1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Wachten. Lekker laten stijgen die prijs. Het stijgt pas een dag.
     
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik heb nog even naar de prijzen gekeken van de fifa 14 spelers en als ik dat zo zie dan verwacht ik dat TOTY Robben op minimaal 5 miljoen zal uitkomen.

    Zojuist robben op bijna 4 miljoen, gaat de goede kant op :)
     
  3. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Shit shit shit, Cazorla IF echt een aantal dagen geleden voor 90k verkocht, nu 150k|:-

    Ik snap er niks meer van. Wilde een team met SIF Isco maken, die was echt een of twee dagen geleden nog 60k en nu al 90k terwijl die nog in de packs zit??

    Verder wel een hoop winst gemaakt op al me reguliere spelers. oa 40k op aguero, 25k op reus en 20k op sanchez.
    SIF Godin nu ongeveer 30k, had er helaas maar 1.

    Edit: Ruim 200k winst gemaakt op mijn squad zie ik nu. Als ik alles verkoop kom ik op de 900k uit.
     
  4. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Vervelende aan legends is dat ze alleen maar weak links met nationaliteit kunnen hebben, het is dus heel moeilijk om een team met maar 1 legend op 100 chem te krijgen. (tenzij het hele team dezelfde nationaliteit is natuurlijk, maar in jouw team wordt het lastig). 2 legends wordt een stuk makkelijker
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja alleen 2 legends is zo duur.... 1 legend beetje normale is 700K ongeveer. Maar hoe zou jij het maken dan?
     
  6. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat is je budget? en wie van je team nu zou je willen opgeven?
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb 80000 coins. Ben niet heel goed in traden / handelen. Welke spelers kan ik het beste kopen om winst op te maken na de upgrades etc?

    Wat is trouwens de reden dat een IF of SIF meer waard wordt, juist nadat zijn reguliere kaart een upgrade heeft gehad?
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Naar lang uittesten haal ik Lewa uit mn team en zet ik toty Robben in de spits,dan moet ik hem wissel zetten en ingame gaan wisselen toch?
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    TOTW Robben is zo OP. Echt niet leuk om daar tegen te spelen. :p
     
  10. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand hier nog leuke suggesties voor een wisselteam. Wil graag benzema kroos en rodriguez erin. Met mijn hoofdteam speel ik 4-3-3 maar dit mag zeker een andere opstelling zijn.
    budget 100-150k
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nvm.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2015
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik denk RB en CB. Middenveld en voorkant vind ik wel super eigenlijk. Mijn budget is te laag momenteel. Maar dan heb ik iets voor te sparen =)

    btw @Jwoeloe thanks voor de Caceres tip. Heb er nu 4. Zie dat de prijs van 12k al naar 18 is gegaan. Mijn prijs van 25K gaat dus ook ietsje omhoog haha. Sowieso altijd al winst gemaakt. Als ik ze allemaal verkoop ongeveer 15/20k per mannetje.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2015
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Toty Robben is inderdaad OP alleen merk zelf dat ik alles met hem alleen wil doen en dat gaat wel beetje ten koste van mn spel.Team is nu af en heb nog 400k over
     
  14. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Maten van mij hebben dat ook altijd, zelfde als iemand met een stift heeft gescoord dan gaan ze de hele avond stiftjes proberen :D

    Het viel mij juist op dat ik mijn robben bijna niet betrek in de matches, om vervolgens keihard met hem toe te slaan natuurlijk want hij is echt een beest.

    BTW: Hebben jullie er ook last van dat als je resell all players doet dat dan maar de helft wordt geselecteerd en de rest moet ik weer helemaal opnieuw invoeren :mad:
     
  15. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee, gewoon op 7 Chem in de spits zetten, ik heb zn normale versie op 7 Chem in de spits en hij is belachelijk goed

    Vind het vrij zonde om zo veel geld uit te geven aan een CB en een back. dan zou ik eerder voor nog meer If's gaan op je middenveld of in de voorhoede.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik doe dit via telefoon. Geen last van.

    Ik heb voorin Suarez, Neymar en Robben. Kies vrijwel altijd voor Neymar. Puur omdat Neymar epic is :p Wel jammer dat hij zo snel word weg geduuwd haha. Meestal als Robben de bal heeft bij mij en heb de bal op zijn linker voet dan schiet ik van afstand. Echt heerlijk.
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Als ik Robben gelijk als spits zet geeft die volgens mij maar 4chem aan en geen 7
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Als je hem RF maakt volgens mij wel 7 :)
     
  19. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Klopt, met manager en loyalty bonus.

    SIF Godin tikt de 100k aan! <3
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Rw bedoelen jullie?Hij is nu Rb en heb geeoon italiaanse manager met.bundesligakaartje,Zal if Caceres nog veel stijgen hij is op ps3 21k,heb nog wat coins over dus misschien een paar van kopen?
     

Deel Deze Pagina