maand gold gekregen.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lekker vaag dan! 8)
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Prima gecompenseerd? Gimme a break man..een game die een van de tofste collecties had kunnen worden qua MP is compleet verneukt. Dit maken ze nooit meer goed.
     
    Turtle Boy 77 vindt dit leuk.
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga er nog wel van genieten hoor. Omdat dit zo'n toffe collectie is, vind ik hem over een jaar ook nog wel leuk. Al moet ik er wel bij zeggen dat de online MP mij wat minder boeit en het mij vooral op de SP en offline MP gaat.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2015
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Goed dat je 't zegt... ik moet nog steeds een keertje beginnen met de SP! :p
     

Deel Deze Pagina